• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut BRAUN Series 9 9325s-parranajokone 119,00 €

Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
913
itse otin myymälänoudon jumboon ja edelleen ollaan ”käsittelyssä”. Aivan naurettavan kauan kestänyt tämä, olisi pitänyt ottaa postituksella.
Sama täällä. Kysäsin chätistä missä mennään mutta eivät osanneet sanoa muuta kuin että jos ei tällä viikolla, niin sit ens.
Olimpa hölmö kun otin tavaratalo noudon. Netissä surkeita kommentteja yleensäkin Stockan verkkokaupasta.
Pitkät toimitusajat ja peruvat tilattuja toimituksia.
 
Liittynyt
29.06.2019
Viestejä
560
Mun tilaus vielä käsittelyssä. Oliko mikä liike mihin tilasit?
Espoo
Sama täällä. Kysäsin chätistä missä mennään mutta eivät osanneet sanoa muuta kuin että jos ei tällä viikolla, niin sit ens.
Olimpa hölmö kun otin tavaratalo noudon. Netissä surkeita kommentteja yleensäkin Stockan verkkokaupasta.
Pitkät toimitusajat ja peruvat tilattuja toimituksia.
Joo, eka kerta itellä kanssa ku asioin lafkan nettikaupan kanssa - tietääpähän jatkossa toimia toisin. Ei ois uskonu että näin kankeita verkkokauppoja vielä löytyy, tulee ihan verkkokauppojen alkuajat mieleen.
Veikkaan että kyllä siel varmaan tilaukset etenee, on varmaan vaa oikeasti helvetin askeettisen tahmeet prosessit heillä.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
913
Sama täällä. Kysäsin chätistä missä mennään mutta eivät osanneet sanoa muuta kuin että jos ei tällä viikolla, niin sit ens.
Olimpa hölmö kun otin tavaratalo noudon. Netissä surkeita kommentteja yleensäkin Stockan verkkokaupasta.
Pitkät toimitusajat ja peruvat tilattuja toimituksia.
Nyt tuli mulle viesti, että voi noutaa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 544
Viestejä
4 246 704
Jäsenet
71 364
Uusin jäsen
Luvia

Hinta.fi

Ylös Bottom