Lahjoitettu Corsair 550D kotelo ja H80-nestejäähy

Liittynyt
03.05.2019
Viestejä
6
Moi,

Vanhan koneen tavaraa laitetaan kiertoon. Voisin dumpata nämä SER-jätteeseen, mutta koska kyseessä on vielä käyttökelpoista tavaraa, joku voi näistä vielä vaikka tiedostopalvelimen rakentaa.

Mulla pyörii nurkissa vanha Corsairin Obsidian 550D -kotelo, joka on hankittu kesäkuussa 2012. Kyseessä on Corsairin ATX-kotelo, joka on suunniteltu "hiljaiseen käyttöön", eli kotelon sisällä on äänenvaimennusmateriaalia ja tuuletinpaikat on joko piilossa paneelien takana tai ne saadaan sieltä esiin quick-release-paneelin irroittamalla. Kotelo on musta, alumiinisella etupaneelilla, joka jättää esiin kuitenkin virta- ja reset-näppäimen, audioliittimet ja USB3.0 -portit. Kotelossa on 4 kpl 5,25" ja 6 kpl 3,5" laitepaikkoja, jälkimmäiset omilla kelkoillaan, johon saa myös 2,5" levyt kiinni.

Tässä vielä linkki Corsairin omaan tuotesivuun:

Tuossa koneessa oli aiemmin LGA1155-pohjainen emolevy, jossa prosessori oli jäähdytetty 120-millisellä Corsair Hydro H80 AIO-nestejäähyllä. Tuo on nyt myös tarpeeton. Sen mukaan saa myös kaksi Noctuan NF-P12 tuuletinta, jotka aikanaan vaihdoin alkuperäisten tuulettimien paikalle niiden hiljaisemman äänen takia.

Ja taas linkki Corsairin sivulle:

Molemmat ovat siis olleet käytössä jo hetken, kotelossa on muutama naarmu ja pölyä, mutta en minä näistä rahaakaan pyydä. Ehjiä ovat kuitenkin kaikki. Hankkiudun näistä eroon, koska omaa tarvetta ei enää ole, nykyinen pöytäkone on itx-kokoa. Nämä saa pelkästään noutamalla Helsingistä, en lähde kuskaamaan näitä mihinkään muualle kuin jätelavalle, jos kiinnostusta ei löydy :)
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
446
Mistäspäin Helsinkiä olisi nouto? Mä voin nämä ottaa, kun ei SER-kasaukseen halua kotelosta pulittaa osia enempää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 380
Viestejä
4 159 105
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom