Kaverin autossa kyseinen luuri ja kokeiltiin sitä niin syö joko 2 AA paristoa tai akkua. Eneloopeilla kokeiltiin että toimii. Mietin vaan että puhelin luultavasti lataa itsensä auton sähköistä telakassa ollessaan niin millaiset akut tuossa kuuluisi olla? Nimh vai nicd? Vai lataako ollenkaan niin silloin menis perus paristotkin. Enemmän kyllä olen sen kannalla että lataa autosta. Täytyis vaan tietää minkä tyypin akut tuossa kuuluis olla latausta ajatellen.
Myös se jäi kysymysmerkiksi että miten tuosta itse puhelimesta saisi vaihdettua kielen saksasta englanniksi. Auton kielenä muuten on englanti. En tiedä että pitäisikö esim autocomilla pistää mittariston kieli englanniksi samaan aikaan kun puhelin on päällä että myös puhelimen kieli vaihtuisi.
Googletettu on mutta ei ole oikein löytynyt vastauksia. Akun tyyppiä kun koittaa tuolle puhelimelle etsiä niin löytyy vain auton tavallisia akkuja.
Myös se jäi kysymysmerkiksi että miten tuosta itse puhelimesta saisi vaihdettua kielen saksasta englanniksi. Auton kielenä muuten on englanti. En tiedä että pitäisikö esim autocomilla pistää mittariston kieli englanniksi samaan aikaan kun puhelin on päällä että myös puhelimen kieli vaihtuisi.
Googletettu on mutta ei ole oikein löytynyt vastauksia. Akun tyyppiä kun koittaa tuolle puhelimelle etsiä niin löytyy vain auton tavallisia akkuja.