• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Pelit Call of Duty Black Ops 6

Eikö nämä kaikki Black Opsit, Modern Warfaret, Battlefieldit sun muut samantyyliset räiskinnät ole sellaisia, joita pelataan hetki, ja jotka hylätään lopullisesti? Samojen online-pelien uudelleenlämmitys on ollut mielestäni aina vähän meh. Näissä ei oikein pitkäaikaisesti kilpailullisuuden makuunkaan pääse kuten vaikkapa papa G:ssä tai Fortnitessa.
 
Eikö nämä kaikki Black Opsit, Modern Warfaret, Battlefieldit sun muut samantyyliset räiskinnät ole sellaisia, joita pelataan hetki, ja jotka hylätään lopullisesti? Samojen online-pelien uudelleenlämmitys on ollut mielestäni aina vähän meh. Näissä ei oikein pitkäaikaisesti kilpailullisuuden makuunkaan pääse kuten vaikkapa papa G:ssä tai Fortnitessa.
Itse pelasin eniten Warzonea, joku tykkää kamppanjasta ja joku jaksaa monipeliä jauhaa. Eli makuasioitahan nuo taas kerran. Codit on olleet sellaisia rahasampoja että isoja muutoksia ei tehdä joten "uudelleenlämmittelyä" tulee jatkumaan niin kauan kuin maksavia asiakkaita riittää. Tulisipa Cos WaW:in tyylinen peli vielä, joka oli brutaalimpi, raajat lenteli irti ja vertakin oli. Codin nykymoninpelit tuntuu modernista kulmasta huolimatta liian muovisilta, koska kaiken pitää olla poliittisesti korrektia. Zombie-mode (josta itse tykkäsin) oli paras juuri tuossa pelissä. Mutta tuskin enää vanhemman maailmasodan peliä nähdään, edellinen yritys kun ei kummoinen ollut ja pelaajat ei tykänneet.

Saas nähdä BO6:sen onnistumisen, toiveet ei ole korkealla vaikka Treyarciin luottoa minulla eniten onkin. Mutta toivottavasti yllättää iloisesti. Voihan tuota Game Passissa kuukauden halvemmalla kokeilla, jos ei uskalla suoraan ostaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 851
Viestejä
4 442 077
Jäsenet
73 639
Uusin jäsen
Avioero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom