• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Coca-Colat,Fantat,Dr.Pepper tölkki 6pack 3,99€ S-Market (ainakin HOK)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPN
  • Aloitettu Aloitettu

JPN

Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
664
Tuote: Coca-Colat,Fantat,Dr.Pepper: tölkki 6pack, NORMI&zero
Tarjoushinta: 3,99€
Normaalihinta: 5,82€
Kauppa: S-Market, ainakin HOK
Voimassa: 31.5 saakka
Linkki:


Kommentti tarjouksesta: Aprillipäivänä Hallitus suuressa viisaudessaan katsi hyväksi nostaa sokeroitujen juoman veroa 27c/l, joten packin tarjoushintaan tullut 0,40€ lisää verrattuna edellisiin. (JA KYLLÄ muovipullossa 0,33l x 24 saa halvemmalla , joskin panttiero tasaa hieman)
 
(JA KYLLÄ muovipullossa 0,33l x 24 saa halvemmalla , joskin panttiero tasaa hieman)
Meinasin tulla vitsailemaan, että 2x1,5l pulloissa saa vielä halvemmalla ja pistää perään vielä linkin tähän Muumien vesiopasvideoon mutta mokomathan olivat litrahinnaltaan kalliimpia kuin nämä tölkit.

Täyden nollapostauksen sijaan mainittakoon siis, että näytti sama 3,99€ olevan minua lähimmässä S-Marketissa Jyväskylässä S-ostoslista-sovelluksen mukaan. Vaikuttaa siis valtakunnalliselta tarjoukselta. Prismassa sama tuote 5,72€.
 
Näyttää olevan myös Arinan ässissä jos on vaan hyllyssä. Dr Pepper näyttää olevan kortilla sixpackina.
 
Tietääkö joku, onko oikeasti Dr. Pepper vaiko jotain makeutusaineskeidaa?
 
Hämeenmaassa sama tarjous, mutta sokerilliset ja sokerittomat Dr. Pepperit loppuneet, kun kävin kahdessa paikassa.

E: Sokerillisia ei tainnut olla edes noiden kauppojen valikoimissa.
 
Äässin valikoimiin ei kuulu Dr Pepper Orginal 0,33l tölkeissä. Tölkissä myynnissä vain Dr Pepperin irvikuva Zero keinokurapaskaa.
Ei näköjään löydy Prismoistakaan Dr. Pepperin sokerillista tölkkiä. Täytyy odotella, josko tulisi taas jossain vaiheessa K-kaupan tarjouksiin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 363
Viestejä
5 248 877
Jäsenet
83 489
Uusin jäsen
persereikä69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom