Chat verkkosivuille?

Viestiketju alueella 'Ohjelmointi, pelikehitys ja muu sovelluskehitys' , aloittaja Gize, 10.09.2017.

1. Gize

Gize

Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Olen tuollaista hommaa nyt miettinyt, en kyllä tiedä onko se uhka vai mahdollisuus (uhka siinä mielessä, että olen paljon koneella vapaa-ajalla, jolloin vapaa-aika saattaa muuttua kokonaan työnteoksi) :D

Onko foorumilaisilla kokemuksia? Tawk.to löytyi googlella ja vaikutti ihan pätevän oloiselta kehujen perusteella :)

Sivut on mulla ihan perus hötömölöä ja chatin pitäisi tietysti olla ilmainen.

Kaikki keskustelu aiheesta tervetullutta!

2. oselotti

oselotti

Rekisteröitynyt:
    02.11.2016
    Oliko siis itse tekeminen vaihtoehto, kun laitoit ketjun ohjelmointialueelle? ;)

Mikäli näin, niin itse tein joskus chattia Node.js:n päälle Socket.IO -kirjastolla. Sillä se onnistuu melko kivuttomasti.

3. Gize

Gize

Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Hupsista juu, ehkä kuuluisi paremmin tuonne ohjelmistopuolelle :D Modeja jos kuulolla niin saisi siirtää :)

4. Zvona

Zvona

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Heitetään tänne vielä nopeasti ennen siirtoa, että suomalainen Ninchat on myös varteenotettava vaihtoehto. Vaikka en itse sitä ole integroinut, niin kuullut pelkkää hyvää.

5. Gize

Gize

Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Tuo taitaapi kuitenkin olla maksullinen mitä pikaisesti sivua katselin? :think:

6. runboy93

runboy93

Rekisteröitynyt:
    01.08.2017
    Discord vain käyttöön.