Cherryltä apuohjelma näppäimistön ja hiiren toimintojen kustomointiin

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268


Näppäinkytkimistään ja oheislaitteistaan tunnettu Cherry on julkaissut Cherry Keys -apuohjelman, jonka avulla voi kustomoida näppäimistön ja hiiren painikkeiden toimintoja. Käyttäjä voi asettaa painikkeisiin mm. uusia toimintoja, makroja ja sovelluspikavalintoja. Sovellus on tarkoitettu käytettäväksi kaikkien näppäimistöjen ja hiirien kanssa valmistajasta riippumatta.

Lähde: CHERRY KEYS
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 564
Täytyy kokeilla saisiko ohjelmoitua niin että napin painalluksella saisi vaihdettua taustakuvan.

Kuulostaa hiukan hankalalta joten katsotaan mitä tuolla ohjelmalla voi tehdä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Tämähän on periaatteessa yksinkertaistettu AutoHotkey tms. Kauan menee että joku käyttää MMOssa makrottamiseen ja menee mustalle listalle ;)
 
Liittynyt
26.05.2017
Viestejä
128
Täytyy kokeilla saisiko ohjelmoitua niin että napin painalluksella saisi vaihdettua taustakuvan.

Kuulostaa hiukan hankalalta joten katsotaan mitä tuolla ohjelmalla voi tehdä.
Itsellä on monen ruudun setupissa käytössä tämä apuohjelma Dual Monitor Tools - Home <- tukee sitä että teen shortcutin sille että vaihtaa yksi kerrallaan taustakuvat tai vaikka kaikki kerralla esimerkiksi. Minulla se on ctrl+alt+pgdn ja sen yhdistelmän olen sitten bindannut corsair-näppäimistööni escin viereen macrona. Ehkä tuosta ohjelmasta voisi olla sinulle hyötyä..

Siinä valitaan kansiot mistä kuvia haetaan eri ruuduille ja itse käytän satunnaista valintaa(en edes tiedä tukeeko muuta) niiden kanssa. Minulla on kanssa määritelty aika kun automaattisesti vaihtuu kaikki taustakuvat aina ettei käy tylsäksi.

Tässä siis tarkemmin tietoa tuon työkalun taustakuvaoptioista Dual Monitor Tools - DMT Wallpaper Changer
 
Viimeksi muokattu:

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
Ihme kyllä ettei cherryllä ole ollut aikasemmin kyseistä ohjelma muilla valmistajilla on ollut vuosikausia.

Hyvänä puolena on että toimii eri merkkisten näppäimistöjen ja hiirten kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Itsellä on monen ruudun setupissa käytössä tämä apuohjelma Dual Monitor Tools - Home <- tukee sitä että teen shortcutin sille että vaihtaa yksi kerrallaan taustakuvat tai vaikka kaikki kerralla esimerkiksi. Minulla se on ctrl+alt+pgdn ja sen yhdistelmän olen sitten bindannut corsair-näppäimistööni escin viereen macrona. Ehkä tuosta ohjelmasta voisi olla sinulle hyötyä..

Siinä valitaan kansiot mistä kuvia haetaan eri ruuduille ja itse käytän satunnaista valintaa(en edes tiedä tukeeko muuta) niiden kanssa. Minulla on kanssa määritelty aika kun automaattisesti vaihtuu kaikki taustakuvat aina ettei käy tylsäksi.

Tässä siis tarkemmin tietoa tuon työkalun taustakuvaoptioista Dual Monitor Tools - DMT Wallpaper Changer
Windows on tuon monen näytön taustakuvan ja tietyin aikavälein vaihdon osannut Windows 7:sta lähtien.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 377
Viestejä
4 159 027
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom