- Liittynyt
- 08.11.2024
- Viestejä
- 127
Tuote: Corsair Vengeance DDR5 RAM muisti 32 GB 6000 Mt/s CL36
Tarjoushinta:339e
Normaalihinta: who knows, esim. Jimmsin ja Verkkiksen hinnastoista halvin 32 GB on 450e
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Löysinkin "Kampanja voimassa 25.5.-7.6."
Linkki:
www.gigantti.fi
Kommentti tarjouksesta:
"Arvioitu saapuminen keskusvarastoon 2.6.2026"
Eli Gigantin tyyliin luultavasti noita voisi saada 2-3 viikossa, mikäli noita ei ole poskettomasti myyty yli tulevan erän verran.
En ole näitä kauheasti katsonut, yhteen keskusteluun liittyen kuitenkin selailin realistisia hintoja, ja tuo vaikutti vähän epätavallisen edulliselta. Voin olla väärässä mutta oma mutu on että tuo on tämänhetkisessä tilanteessa jossain määrin edullinen. Hyvä kun ehkä 50e halvemmalla saa käytetyn vastaavan. Viimeisin tänne postattu DDR5 tarjous oli helmikuulta samankokoinen kitti, 295e ja Jimms.
Henkilökohtaisesti itse ei tuollaisia missään nimessä maksaisi, vaan tyytyisin tässä ja nyt 16 GB siihen hintaan mitä saa, vaikka se DDR5 pohjaisessa koneessa olisi selvä kompromissi mitä normaalisti ei mitenkään voisi suositella.
Tarjoushinta:339e
Normaalihinta: who knows, esim. Jimmsin ja Verkkiksen hinnastoista halvin 32 GB on 450e
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Löysinkin "Kampanja voimassa 25.5.-7.6."
Linkki:
Corsair Vengeance DDR5 RAM muisti 32 GB 6000 Mt/s CL36
Päivitä tietokoneesi huippuluokan Corsair Vengeance DDR5 RAM -muistilla. 32 GB muisti toimii 6000 Mt/s maksiminopeudella, siinä on alhainen latenssi ja luotettava vakaus. Ylikellota se yli rajojen Intel XMP- ja AMD EXPO- yhteensopivuuden ansiosta.
Kommentti tarjouksesta:
"Arvioitu saapuminen keskusvarastoon 2.6.2026"
Eli Gigantin tyyliin luultavasti noita voisi saada 2-3 viikossa, mikäli noita ei ole poskettomasti myyty yli tulevan erän verran.
En ole näitä kauheasti katsonut, yhteen keskusteluun liittyen kuitenkin selailin realistisia hintoja, ja tuo vaikutti vähän epätavallisen edulliselta. Voin olla väärässä mutta oma mutu on että tuo on tämänhetkisessä tilanteessa jossain määrin edullinen. Hyvä kun ehkä 50e halvemmalla saa käytetyn vastaavan. Viimeisin tänne postattu DDR5 tarjous oli helmikuulta samankokoinen kitti, 295e ja Jimms.
Henkilökohtaisesti itse ei tuollaisia missään nimessä maksaisi, vaan tyytyisin tässä ja nyt 16 GB siihen hintaan mitä saa, vaikka se DDR5 pohjaisessa koneessa olisi selvä kompromissi mitä normaalisti ei mitenkään voisi suositella.
Viimeksi muokattu: