• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Cooler Master SickleFlow 120 ARGB 3 in 1 -tuuletin, 120 mm, musta, 3-pack | 16,99€

Ite käyn tänään hakemassa noi tilalle tarjotut. Tohon hintaa iha sama mitä tuulettimia sieltä saa. Tulee kakkoskoneen keulille random sekalaisten tuulettimien tilalle. Vanha tilaus oli kokonaan poistettu. Tilasin noudolla, maksu myymälässä normaalilla hinnalla noi valkoset ja laitoin chattiin viestiä. Chattibotin kampitettua ihminen liittyi chattiin ja kirjoitti vain ”Hinta korjattu” ja poistui.
 
Ryhdyin änkyräksi ja vastasin, ettei korvaava tuote ole vastaava ja pyysin todistetta siitä, ettei CoolerMasteria todellakaan enää valmisteta.
 
Ite käyn tänään hakemassa noi tilalle tarjotut. Tohon hintaa iha sama mitä tuulettimia sieltä saa.
Minä myös mietin, että hyväksyisin tarjouksen. Onhan se hyvä diili edelleen, vaikkei alkuperäisen veroinen. Tuulettimet jää myös itselleni alkuun varatuulettimiksi, ja todennäköisesti löytävät itsensä pojan pelikoneesta joskus.
 
Mulla oli näitä kans tilaukses, alkuun ehdottelivat vaihtoa noihin blackstormeihin mutta suostuivat pistämään samalla rahalla arcticin p12 pwm pst argb 3-kpl setit.
 
Tänne tuli kanssa näin parin kuukauden odottelun jälkeen viesti, että tilaus peruttu ja tästä on turha valittaa. Ota Blacstormit tilalle ja ole hiljaa

->Otin yhteyttä chat asiakaspalveluun, jossa kysyin tuotenumeroilla ensin pariakin erimallia, jotka olisi korvaavia. Ensin sanottiin että laita nuo valitsemasi tuulettimet tilaten niin hän korjaa hinnan. Sitten tulikin että eipä ->Saat vaan BlackStormit, et muuta.

Eli ei onnannut tällä kertaa. Reklamaatio piti kirjailla yrityksen sivuilta, josko sieltä kautta saisi järkevämmät tuulettimet. Ennestää rahisevia tuulettimia ei ole mitään järkeä korvata yhtä huonoilla. Alkuperäinen tarjous oli kyllä todella loistava.

On vain hirmuisen typerää, ettei kaikille tarjota:

1.laadukasta vaihtoehtoa tilalle
2.kaikille ole samat säännöt

#mielenipahoitin
 
Viimeksi muokattu:
Kieltäydyin blackstormeista ja sain lopulta valitsemani laatumerkin vaihtoehdon tilalle (samaan hintaan).
 
Samat arcticin p12 pwm pst argb 3-kpl setit kuin tuossa ylempänä joku oli saanut
Kysyin kanssa noita tilalle niin sanottiin: "Valitettavasti tätä ei voida tarjota. Pahoitteluni mahdollisesta harmista."

Kerroin että muut on saanut Arcticit tilalle: "En voi ottaa kantaa foorumikirjoitteluun, emmekä lähde säätämään yksittäisten tilausten kanssa."
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo tullu mitään spostia, että olis tilaus peruttu. Kävin eilen pitkästä aikaa kattomassa, niin oli poistettu koko tilaus. :D
 
Ei oo tullu mitään spostia, että olis tilaus peruttu. Kävin eilen pitkästä aikaa kattomassa, niin oli poistettu koko tilaus. :D
Kysyin kanssa noita tilalle niin sanottiin: "Valitettavasti tätä ei voida tarjota. Pahoitteluni mahdollisesta harmista."

Kerroin että muut on saanut Arcticit tilalle: "En voi ottaa kantaa foorumikirjoitteluun, emmekä lähde säätämään yksittäisten tilausten kanssa."
Mikäli mitenkään viitsitte, viekää hommaa kuluttajaneuvonnan kautta eteenpäin: Kuluttajaneuvonta

Taloudellinen hyöty ei ole paljoa, mutta ei yritysten pidä antaa toimia näin.
 
Jos joku satakunnasta sai mustat mutta haluis vaihtaa valkosiin niin voisin vaihtaa yhden paketin. Meikäläisen valkoset käyttämättömiä, en vaadi samaa vaihdokeilta
 
Homma omalta osalta paketoitu siihen, että huonompien tuulettimien ehdottamisen jälkeen suostuivat lopulta chatissä korvaamaan ko. monipakkauksen kolmella yksittäispakatulla tuulettimella ja Fractalin ARGB-ohjaimella. En mene yhteensopivuudesta takuuseen ja pari-kolme viikkoa kuulemma vielä odotettavaa, mutta ei tämä Verkkiksellekään varmaan mikään tyydyttävin diili ollut.

Kokonaisuudessaan kahden kuukauden odottelu ja tappelu valotykittelytietokonetuulettimista onnistuu olemaan samanaikaisesti yksi elämäni turhamaisimmista asioista ja lähimpiä kosketuksiani Neuvostoliittoon :D
Verkkis jatkoi noidenkin kanssa vitkutteluaan kunnes tiistaina tulikin ilmoitus kaupan yksipuolisesta purusta saatavuusongelmiin vedoten :rolleyes: Laitoin nyt vielä reklamaation ja jos ei tuotakaan kautta etene, pitää sitten kuluttajariitalautakunnan kautta.

Hyvä jonkun tuuletinpakkauksen takia olla nyt neljättä kuukautta sidottu, kun näinkin isolle firmalle tuottaa hankaluuksia noudattaa kuluttajansuojalakia.
 
Verkkis jatkoi noidenkin kanssa vitkutteluaan kunnes tiistaina tulikin ilmoitus kaupan yksipuolisesta purusta saatavuusongelmiin vedoten :rolleyes: Laitoin nyt vielä reklamaation ja jos ei tuotakaan kautta etene, pitää sitten kuluttajariitalautakunnan kautta.

Hyvä jonkun tuuletinpakkauksen takia olla nyt neljättä kuukautta sidottu, kun näinkin isolle firmalle tuottaa hankaluuksia noudattaa kuluttajansuojalakia.
Laita sinne suoraan, turha vääntää. Mulle eivät ole vastanneet edes kun pyysin jotain faktaa sen tueksi, ettei enää valmisteta. Väänsin verkkiksen kanssa toisesta tuotteesta joskus ja oli ihan turha vääntää suoraan, eli KKV:n kautta vasta alkoivat ottaa hommaa tosissaan muuten oli vain kehäpäätelmää kehäpäätelmän perään.
 
  • Tykkää
Reactions: xcm
Laita sinne suoraan, turha vääntää. Mulle eivät ole vastanneet edes kun pyysin jotain faktaa sen tueksi, ettei enää valmisteta. Väänsin verkkiksen kanssa toisesta tuotteesta joskus ja oli ihan turha vääntää suoraan, eli KKV:n kautta vasta alkoivat ottaa hommaa tosissaan muuten oli vain kehäpäätelmää kehäpäätelmän perään.
Näköjään. Täytin tuolloin 6. päivä reklamaatiolomakkeen, kun aspa lupasi 2–4 arkipäivän käsittelyaikaa. Tänään sitten tuli viesti, että eivät pysty tarjoamaan ehdottamaani korvaavaa tuotetta (Cooler Masterin Mobius), kun ei heidän mielestään ole korvaava tuote toisin kuin tämän ketjun perusteella monelle ehdotetut oman tuotemerkin Blackstormit:D

Kuluttajaneuvojan lomake täytetty nyt.
 
Näköjään. Täytin tuolloin 6. päivä reklamaatiolomakkeen, kun aspa lupasi 2–4 arkipäivän käsittelyaikaa. Tänään sitten tuli viesti, että eivät pysty tarjoamaan ehdottamaani korvaavaa tuotetta (Cooler Masterin Mobius), kun ei heidän mielestään ole korvaava tuote toisin kuin tämän ketjun perusteella monelle ehdotetut oman tuotemerkin Blackstormit:D

Kuluttajaneuvojan lomake täytetty nyt.
Ja tähän tuli Verkkiksen reklamaatio-osastolta vastine, että Mobius ei kelpaa korvaajaksi, koska heidän mukaansa siinä olisi PWM-ohjaus toisin kuin alun perin tilatussa. Mitä nyt siinä alkuperäisessäkin lukee ihan heidän tuotesivullaan "PWM-ohjaus: Kyllä" kuten myös valmistajankin sivuilla :D

Cooler Master SickleFlow 120 ARGB -tuuletin, 120 mm, musta -> Näytä kaikki lisätiedot

Kuluttajaneuvontakin vastasi jo, ja sieltä tuli aika pitkälti samaa tekstiä kuin tässäkin ketjussa on jo käsitelty eli varmistuksena tosiaan kaikille: Myyjäliike ei voi yksipuolisesti peruuttaa tilausta varaston riittämättömyyteen vedoten, vaan sillä on velvollisuus tarjota joko korvaava tuote tai kateostomahdollisuus. Jos myyjä ei noihin suostu, voi asiaa lähteä ajamaan eteenpäin kuluttajariitalautakunnan kautta.

Seuraavaksi sitten sitä kautta, jos Verkkis ei reagoi tuohon PWM-korjausmainintaan mitenkään.
 
Viimeksi muokattu:
Kuluttajaneuvontakin vastasi jo, ja sieltä tuli aika pitkälti samaa tekstiä kuin tässäkin ketjussa on jo käsitelty eli varmistuksena tosiaan kaikille: Myyjäliike ei voi yksipuolisesti peruuttaa tilausta varaston riittämättömyyteen vedoten, vaan sillä on velvollisuus tarjota joko korvaava tuote tai kateostomahdollisuus. Jos myyjä ei noihin suostu, voi asiaa lähteä ajamaan eteenpäin kuluttajariitalautakunnan kautta.
Jos kauppa ei tarjoa vastaavaa tuotetta ja kieltää kateosto mahdollisuuden niin siitä voi hakea vahingonkorvausta kuten
tässä ennakkotapauksessa
 

Statistiikka

Viestiketjuista
275 569
Viestejä
4 746 491
Jäsenet
77 347
Uusin jäsen
Mikko.re

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom