Eli, olis tarkoitus kasailla pojalle ensimmäinen pc kevyeen pelailuun(lähinnä Fortnite). Poika on itse säästänyt rahaa, joten budjetti ei ole suuri. Noin 550e on maksimi. Tähän nyt siis kaipaisin apuja, että saisin optimoitua tuon summan käytön.
Lähdin liikkeelle täälläkin ehdotetusta ryzen 5 3600 prossusta, ilmeisesti tuohon rahaan hyvä ostos? Kuitenkin tänään bongasin Tori.fi:stä seuraavan paketin; ryzen 7 3700x, asus prime b550m-k, ja muistit hyperx 16gb (2x8gb) 3200mhz. Sekä vielä
Asus cerberus 1070ti näyttis. Hinta oli sen 300e. Olisiko tällä käytetyllä paketilla parempi jatkaa suunnittelua kuin r5 3600 ympärille. Loput osat katsoin Datatronicilta uutena.
Tässä siis ostoskori lopuista osista; Ostoskori
Ohjaatteko minua vähän oikeaan suuntaan jos oon hakoteillä?
Lähdin liikkeelle täälläkin ehdotetusta ryzen 5 3600 prossusta, ilmeisesti tuohon rahaan hyvä ostos? Kuitenkin tänään bongasin Tori.fi:stä seuraavan paketin; ryzen 7 3700x, asus prime b550m-k, ja muistit hyperx 16gb (2x8gb) 3200mhz. Sekä vielä
Asus cerberus 1070ti näyttis. Hinta oli sen 300e. Olisiko tällä käytetyllä paketilla parempi jatkaa suunnittelua kuin r5 3600 ympärille. Loput osat katsoin Datatronicilta uutena.
Tässä siis ostoskori lopuista osista; Ostoskori
Ohjaatteko minua vähän oikeaan suuntaan jos oon hakoteillä?