• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Coca-Cola 6-pack 4 kpl, 8,99€ (LIDL)

Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
68
Ja niille keille ei tämä uusi cokis uppoa, on Tokmannilla 24 pack Pepsi Maxia kympillä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 234
Mikä on coketölkin pohjassa oleva päiväys tuossa tarjous erässä ?
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 180
Kun on tottunut Citymarkettien kevyeen ihmisvirtaan ja tilaviin hyllyväleihin missä voi rauhassa valita tuotteita ni kyllä tuo on aina melkoinen kulttuuri shokki mennä Lidl ostamaan jotain ale limua on päivälläkin sen verran mummua, pappaa ja penttiä, ahmedia liikenteessä, että äkkiä colat mukaan ja puolijuoksua kassalle ennen kun loppuu happi.

Ei tarvii taas vähään aikaan mennä. Ei mulla mitään Lidl vastaan ole tykkään kyllä rauhallisina aikoina käydä sielläkin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 110
Mikä on coketölkin pohjassa oleva päiväys tuossa tarjous erässä ?
Yllättävän lyhyt, 4.2.2022 jos oikein tihrustin Zerojen pohjasta. Ostopaikka Linnainmaan Lidl Tampereella, otin täyden lavan päällimmäisistä joten olisiko alla jo ollut tuoreempaa. Muovipulloissa tuolla on jo enempikin merkitystä.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
715
Hyvä löytö! Itse tulee aina joulun ja juhannuksen aikaan tehtyä ”lidlikierros” ja ostettua tarjouksesta ~400-500 tölkkiä. Eilen haettiin ensimmäiset 192 kpl, tänään ja huomenna vielä samanlaiset kierrokset :giggle:
Vau. Ja minä kun luulin ostavani isoja määriä. Omaan käyttöönkö nuo tulee? Eikö niissä ole ostorajoitus 24 tölkkiä per kassakuitti?
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
648
Yllättävän lyhyt, 4.2.2022 jos oikein tihrustin Zerojen pohjasta. Ostopaikka Linnainmaan Lidl Tampereella, otin täyden lavan päällimmäisistä joten olisiko alla jo ollut tuoreempaa. Muovipulloissa tuolla on jo enempikin merkitystä.
Itse hain torstaina muiden ostosten lomassa Zeroa ja oli myös helmikuun päiväys - liekö viime kampanjan jäännöksiä. Vaimo haki äsken eri Lidlistä saman setin niin siinä kesäkuun päiväys.

Omissa oli myös tuossa muovikelmussa joku joulupukkikuosi ja vaimolla normi.
 
Liittynyt
28.02.2021
Viestejä
40
Vau. Ja minä kun luulin ostavani isoja määriä. Omaan käyttöönkö nuo tulee? Eikö niissä ole ostorajoitus 24 tölkkiä per kassakuitti?
Joo, omaan käyttöön, ja noin 1-2 kpl/pvä/hlö näitä menee, ja kesällä juhlissa tulee myös vieraille tarjottua vaihtoehtona. Tässä lähistöllä on 6 lidliä tunnin ajomatkan sisään, ja kun kaksi ihmistä per kauppa käy parina päivänä hakureissulla, niin alkaa olemaan taas varastot tankattuna :)
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
715
Joo, omaan käyttöön, ja noin 1-2 kpl/pvä/hlö näitä menee, ja kesällä juhlissa tulee myös vieraille tarjottua vaihtoehtona. Tässä lähistöllä on 6 lidliä tunnin ajomatkan sisään, ja kun kaksi ihmistä per kauppa käy parina päivänä hakureissulla, niin alkaa olemaan taas varastot tankattuna :)
Joo, yllättävän äkkiähän nuo tuolleen hakee. Ite on kehdannut pyörällä parit kerrat jotain vastaavaa Lidlistä hakea 2x per kauppareissu, meen eri kassalle jos on. Mutta on ne huomannu ja eivät välitä. Sitten toinen reissu vielä, eli 4 lastia. Enempää kerralla ei pyörällä yleensä voi kantaakaan.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 180
Hyvä löytö! Itse tulee aina joulun ja juhannuksen aikaan tehtyä ”lidlikierros” ja ostettua tarjouksesta ~400-500 tölkkiä. Eilen haettiin ensimmäiset 192 kpl, tänään ja huomenna vielä samanlaiset kierrokset :giggle:
Mä voin homata sulle vielä pontikat jos ei oo omasta takaa ni saat parhaat myynti voitot :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 862
Vau. Ja minä kun luulin ostavani isoja määriä. Omaan käyttöönkö nuo tulee? Eikö niissä ole ostorajoitus 24 tölkkiä per kassakuitti?
Ajaa autolla pihaan hiljaiseen aikaan ja käy hakemassa 4 pakettia ja vie autoon ja toistaa samaa kaavaa pari kertaa, ei mene montaa minuuttia ja kassatyöntekijää tuskin voisi juuri vähempää kiinnostaa. Itsekkin tulee ostettua aika paljon näitä kun on tarjouksessa. Tietysti olisi parempi kun ei joisi limuja ollenkaan, mutta en juo alkoholia enkä polta tupakkaa jne niin jonkun paheen sallin itselleni.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 485
Viestejä
4 192 651
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Dunlop

Hinta.fi

Ylös Bottom