• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

CAT s60 puhelimen ongelmat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
241
Lyhyesti virsi kaunis,

vanha Samsungin puhelin teki omatoimisen itsemurhan monen vuoden yhteistyön jälkeen ja ostin otsikon mukaisen puhelimen tilalle.

Itse puhelin on minulla toiminut kuin unelma, mutta nettikäyttö saa päreet käryämään.

Vanhassa puhelimessa oli Play kaupasta ladattu mainoksen esto (en nyt muista sitä, mutta joku adblock tms. se oli), joka toimi hyvin ilmaiseksi. Yritin sitä samaa ladata Cat-puhelimeen, mutta ilmoitti, että ei sovellu tähän puhelimeen (Android liian tuore???).

Olisiko Teillä PRO-tyypeillä antaa vihjettä hyvästä mainostauhkan suodattajasta uuteen puhelimeeni ?

Kiitos ja anteeksi,

Wanha ei vain osaa :facepalm:

Ps. yritin kyllä Playstä katsella uutta ja en halua ladata mitään paskaa....
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Asenna Firefox selaimeksi ja uBlock origin addon tähän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
241
Edellisille vastaajille:

Kiitos viesteistänne, mutta haen lähinnä selaimen ulkopuolista softaa (app) eli toimii selaimesta riippumatta ja on Androidille/puhelimelle sopiva.

OT. Meinasin tuon luurin itsellekin ostaa joku aika sitten, mutta luettuani käytännössä pelkästään negatiivisia kokemuksia kyseisestä kiinaluurista jäi hankkimatta.
Minäkin mietin aluksi kun luin arvosteluja kyseisestä puhelimesta. Kriteerinä uudelle puhelimelle oli vedenkestävyys ja 600 euron puhelimissa vaihtoehdot on vähäiset. Syy puhelimen valintaan oli myös lämpökamera, josta olin saanut esimakua työkaveriltani. Lämpökamera on toki täysin lelu, mutta silti ihan hauska ominaisuus. Omalla olen testannut ominaisuutta ja osaa tunnistaa rusakon pusikossa 40 metrin päästä säkkipimeässä, vaikka lupaavat max. 30 metriin.

Itse puhelin on hipsterille toki liian iso ja painava, mutta minua se ei ole haitannut. ½-vuoden kokemuksella en voi sanoa mitään negatiivistä omaan käyttöön liittyvää, mutta prokäyttäjälle saattaa olla liian työkalumainen sekä pelkistetty.

Edelliseen "Simsangiin" verrattuna, pakollista tauhkaa oli huomattavasti vähemmän ensimmäisen käynnistyksen jälkeen vaikka Android puhelin onkin.

Pelit ja vehkeet pitäisi aina valita käytön perusteella, eikä trendin mukaan ;)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
girma

Hinta.fi

Ylös Bottom