Corsair julkaisi taiteelliset Shugo-DDR5-muistikammat

NeliYgönen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
02.07.2020
Viestejä
746
corsair-shugo-lyhyt-280526.jpg

Corsair on julkaissut keräilijöiden iloksi uudet 32 gigatavun DDR5-muistikampasetit nopeudella 6000 MT/s CL28. Uutuusmuisteille on annettu mallinimi Shugo ja ne on tarkoitettu käyttäjille, jotka haluavat pelitietokoneestaan todellisen taideteoksen, RGB-valoja unohtamatta. Muistien tyylivaihtoehdot ovat samuraiteemainen Onyx Blade ja kirsikankukista ammentava Sakura Noa.

Shugo-muistikampasetit (2 × 16 Gt) ovat saatavilla Corsairilta hymyn huulille nostattavaan 662,99 euron hintaan.

Lähde: Sähköpostitiedote
 
Ooh, nyt ainoa kysymys onkin, mitä seuraavaksi? Tässä alkaa kaikki tärkeä ja olennainen muistien kanssa olla jo tiskissä!? Voisko piirit väristä ja soittaa klassikkopiisiä Pop corn idletilassa?
Ja jossei nuoret tiedä niin se oli tämmöinen:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=NjxNnqTcHhg
 
Nooh, pitäähän sitä jollain kokeilla "hyväksyttää" nykyiset hinnat ja miksi se ei olis printanttuja kuvia heatsinkeissä
 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 800
Viestejä
5 233 416
Jäsenet
83 390
Uusin jäsen
kpachiu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom