Call Of Duty Black Ops & Black Ops 2 ports (PS4/PS5)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Myytti
  • Aloitettu Aloitettu
Avataan tälle oma, kun tuli pyyntöä PS5-ketjussa.

Eilen tuli Black ops 1 patch 1.05, joka periaatteessa ainakin itsellä fiksasi massiivisen input lagin ongelman kokonaan ja enää ei tarvitse pelata 60hz töllöllä tätä. Kaikki muutki asetukset on nyt normina. En siis enää laita 1080p päälle, VRR:ää pois jne. Hyvä niin, koska ei olisi jaksanutkaan enää tätä. Latasin nyt myös takaisin PS5-version Black Ops 1:een, mikä tuntui hyvältä.

Toki edellee deadzone on aika korkea Black Ops 1:ssä, vaikka tätä toki jo korjattiinkin hieman aiemmin. Silti huomasin, että tänä aamuna pelasin melkein 1,0 K/D paremmin kuin aiemmin. Ei ole muuten sattumaa.

Tässä päivityksessä saa myös piilotettua muiden pelaajien emblemit, jotka on kyl aika hurjia välillä. Tämä tietysti hyödyttää streamereita ja Youtubettajia eniten.

Nyt odotellaan, että Black Ops 2 saa samanlaisen input lag -päivityksen, koska se sentään tuntui hyvältä ennenkin.

Kävin eilen pelaamassa Black Ops 2. En ehtinyt edes ensimmäiseen lobbyyn (kävi alle sekunnin lobbyssa), kun mut hackattiin ja olen prestige 16 ja ränkkiä ei näy. Classeissa lukee väritekstein go play roblox or something. Hohhoijaa. Melkein olin jo päässyt level 50, mut nyt en oikein tiiä, haluanko pelata, koska haluaisin levelini takaisin.

Tdawgsmitty tjsp. ehdotti omassa videossaan, että on myös hackereita, jotka vois palauttaa ränkin pyynnöstä, mut en taida. Taitaa nyt BO2-pelit jäädä tähän.

Onneksi BO1 fiksattii input lagin osalta ja mul o kokonaan siitä pelistä myös zombie ja yksinpeli kokematta. Tän lisäks kait sitä sit pelaa BO7:ssa classic modea, jotta pääsee vähä BO2-fiiliksii (ja tietysti myös BO1-fiiliksiin) karttojen perusteella.

Kävin eilen pelaamassa Black Ops 2. En ehtinyt edes ensimmäiseen lobbyyn (kävi alle sekunnin lobbyssa), kun mut hackattiin ja olen prestige 16 ja ränkkiä ei näy. Classeissa lukee väritekstein go play roblox or something. Hohhoijaa. Melkein olin jo päässyt level 50, mut nyt en oikein tiiä, haluanko pelata, koska haluaisin levelini takaisin.

Tdawgsmitty tjsp. ehdotti omassa videossaan, että on myös hackereita, jotka vois palauttaa ränkin pyynnöstä, mut en taida. Taitaa nyt BO2-pelit jäädä tähän.

Onneksi BO1 fiksattii input lagin osalta ja mul o kokonaan siitä pelistä myös zombie ja yksinpeli kokematta. Tän lisäks kait sitä sit pelaa BO7:ssa classic modea, jotta pääsee vähä BO2-fiiliksii (ja tietysti myös BO1-fiiliksiin) karttojen perusteella.
Siis mitä ihmettä? Puhutko nyt näistä uusista versioista BO2 osalta? Miten tuo on mahdollista edes?

Siis mitä ihmettä? Puhutko nyt näistä uusista versioista BO2 osalta? Miten tuo on mahdollista edes?
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/H-jSKlkgJqM?is=H3zdw0zPxJ8RR6Go

PS5-versiossa kyllä. Periaatteessa minulle kävi juurikin näin, kun tälle erittäin tunnetulle streamerille. Ainoa ero, että minut potkaistiin pelistä pois ennen kuin näin tämän sharpien.

Mahdollista tämä on ilmeisesti hackatuilla PS4-konsoleilla, jotka päässee samoihin peleihin.

En pidättelisi hengitystäni asian suhteen. Sen verran legacya on varmasti tuossa se nettikoodi.

En pidättelisi hengitystäni asian suhteen. Sen verran legacya on varmasti tuossa se nettikoodi.
Se on varmasti juurikin näin. Itse kokeilin tänää käydä rankin resetoimalla peliin pääsemistä. TDM hakuun ja se vain ilmoittaa väritekstein "You have been Maxed" ja prestige 15 (aiemmin 16). Pelaaminen ei onnistu.

Vastoin odotuksia, noille hackereille nyt ainakin yritetään tehdä jotain.

Hyvä niin. Kävin kokeilemassa heti, onnistuuko rankin nollaus ja pääsenkö pelaamaan, kun tästä oli puhetta yhdessä toisessa uutisessa, että voisi päästä taas pelailemaan. Kyllä, onnistui ränkin nollaus ihan normaalisti ja eikun alusta vain. Edit: mulle ei siis tullut "banneja" ja rankin palautusta, kuten uutisessa.

Nyt mietin ite, et mikäköhän on vikana Black Ops 1:ssä. Saan koko ajan 2 / 4 bars yhteydessä. Tässä pelissä se on pelikelvoton. Ei johdu internetistä, koska Black Ops 2 on 4 / 4 tai huononkin hostin kanssa 3 /4. Lisäks mut valitaan uudeksi hostiksi BO2:ssa lähes aina kun tulee host migration. Jotakin shadya täs on. Just katoin FaZe Jev:n videon parin päivän takaa ja hänellä oli sama.

Viimeksi muokattu:
Hyvä niin. Kävin kokeilemassa heti, onnistuuko rankin nollaus ja pääsenkö pelaamaan, kun tästä oli puhetta yhdessä toisessa uutisessa, että voisi päästä taas pelailemaan. Kyllä, onnistui ränkin nollaus ihan normaalisti ja eikun alusta vain. Edit: mulle ei siis tullut "banneja" ja rankin palautusta, kuten uutisessa.

Nyt mietin ite, et mikäköhän on vikana Black Ops 1:ssä. Saan koko ajan 2 / 4 bars yhteydessä. Tässä pelissä se on pelikelvoton. Ei johdu internetistä, koska Black Ops 2 on 4 / 4 tai huononkin hostin kanssa 3 /4. Lisäks mut valitaan uudeksi hostiksi BO2:ssa lähes aina kun tulee host migration. Jotakin shadya täs on. Just katoin FaZe Jev:n videon parin päivän takaa ja hänellä oli sama.
Iänikuinen nettikoodi. Itsellänikin esim. tuossa BO2:ssa väittää peli NAT-asetuksen olevan milloin mitäkin. Useimmiten se on moderate, mutta välillä väittää jopa open tai strict, vaikka itse en ole mitään säätänyt välissä. Mullakin näyttää olevan välillä vain kahta tai yhtä palkkia yhteys, ja talossahan on kuitenkin valokuitu. Missään modernissa pelissä ei yhteysongelmia ole, mutta tässä niitä riittää. Tällaista se verkkopelailu oli siellä PS3 ja XBOX360 aikana.

Statistiikka

Viestiketjuista
312 874
Jäsenet
84 388
Uusin jäsen
RetKiKimppa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom