CCG-pelaaminen/vaihtaminen Pohjois-Karjala

Liittynyt
08.04.2021
Viestejä
106
Hei! :) Tämä tuskin on täysin täsmäävä foorumi kyseiselle aiheelle, mutta kirjoittelenpas nyt silti tänne.
Siivosin ja siirtelin tässä hiljattain vanhoja kamoja, ja löytyi kosolti ysäriaikaisia vaihtelu/pelikortteja.
Lähinnä siis näitä fantasiateemaisia, perinteiset korttipelit ei ole tainneet niinkään minua kiinnostaa.
Siitä on sitten kivasti tullut nostalgiamaiskuteltua ja on taas ruvennut kiinnostamaan nämä pelit.
Netissä nykyään pystyy digitaalisesti pelailemaan kaikenlaista vastaavaa ja näitä onkin tullut harrasteltua vuosien varrella enemmän tai vähemmän. Kuitenkin tässä tapauksessa tuntuu, että vanhassa vara parempi; näissä nettipeleissä on aina omat puutteensa.
Olen satunnaisesti myös omien ystävien kanssa pelaillut näitä; mutta tämä menee lievästi heidän oman kiinnostuksensa ohi.
Pikkaisen siis tökin kepillä jäätikköä ja utelen onko tämänkaltaisille jutuille kiinnostusta; lähinnä siis oman alueen tienoilla.
Eniten minua kiinnostaisi pelailla Yu-Gi-Ohia ja Doomtrooperia, mutta löytyy myös muita pelejä(MTG,Keskimaan velhot, Pokemonnit)
Onhan totta, että varmaankin paikallinen Fantasiapelit jossain määrin järjestää pelejä/turnauksia, mutta ne taitaa olla enempi noille suosituimmille peleille. Vähintäänkin jos aihe menee ihan metsään niin minua kiinnostaa myös pakanrakentelu/vaihtaminen/keskustelu etenkin edellämainituille peleille.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 142
Viestejä
4 213 387
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom