Cherryltä matalaprofiilinen KC 6000 SLIM -näppäimistö

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 518


Cherry on julkaissut uuden matalaprofiilisen KC 6000 SLIM -näppäimistön SX-saksikytkimillä.
Matalien kytkinten ja näppäinhattujen myötä näppäimistön paksuus on korkeimmaltaankin kohdaltaan vain 15 mm. Näppäinmerkit ovat laserkaiverretut ja Caps Lockin, Scroll Lockin ja Num Lockin merkkivalot on integroitu suoraan itse näppäimiin. Tukevuutta näppäimistölle tuo metallinen taustalevy.

Cherry KC 6000 SLIM Tulee saataville sekä mustana että hopeisena toukokuun aikana. Sen suositushinta on 40 euroa.

Lähde: http://www.cherry.de/cid/new_products_CHERRY_KC_6000_Slim.htm
 
Viimeksi muokattu:

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 843
Katselin tuota heidän kotisivuaan ja tuote pdf:ää, niin ei siellä mainita muista kuin tiettyjen näppäinten status ledeistä.

Ei ole kauaa aikaa kun ostin Cherryn näppäimistön MX kytkimillä ja nyt sitten tulee tämmöinen tuote. :rage: Taas joutuu ostamaan lisää näppäimistöjä. :(:btooth:
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 518
Katselin tuota heidän kotisivuaan ja tuote pdf:ää, niin ei siellä mainita muista kuin tiettyjen näppäinten status ledeistä.
LEDien suhteen lienet oikeassa, vain osassa näppäimiä on LED-valot (Caps Lock jne merkkivaloina) ja tulkitsin nuo ilmeiset koristereunat valaistukseksi :beye:

Ei ole kauaa aikaa kun ostin Cherryn näppäimistön MX kytkimillä ja nyt sitten tulee tämmöinen tuote. :rage: Taas joutuu ostamaan lisää näppäimistöjä. :(:btooth:
Voit lohduttautua sillä että SX on kumikupusaksikytkin kun MX on mekaaninen :geek:
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 843
LEDien suhteen lienet oikeassa, vain osassa näppäimiä on LED-valot (Caps Lock jne merkkivaloina) ja tulkitsin nuo ilmeiset koristereunat valaistukseksi :beye:



Voit lohduttautua sillä että SX on kumikupusaksikytkin kun MX on mekaaninen :geek:
:tup:

Tosiaan pidän näistä matalanäppäimisistä, niin kiinnostaa tuotakin testailla, jossain vaiheessa. :geek: Ja kai on sitten sellaiset erikoiset sormet, kun näppäimistöjä on tullut vaihdeltua useasti. :p
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 144
Perhana, menee hankintalistalle kunhan saapuu myyntiin :geek:
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 768
Paljon noita matalia on tullut markkinoille... vertailutestejä odotellessa...
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 169
Aijai kun on tyylikäs. Muutenkin matalat näppäimistöt sytyttää. Tämä nykyinen G710+ kun on melkoinen järkäle tässä pöydällä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
80
Hieman tulee mieleen applen näppäimistö, ihan vain hieman.. o_O
 

njake

get string from object
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
Tuollasen kun saisi ilman numpad osiota, niin ettei layouttia ei muuten olisi rampautettu erilaiseksi kuten tapana on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
? näyttää samalta mitä applö jo toi markkinoille.10 vuotta sitten.
Ja veikkaan että applön näppis on laadukkaampi...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
ÖÖÖÖ? samaa myydään edelleen...hintahan on köyhälle kallis mutta ennemmin itse käyttäisin(lue käytän) applen "aitoa" ja hyvää slim-näbäriä kun jotain 40€ kopiota.

Mulla on tuossa vanhimmassa imacissa mikä himasta löytyy (2010 imac) vielä orkkis näppis ja mitään vikaa ei ole, magicit kestää käytössä ja on hyviä näppistuntumaltaan jos kaipaa oikeasti laadukasta saksikytkin-slim näbäriä.

Ps. toimii tottakai winukassa joten se siitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
noh, jos äpplön hiiri/näppiksistä puhutaan niin ainut tuote viimesen 15 vuoden aikana mikä on ollut ns. susi eli ei kestä käytössä on se vanhempi magic mouse , siis se "näppylähiiri"

Noita meni itsellä takuuseen kun paska ja pöly jumitti tuon "näppylän", avaamalla saa putsattua kyllä jos näkee vaivan mutta anyway...löytyy likan mäkistä vielä käytössä moinen ja modasin itse tuohon kiinnikkeet että saa helposti putsattua tuon nypykän...sen sijaan näppikset on laatua, koneisiin itse en ota kantaa koska olen ns. applefägäri.
download.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 126
Aiempi SX-kytkimillä varustettu Cherry Stream hyväksyi pienimmillään vain kaksi yhtäaikaista näppäinpainallusta. Muuten se oli kyllä hyvän oloinen näppäimistö. Toivottavasti tämä KC 6000 sopii muuhunkin kuin toimistonäpyttelyyn, mutta liekö tämä on sama vanha näppis uusissa kuorissa edelleen ilman anti-ghostingia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
369
Hommasiko joku tämän näppiksen?
Miten nuo yhtäaikaiset näppäinpainallukset - soveltuuko pelaamiseen?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 316
Viestejä
4 191 778
Jäsenet
70 723
Uusin jäsen
RSpa76

Hinta.fi

Ylös Bottom