Cooler Masterin GPU vert. kehikko ver 3

Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
247
Onkohan kenelläkään vielä otsikon himmelistä vielä kokemuksia? Tässä yritän miettiä "future-proof" pystykehikkoa näyttikselle nykyiseen kotelooni. Oli jo Fractalin oma B-20 tilauksessa, mutta siihen ei saa kuin max kahden slotin näyttiksen kiinni ja voi hyvinkin käydä niin että hankin seuraavaksi kolmen slotin RX 7900 XTX:n. Olisi kiva että lämpö pääsisi liikkumaan ylöspäin suht vapaasti eikä jäisi pyörimään näytönohjaimen ja kotelon seinän väliin.

 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
896
Mulla on käytössä tuo ja on paras teline heittämällä mitä tullu käytettyä.
Pohjaosa on tosi kapea eli ei jää lämpö jumiin.
Ainut miinus on että teline ei ole täysin suorassa vaan ”osottaa ylöspäin”. Siis ei roiku vaa anti-roikkuu :D
Mutta tämä johtuu todennäkösesti mun kotelosta eikä telineestä. Ei ole osunu silmään netistäkö lueskellu että muilla roikkuis teline tai sojottais ylöspäin.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
247
Mulla on käytössä tuo ja on paras teline heittämällä mitä tullu käytettyä.
Pohjaosa on tosi kapea eli ei jää lämpö jumiin.
Ainut miinus on että teline ei ole täysin suorassa vaan ”osottaa ylöspäin”. Siis ei roiku vaa anti-roikkuu :D
Mutta tämä johtuu todennäkösesti mun kotelosta eikä telineestä. Ei ole osunu silmään netistäkö lueskellu että muilla roikkuis teline tai sojottais ylöspäin.
Pystytkö nappaamaan kuvaa sisuksista jossain välissä ja nakkaamaan tähän ketjuun, niin näkis vähän että mitä tuo olis käytännössä. Onko sulla mikä näyttis siinä?
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Itseltä löytyy myös ja on kyllä hiton hyvä. Aiemmin oli V2 (myynnissä kauppapaikalla) ja siihenkin sain tuon kolmen slotin 4090 Gamerockin kiinni. Vaihdoin V3:een PCIe 4.0:n takia, jolla fps parani 0,1 % :rofl2:

IMG_20230120_113805.jpg
IMG_20230120_113812.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 103
Viestejä
4 208 541
Jäsenet
71 019
Uusin jäsen
maraman

Hinta.fi

Ylös Bottom