Chromecast

KHI

Liittynyt
17.01.2022
Viestejä
1
Voisko joku asioista enemmän ymmärtävä yksinkertaisesti selittää. Erilaiset "asiakaspalvelut ei siihen kykene
DNA:n 5 G Mobiili liittymä. Chromecastin se kiekon näköinen versio ja LG TV jotain 2010 luvulta
Puhelimen mobiilitukiasema toimii Wifi verkkoa (Älkää edes yrittäkö selittää mitä se tarkoittaa).
Joka tapauksessa toissa pyhänä latasin Viaplayn jenkkifutista ja maanantaista lähtien ei ole toiminut. Valkoinen valo palaa. Näytössä lukee tuo Chromecastin koodi ja yhteyttä ei voi muodostaa. Ostin toisen Chromecastin ja siinä homma sitten törmää siihen ettei löydä tuota mobiilitukiasemaa. Mobiilitukiaseman kyllä osaan löytää ja sen hallinnointiin kyllä löytyy. Tän on mulle tehny vähän osaavampi henkilö.
Puhelin on DNA:n pakkomyyty kun 20 E Galaxystä näyttö särkyi Xiaomi Red Note 10.
Viime viikolla en päässy puhelimella kirjautumaan enää googleen. Sen DNA:n myymälässä osas korjata kiitos siitä. Ja tuo Chromecast liittymä löytyy Homesta sitä Tv TV kuvaketta ei vaan tuu näkyviin.
Jos apteekissa missä ite oon töissä toimittaisiin kuin mobiilipalvelujen ja laitteiden myynnissä asiakkaalle lyötäisiin 10 lääkepurkkia kassiin ja käteen 10 ohjelippua että saat sitten kotona liimailla oikean VNR numeron sisältävän tarran oikeaan purkkiin ja jos lisätietoa haluat googlaa valmisteyhteenveto tai Käypä Hoito suositukset.
Ja niistä Googlen ohjeista ei ole mitään hyötyä. Oon keskimääräistä fiksumpi kaveri mutta näissä jutuissa vähän tyhmä eikä mua muu kiinnostakaan että vaan toimis.
Osaako joku rautalangasta vääntää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 300
Viestejä
4 329 078
Jäsenet
72 192
Uusin jäsen
Jeffersson

Hinta.fi

Ylös Bottom