Corsair 4000D Airflow

Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Tuli valittua Corsair 4000D Airflow buildiin koteloksi. Kotelo on parin päivän omistamisen jälkeen omaan silmään tyylikäs. Alkuun vähän mietitytti tuo kun etupaneelin etusäleiköstä ja samoiten katosta on suora näkymä koneen sisälle mutta toisaalta ilmavirtaus kopassa on VARMASTI kunnossa ja mukana tulee pölysuodattimet.
Kotelo oli ja on hyvässä tarjouksessa jimmsiltä: 4000D Airflow joten uskoakseni moni muukin on tähän koteloon päätynyt ostetuimmat (paras-huonoin) mukaan ainakin.

Osaisiko joku muukin tähän saman kotelon ostoon päätynyt neuvoa/kertoa, että saitteko tuota kotelon edessä olevaa 3.5mm audio jackkia toimimaan? Itsellä on ttrs(tip-tip-ring-sleeve) kuulokkeet käytössä eli juuri sellaiset mitkä tuohon yhdistettyyn jackiin pitäisikin mennä. Silti tietokone ei tunnista kun kuulokkeiden plugin kytkee kiinni tuohon.

Edit. Audio-ongelma saatu korjattua. Vikana asentajan mentaliteetti "olen varmasti kytkenyt ja tarkistanut kytkentöjen oikeellisuuden"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2018
Viestejä
298
Uuden koneen kasaus mielessä ja taitaa valikoitua kopaksi nyt tämä 4000D. Hyvällä ilmankierrolla ja suodattimilla varustettu hakusessa niin tämä ei kait pahasti metsään mene?
Tuulettimia mietin jos vaihtais suorilta Arcticin P14 kaksi tai kolme eteen ja yx takaseinään.
Onko tästä kopasta millaisia kokemuksia porukalla? Varmaankin monilla tämä on käytössä ollut jo pitkään.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Kohta vuoden ollut tämä koppa ja ei kyllä valittamista. Tyylikäs ja helppo oli kasata kone tähän. Tuulettimet lähti vaihtoon heti.

@Mava

Corsair 4000d ja 4000d airflow eri koppia sitten. Airflow minulla. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Hyvä kotelo ilmankierron suhteen ja sen myötä ainakin itsellä pysyy mukavan hiljaisena. Laitoin tosin neljä noctuan NF-S12B redux kotelotuulentinta huolehtimaan ilmankierrosta. Kokeilematta corsairin omia en osaa sanoa niiden riittävyydestä/laadusta mitään.

Ja pölysuodattimen ansiosta ei ole koneen sisusta täynnä pölyä.

Ainoa niin itse haluaisin käynnistys painikkeen viereen usbin jos toisenkin lisää. Tämän kotelon kanssa voi myös unohtaa dvd/bluray asemat jos niitä siis kaipailee.
 
Liittynyt
16.11.2018
Viestejä
298
Kohta vuoden ollut tämä koppa ja ei kyllä valittamista. Tyylikäs ja helppo oli kasata kone tähän. Tuulettimet lähti vaihtoon heti.

@Mava

Corsair 4000d ja 4000d airflow eri koppia sitten. Airflow minulla. :)
Juurikin tuo airflow malli oli mielessä.

Hyvältä kuullostaa kokemukset, kyllä se varmaan on nyt tämä se valinta.
Tuo tuuletinhomma on vielä mietinnässä, että laittaisko 120mm vai 140mm...
varmaanki 2x140mm eteen ja yx taakse tai 3x120mm eteen ja yx taakse.
Onko tästä puhallinhommasta mielipiteitä?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 809
Juurikin tuo airflow malli oli mielessä.

Hyvältä kuullostaa kokemukset, kyllä se varmaan on nyt tämä se valinta.
Tuo tuuletinhomma on vielä mietinnässä, että laittaisko 120mm vai 140mm...
varmaanki 2x140mm eteen ja yx taakse tai 3x120mm eteen ja yx taakse.
Onko tästä puhallinhommasta mielipiteitä?
Minulla on juuri noin 3 x 140mm. Eipä ole siinäkään mitään valittamista. En ole mikään proo näissä, mutta hyvin toimii noin kaikki. :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 876
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom