Cooler Masterin mukaan Enermaxin ja Silverstonen useat AIO-coolerit rikkovat yhtiön patentteja jäähdyttimen sisään kätketyllä pumpullaan. Kummankin AIO-coolerit ovat kiinalaisen Apaltekin valmistamia, joka on niin ikään haastettujen joukossa.
Yksi oikeuteen haastetuista on antanut lausunnon TechPowerUpille, jossa ihmetellään muun muassa miksi Cooler Master lähtee tällaiseen leikkiin oltuaan aiemmin itse puolustautumassa Asetekin haastetta vastaan samoissa merkeissä - onnistuneesti. Lisäksi nimettömänä pysyvä taho ihmettelee, miksi muita Apaltekin asiakkaita kuten MSI:tä ei ole haastettu mukaan, vaan uhreiksi on valittu itse OEM-valmistajan lisäksi vain pienempiä valmistajia.
Palaamme asiaan lähemmin taiston edetessä mikäli niikseen tulee.
Yksi oikeuteen haastetuista on antanut lausunnon TechPowerUpille, jossa ihmetellään muun muassa miksi Cooler Master lähtee tällaiseen leikkiin oltuaan aiemmin itse puolustautumassa Asetekin haastetta vastaan samoissa merkeissä - onnistuneesti. Lisäksi nimettömänä pysyvä taho ihmettelee, miksi muita Apaltekin asiakkaita kuten MSI:tä ei ole haastettu mukaan, vaan uhreiksi on valittu itse OEM-valmistajan lisäksi vain pienempiä valmistajia.
Palaamme asiaan lähemmin taiston edetessä mikäli niikseen tulee.
Cooler Master Sues SilverStone, Enermax, and their OEM for AIO CLC Patent Infringement
Cooler Master has sued SilverStone, Enermax, and their common OEM, the Guangdong China-based Apaltek, for patent infringement of designs of their all-in-one, closed-loop liquid CPU coolers. The company has moved the United States District Court in the Central District of California, against the...
www.techpowerup.com