- Liittynyt
- 08.11.2016
- Viestejä
- 62
Itsekkin hommasin tuon rm1200bt:n kun vanhasta rm501:sta meni muuntaja (ostoslistalla heti kun niitä ilmaantuu...). Tosiaan logiikka millä se pelaa on vähän eri, mutta tuntuu toimivan ihan hyvin. Huomasin kanssa, että tuolla 2ah akku oli aivan liian pieni (varsinkin kun mulla on se iso akku rm501:ssa). Hommasin sen 4ah version (34e) ja nyt tuntuu huomattavasti paremmalta.
Ajastimesta en osaa vielä sanoa sen tarkemmin kun iskin sen "niittämään" nurmikon 24h tässä alussa kun vähän rehotti... nyt pitäis katsoa sama aikataulu sille, että leikkais 00.00 - 06.00. Bluetooth toimii todella lyhyellä kantamalla ja alussa se ei vaan automaattisesti ottanyt yhteyttä. Nyt se tuntuu ottavan vähän pidemmältä ja automaattisesti. En tiedä mikä ihme siinä sitten on, koska käsittääkseni mitään päivityksiä ei ole tullut masiinaan saatikka softaan... Vähän ikävä rb501:n wifiä...tosin...onko jollain varmaa tietoa, että tuossa rm1200bt:ssä EI ole wifiä? Kun meinaan ikonit löytyy kuoresta ja jotenkin en yhtään ihmettelis, että olis joku lisenssi/softalukitus.
Summasummarum:
Ajastimesta en osaa vielä sanoa sen tarkemmin kun iskin sen "niittämään" nurmikon 24h tässä alussa kun vähän rehotti... nyt pitäis katsoa sama aikataulu sille, että leikkais 00.00 - 06.00. Bluetooth toimii todella lyhyellä kantamalla ja alussa se ei vaan automaattisesti ottanyt yhteyttä. Nyt se tuntuu ottavan vähän pidemmältä ja automaattisesti. En tiedä mikä ihme siinä sitten on, koska käsittääkseni mitään päivityksiä ei ole tullut masiinaan saatikka softaan... Vähän ikävä rb501:n wifiä...tosin...onko jollain varmaa tietoa, että tuossa rm1200bt:ssä EI ole wifiä? Kun meinaan ikonit löytyy kuoresta ja jotenkin en yhtään ihmettelis, että olis joku lisenssi/softalukitus.
Summasummarum:
- Ihan ok laite.
- Onkohan siinä wifiä jossain?
- Kukaan nähnyt noita rm501 muuntajia myynnissä
Näyttäis toimivan tuon 1200:n muuntaja myös.

