• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Brucke RM501 robottiruohonleikkuri

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alapta
  • Aloitettu Aloitettu
Tämäpä tuli just sopivaan aikaan. Vanha akkuleikkuri hyytyy ja temppuilee että ei saa koko pihaa ajettua kerralla. Lähetin puolison hakemaan Jyskän mallikappalleen. Saldoilla olevat laatikot nähtävästi menneet myös.
uus akku ois voinu tulla halvemmaksi?
 
Siinä oli jo toinen akku menossa (a 99 euroa) ja kone on sillä tavalla sekaisin että virtanappula ei toimi, vaan päälle ja pois menee laittamalla akku sisään tai vetämällä pois). 250e hinnat alkaen matrix Motonetistä n. vuonna 2015 on jo palvellut riittävästi.
 
Kiitokset tarjoustiedosta, Turun Länsikeskuksessa oli vielä 1 pölyttynyt myyntipakkaus jonka nappasin mukaani. Saldot näyttivät 5 kpl netissä.
Kassalta tuli ensin hinnaksi 320€ mutta Klubialennuksessa 169€.
Sama juttu oli, kävin Kotkan Jumlaniemestä viimeisen, näytti kyllä kolmea saldo kun menin aamupäivällä.

Helpoiten menee tuo klubiin liittyminen et antaa puhelinnumeron kassalla, saa sitten linkin puhelimeen.
Alennus kuitenkin tuli heti kassalla.
 
Siellä on Torissa taas uuni tuoretta RM501:tä kaupan. 280€ ja 320€ pyyntiä eilen ostetuille, avaamattomille leikkureille. Ei siinä, että pari kaveria jäi taas ilman, jotka ihan oikeasti olisi tarvinnut...
 
Siellä on Torissa taas uuni tuoretta RM501:tä kaupan. 280€ ja 320€ pyyntiä eilen ostetuille, avaamattomille leikkureille. Ei siinä, että pari kaveria jäi taas ilman, jotka ihan oikeasti olisi tarvinnut...
Omituinen tuo Tokmannin sivu. Eilen hinta kipusi jonnekin 459€ paikkeille, nyt se on taas 321,30€. On vielä paljon myymälöitä joissa on saldoilla, jos tuo Klubi-tarjous on vielä 20.8. asti voimassa niin eikös sen siihen 159€ tarjoushintaan edelleen noista saa?

Onnea vaan noille toritrokareille.. :whistling:
 
Lappeenrannassa eivät myyneet 169€ vaikka sanoin että siihen hintaan on myyty muuallakin. Katsoin vielä että oli RM501.
 
Tänään aamulla 2kpl kotiutettu hintaan 169,00/kpl. Joko ovat poistaneet tuon hinnan järjestelmästään (vaikka tarjous on voimassa uutiskirjeen mukaan) tai sitten sinulla ei ollut voimassaolevaa jäsenyyttä.
Sähköpostista kyllä löytyy viesti missä toivotetaan tervetulleeksi klubiin.

Onneksi olkoon!
Olet nyt Tokmanni Klubin jäsen!”
 
Onko kellekään lähetetty verkkokaupan kautta tehtyä tilausta? Itse jätin paikallisesta myymälästä hakematta, kun verkkokaupan kautta sai kotiinkuljetuksella. :nb:
 
Onko kellekään lähetetty verkkokaupan kautta tehtyä tilausta? Itse jätin paikallisesta myymälästä hakematta, kun verkkokaupan kautta sai kotiinkuljetuksella. :nb:
Tokmannilla kestää verkkokauppatilausten lähettämisessä aina yleensä monta päivää. Ei ole kiireisen verkkokauppa se.
 
Itselle sanottiin että hintavirhe, ei myydä sillä hintaa.

Uutiskirjeessä tuota tosiaan maanantaina mainostettiin. Kuva löytyy ensimmäiseltä sivulta. Ja vieressä vielä erikseen "vain verkossa" tarjous näkyvillä.

Uutiskirjeen pohjaprinttinä seuraava:
"Tarjoukset ovat voimassa maanantaista sunnuntaihin 14.–20.8.2023 ellei tuotteen yhteydessä toisin mainita tai niin kauan kuin tuotteita riittää tarjousaikana. Kampanjatuotteista ei voi tehdä myymälävarauksia. Osassa myymälöistä rajoitettu valikoima. Ei jälleenmyyjille. Myymälän hinta saattaa poiketa verkkokaupan hinnasta. Voit tarkistaa tuotteiden myymäläkohtaisen saatavuuden tuotekorteilta."

Ja tosiaan Kylmäkosken Tokmannilla ainakin oli ihan tarjoushintakyltti että klubitarjous ja hinta 169€. Enpähän vain älynnyt kuvaa siitä napata.
 
Tuleeko tokmannin verkkokaupasta tilausvahvistusta? Tilasin eilen verkkokaupasta ja oli vielä tilauksen aikaan varastossa, mutta liekkö kerennyt loppua kun ei mitään vahvistusta tullut.
 
Tuolta näytti eilen illalla vähän ennen ilta 9 Uudessakaupungissa kun kaveri haki itselleen leikkurin. Eli pitkän aikaa sen jälkeen kun netistä poistui 169€-hinta. Olisko sillon ollut vielä 5kpl hyllyssä.
Ei tuo hintavirheestä mene mitenkään kun niin monessa paikassa on tuota hintaa suuresti mainostettu ja ongelmitta kaikkialla tovin aikaa myytykin.
 

Liitteet

  • IMG-20230814-WA0004.jpg
    IMG-20230814-WA0004.jpg
    295,6 KB · Luettu: 547
Ei tarvitse vääntää jälkikäteen, soitin asiakaspalveluun ja sieltä laativat kupongin lähitokmanniin, josta tuon voi käydä noutamassa luvatulla hinnalla. Kuulemma paljon on tullut palautetta hinnoitteluvirheestä.
 
Tätä tullut lisää verkkokauppaan ja hinta on se 321,3e. Soitin asiakaspalveluun ja kysyin tuosta klubihinnasta 169e niin sanottiin että myymälästä saa siihen hintaan mutta verkkokaupasta ei.
 
Viimeksi muokattu:
Tätä tullut lisää verkkokauppaan ja hinta on se 321,3e. Soitin asiakaspalveluun ja kysyin tuosta klubihinnasta 169e niin sanottiin että myymästä saa siihen hintaan mutta verkkokaupasta ei.
Ja koskee tietysti nuota muutamaa myymälää jossa saldoilla ? Ei onnistu tilata myymälään ?
 
Leikkuri haettu, tiskillä 321,9€ eli se -30% alennus. Totesin siinä, ettei pidä paikkaansa ja korjasi sitten 169€ hintaan sen. Haminaan jäi yks leikkuri.

Sovellukses myös lakupussi ilmaiseksi.
 
Ei kartoita, rajalangasta kääntää suuntaa.

IOS

Android
Minkäslaisella poppakonstilla robotin saa vastailemaan softalle?
 
Minkäslaisella poppakonstilla robotin saa vastailemaan softalle?
Itse valitsin WLAN "Mower..." ja sitten toimi. Jotain häikkää oli aluksi saada yhdistettyä, tai sovellus ei osannut ensin kysyä oikeuksia ennen ku käynnisti uusis sen. Androidilla tämä siis. Joku QR-koodi vissiin siellä laitteen perässä kans mutta en tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: pga
Ja lopuksi antaa muistaakseni errorin, että yhdistys ei onnistunut wifiin, vaikka todellisuudessa onnistuikin. On aika buginen tuo paritus mutta kyllä 2kpl näitä olen onnistunut pienen jumpan jälkeen saamaan yhdistymään. Vähän vaatii kärsivällisyyttä.
 
Itse valitsin WLAN "Mower..." ja sitten toimi. Jotain häikkää oli aluksi saada yhdistettyä, tai sovellus ei osannut ensin kysyä oikeuksia ennen ku käynnisti uusis sen. Androidilla tämä siis. Joku QR-koodi vissiin siellä laitteen perässä kans mutta en tiedä.
Mistä tuo valinta? Mulla android-softa ja siitä ei omaan silmään löydy mitään WLAN-vaihtoehtoa.
 
Ainakin nettisivujen mukaan joihinkin myymälöihin on tullut saldoille lisää leikkureita. Toki eri asia myyvätkö vielä tuohon 169 euroon (voisi päätellä että myyvät)
 
Tuollainen bongattu myymälässä.
 

Liitteet

  • IMG-20230818-WA0010.jpg
    IMG-20230818-WA0010.jpg
    183,7 KB · Luettu: 497
Ehkä se 169 € tarjous koski vain tiettyä erää. Sehän myytiin välissä loppuun.
 
Tuollainen bongattu myymälässä.
Onko tämä totta? Olin menossa huomenna hakemaan, mutta eikö olekaan tuon hintainen enää 169e? Yhden jo omistan 320e hintaan, ja vaikuttaa sen verta kelvolta suoritukselta, että ostan toisenkin eri alueelle jos vielä saa tuolla 180e hintaan
 
Samat laput oli myymälässä luultavasti toisaallakin. Sain vielä tuohon alkuperäiseen 169 hintaan kun tarpeeksi jaamasi.
 
Samat laput oli myymälässä luultavasti toisaallakin. Sain vielä tuohon alkuperäiseen 169 hintaan kun tarpeeksi jaamasi.

Kiitokset vinkistä. Kävin itsekkin parista Oulun myymälästä vänkäämässä pari leikkuria. Oli nuo hintavirhelaput laitettu leikkureiden päälle, mutta suostuivat silti myymään alkuperäiseen 169€ hintaan :thumbsup:
 
Olihan käänteiden täytteinen viikko. Tämä lähenteli jo mielessäni 1000 pullolla Pepsiä -saagaa. Taisi Tokmanni havahtua itsekin maanantaina, että voi saatana, tulipa tehtyä liian hyvä tarjous. Vaan siitäpä eivät pääse karkuun ja tämä on ollut lähinnä todella nolo ja huonosti hoidettu viikko Tokmannilta. Toivottavasti siellä opitaan virheistä.
  • maanantaina klo 09:34 tämä ketju perustetaan. Klubilaiset ovat saaneet uutiskirjeen jossa todetaan Brücke RM501 myytävän hintaan 169 €.
    • "Tarjoukset ovat voimassa maanantaista sunnuntaihin 14.–20.8.2023 ellei tuotteen yhteydessä toisin mainita tai niin kauan kuin tuotteita riittää tarjousaikana. Kampanjatuotteista ei voi tehdä myymälävarauksia. Osassa myymälöistä rajoitettu valikoima. Ei jälleenmyyjille. Myymälän hinta saattaa poiketa verkkokaupan hinnasta. Voit tarkistaa tuotteiden myymäläkohtaisen saatavuuden tuotekorteilta."
  • maanantaina klo 13:35 tässä ketjussa raportoidaan että Klubitarjoushinta on siivottu pois sivuilta.
  • maanantai - keskiviikko välillä tässä ketjussa on raportointeja, kuinka osalle käyttäjistä tuote on myyty mainostettuun 169 € hintaan vaikka nettisivulta Klubihinta on siivottu pois. Osalle käyttäjistä ei suostuta myymään Klubihinnalla, mikä on täysin maanantaina informoidun uutiskirjeen vastaista.
  • tiistai - keskiviikko välillä kävin muutamassa Tokmannissa katsomassa hyllyjä. Toisessa Tokmanissa ei ollut edes Tokmannin päästäkeksimää -30% lappua Brücken vieressä, ja toisessa oli hinta kokonaan hukassa (näppärää?). En etsinyt myyjiä kysyäkseni linjaa hinnasta.
  • tiistaina klo 16:38 lähetän Twitterissä (X:ssä) viestin @tokmanni penäten heiltä suoraselkäisyyttä asiaan (Muut - Brucke RM501 robottiruohonleikkuri)
  • keskiviikkona klo 11.48 Tokmanni vastaa Twitterissä
    Hei! Pahoittelumme, käsi pystyyn virheen merkiksi. Asiakaspalvelumme selvittäisi asiaa mielellään kanssasi tarkemmin. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme (http://tokmanni.fi/asiakaspalvelu) sähköpostitse, puhelimitse tai Facebookin yksityisviestillä.
    • Suoraselkäisyys taisi hukkua ja toinenkin Twitter-käyttäjä penää asiaa Tokmannilta. Ei vastausta.
  • torstaina klo 11.12 lähetän viestin Tokmannin Facebook Messengerillä
    Hei, oletan että maanantaina olleessa uutiskirjeessänne oleva 169€ Brücke RM501 Klubitarjous on edelleen voimassa uutiskirjeen mukaisesti 20.8. saakka kun olette sitä myymälöistä siihen hintaan myyneet Klubilaisillenne.
  • torstaina klo 16.25 soitan Tokmannin asiakaspalveluun kysyen samaa asiaa kuin Messenger-viestissäni. Puhelun aikana asiakaspalvelija venkoili vastaan ja joutui vähintään kolme kertaa puhelun aikana kysymään kollegalta kannanottoa. Puhelu kesti noin 30min ja sisälsi kauhean määrän vääntämistä, millä Tokmanni vain kaivoi itselleen syvempää kuoppaa. Haluan alleviivata, että asiakaspalvelija tietysti teki vain työtänsä ja juuri sitä mitä hänen oli käsketty tehdä, ja vika ei missään tapauksessa ole hänen. Vika on Tokmannin liiketoiminnassa ja heidän tekemissä päätöksissään ja tietysti linjauksissa mitä asiakaspalvelijoiden oli käsketty sanoa ja toimia tilanteessa. Puhelu eteni kutakuinkin näin:
    1. Hintavirhe. Asiakaspalvelija yritti väittää 169 € hintavirheeksi. No hintavirhehän se ei ole, koska olette myymälöissänne maanantai - keskiviikko välillä myyneet sitä osalle Klubilaisistanne hintaan 169 €. Ja uutiskirjeen olette lähettäneet tuhansille Klubilaisillenne mainostaen 169 € hintaa. "Odotatko hetken".
    2. Uhkailu. Asiakaspalvelija penäsi minulta sähköpostiosoitetta johon olin uutiskirjeen saanut. No uutiskirjettä en ollut saanut koska liityin Klubiinne maanantain aikana jotta voin hyödyntää Klubilaisillenne tasa-arvoisesti mainostamanne kampanjan, 169 € Brückesta. Tarjoushinta on voimassa 20.8. saakka. Ymmärräthän että myymälöistänne olette myyneet tällä viikolla tuotetta 169 € osalle asiakkaista. Asiakaspalvelija yritti vääntää asiaa siihen että en ollut uutiskirjeen tilaaja = Klubilainen vielä uutiskirjeen lähetyshetkellä. Ehdoissa sanottiin että tarjous on voimassa Klubilaisille. Missään ei sanottu että uutiskirjeen saapumisen hetkellä tulisi olla Klubilainen. "Odotatko hetken"
    3. Lahjonta. Asiakaspalvelija yritti saada minua ostamaan Brückea 321,3 € hintaan ja olisivat voineet antaa hyvityksenä 15 € lahjakortin. :lol: No ei käy. Ymmärräthän että te olette myyneet sitä 169 € hintaan myymälöistänne kuluneella viikolla. On Klubilaistenne eriarvoistamista jos joku saa tuotteen 169 € hintaan ja joku 321,3 € hintaan? "Odotatko hetken"
    4. Luovuttaminen. Lopulta asiakaspalvelija (ja hänen kanssaan taustalla ollut toinen henkilö/henkilöt) luovuttavat ja asiakaspalvelija toteaa että jos teen verkkokaupasta tilauksen 321,3 € hinnalla, he tulevat tekemään hyvityksen, jotta saan tuotteen luvattuun 169 € hintaan. Kiitän ainoasta oikeasta ja kohtuullisesta ratkaisusta.
  • perjantaina klo 14.48 Tokmannin asiakaspalvelu vastaa Facebook Messenger-viestiin
    Hei, Kiitos viestistäsi. Asiasi näyttäisi olevan jo käsittelyssä asiakaspalvelumme puolella. Mukavaa perjantaita!
    • :facepalm:

Kasa paskaa ja todella huono maku jäi suuhun. Kyllä, sain Brücken tarjoushintaan, mutta Tokmannin pisteet eivät millään tavalla kohonneet, päinvastoin.

Tapoja miten Tokmanni olisi voinut pelastaa kasvonsa:
  1. Hyväksyä heidän oman liiketoiminnan tekemä päätös siitä, että rajatun ajan 14.–20.8.2023 Brücke RM501 myydään polkuhintaan Klubilaisille aivan kuten se oli uutiskirjeessä luvattu. Tokmanni olisi todennäköisesti saanut viikon aikana valtavasti lisää Klubilaisia, jolle Tokmanni olisi voinut lähetellä tulevaisuudessa uutiskirjeitä ja saada myöhemmin pitkällä tähtäimellä paljon enemmän liikevaihtoa sitouttamalla uudet asiakkaat osaksi Tokmannin asiakaskuntaa.
  2. Brückeä oli maanantain jälkeen enää vain kourallisissa Tokmanneja ja saldot olivat huvenneet vauhdilla. Tuotteita oli maanantaina iltapäivällä jälkikäteen haarukoiden ehkä noin 20 kpl ympäri Suomea keskittyen harvaanasutuille alueille. Kampanjan suoraselkäinen jatkaminen alkuperäisellä Klubihinnalla olisi tarkoittanut siis 169 € * 20 kpl = 3 380 € tuloa ja jo alkuperäistä business-casea laskiessa Tokmanni oli varmasti tiennyt tekevänsä kampanjaerällä tappiota muutaman ihmisen tuntipalkan verran per myyty tuote. 20 myytyä Brücke RM501 robottia myöhemmin kaikki tuotteen saaneet Klubilaiset olisivat olleet todella tyytyväisiä hyödynnettyyn tarjoukseen ja kaikki olisi ollut reilua. Todennäköisesti edes tappio ei olisi ollut niin paha, koska välttämättä syrjäisimmistä Tokmanneista kaikki Brücket ei välttämättä olisi edes menneet. Asiakkaat olisivat saattaneet jopa ostaa samalla kauppareissulla Tokmannista myös jotain muuta. Lisäksi Tokmanni olisi varmasti saanut kuolletettua tehdyt Brücke-tappiot aivan nolla-ajassa esim. peräkärryn vuokrauksella. Peräkärryjä näyttää saavan 80 eri Tokmannista. Jos 80 Tokmannissa vuokrataan Klubihintaan (10 €/päivä/kärry) yksikin (1 kpl) kärry kuukauden 20 arkipäivänä, se tarkoittaisi jo 80 * 10 € *1 kpl * 20 pv = 16 000 € tuloa yhdessä kuukaudessa. Varmasti kärryjen ylläpitoon ei mene niin paljoa.
    1. Tokmanni olisi voinut viikon aikana saapuneet varastosaldojen täydennyserät piilottaa myymälöiden takahuoneisiin ja olla nostamatta saldoja myöskään verkkokaupassa. Ne olisi voinut kaivaa esiin vasta 21.8.2023. Kaikki paha mieli olisi vältetty. Puhumattakaan Tokmannin asiakaspalvelun kuormittumisesta tällä viikolla ihmisten vihaisista puheluista juuri tähän Brücke RM501 kamppikseen liittyen.

Toivottavasti nyt joku oikeasti nostaa Tokmannilla käden ylös virheen merkiksi. Olisi jopa suoraselkäistä tulla tänne siitä kertomaan. Eiköhän tämäkin ketju ole sinne jo löytänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Aamulla kävin outokummun tokmannilla ja eivät siellä suostuneet myymään 169€ hintaan. Katsoi koneelta ja ylemmältä taholta olisi tullut kielto myydä siihen 169€ hintaan.
 
Minä taas sain tänään taivuteltua kaksi viimeistä kappaletta itselleni myymälästä 169,- hintaan. Taitaa olla aika myymälästä ja myyjästä kiinni. Kassalta en kyseistä hintaa saanut. Olisko ollut myymälä- tai osastopäällikkö jonka kanssa kaupat tehtiin ja vaati kyllä perusteluja minulta. Ps. ennen kuin trokaroinnista yms. huudellaan, niin molemmat menee omaan pihaan, jossa pinta-alaa reilu 1200m2.
 
  • Tykkää
Reactions: xp9
Tänään hain omani tarjoushintaan Närpiön Tokmannilta. Ehtivät loppua aluksi kun eivät suostuneet myymään alennushintaan mutta tarpeeksi jankattuani lupasivat yhden myydä kun saivat lisää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 541
Viestejä
4 539 681
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom