• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Cooler Master SK622 Silver 60% näppäimistö 59€

Grea

Nuka-Cola Corporation
Tukijäsen
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
203
Itse tilasin tämän mustana aiemmin ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Varsinkin nuolinäppäimien sisällyttäminen näppäimistöön on mielestäni onnistuttu toteuttamaan hyvin. Olisin ehkä ottanut tämän näin jälkikäteen punaisilla kytkimillä, mutta aiemmin oli tarjolla vain sinisiä.
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Tää on nähtävästi joku hybridinäppäimistö. Miten hybridi eroaa tavallisesta mekaanisesta?
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Kai se on otettava testiin. Vaikeita valintoja värin ja kytkinten suhteen, mut laitoin punaisilla kytkimillä varustetun tilaukseen. Pähkäilin, että matalaprofiili = lyhyt liikerata = menee hukkaan sinisten naksuttelu, kun kytkin pohjaa kuitenkin.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 273
Tää on nähtävästi joku hybridinäppäimistö. Miten hybridi eroaa tavallisesta mekaanisesta?
Täällä on ainakin jonkinlainen selitys: What are Hybrid Blue Mechanical Switches?

"What makes it a "hybrid mechanical" is how the circuit connects after you press the key. We saved costs on the inside of the board by replacing the traditional gold-plated circuits with a super durable membrane actuation. This makes bottoming out the key feel more comfortable."


Korjaus. Tässä tapauksessa hybridi taitaa viitata siihen, että näppäimistö on langallinen sekä langaton. Cooler Master SK622 Space Gray White Hybrid Wireless Mechanical Gaming Keyboard Itse näppäimissä on TTC:n kytkimet.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 105
Viestejä
4 245 920
Jäsenet
71 294
Uusin jäsen
oesk

Hinta.fi

Ylös Bottom