Cd/DVD/Blueray Poltto/Polttoohjelmat

Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Onkos kokemuksia noista levyjen poltto-ohjelmista? Itselläni On kokeilussa tuollainen CD BurnerXP. Se mikä on minun juttu on se, että haluan kopioida alkuperäisen CD-levyn ja polttaa sen uudelle tyhjälle CD-levylle, niin, että voin lisätä CD_Textit hiihin levyihin, joista se puuttuu! Olen nyt yrittänyt tuolla kyseisellä ohjelmalla, mutta se ei oikein aukene. Levyn saan kopioitua koneelle joko MDS muodossa tai Iso:na. Iso vain ilmoittaa, että kun on esim 12 raitaa, niin se tekee vain yhdestä raidasta ison. Onko jotain parempaa softaa tuohon kyseiseen hommeliin tiedossa?
 

Pertti Kosunen

Basic Input/Output System
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 107
Musiikin rippaamiseen parhaita softia ovat ilmainen Exact Audio Copy ja maksullinen dBpoweramp CD Ripper. EAC vaatii aluksi hivenen enemmän säätämistä, mutta alkusäätöjen jälkeen CD-levyjen "rippaaminen" sujuu nappia painamalla. Maksullisessa dBpoweramp CD Ripperissä on enemmän ominaisuuksia mm. metadatan ja kansikuvien hakuun liittyen. Häviötön FLAC formaatti on monelta kannalta hyvä levyjen tallennukseen, laatu pysyy samana. Oikein tagatut ripatut levyt pitäisi saada poltettua helposti CD-Texteineen CD:lle vaikka tuolla CDBurnerXP:llä.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
1 296
Joo mä just en halua laatua tiputtaa, koska idea on se, että nuo levyt menee minun Sonyn 200 cd:n vaihtajaan. Pakattua saa Sotifystä vaik miten paljon. Tuossa CdBurnerXP:ssä on CD text kohdassa Levyn tiedot ja sit alempana tietoja kappaleesta. Kaikki kappaleen nimet näkyy kuin pitääkin, mutta kun levyntietoihin esittäjään laitan vaik Pantera, niin sit ei ole varsinaista kohtaa että mikä on levyn nimi, vaik Reinventing Hell. Nyt kun olen laittanut Levyntietoihin esittäjäksi Pantera ja kappale kohtaan Reinventing hell, niin se näyttää vaan tuon Reinventing Hell eikä Artistia. Biisien nimet näkyy loogisesti. Tuo on jotenkin sekava, mutta poltot ovat menneet nappiin. Hyvä ohjelma muuten
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 304
Viestejä
4 193 724
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom