Bleak Faith: Forsaken (10.03.23 Steam, Gog), Souls like-henkinen synkkä fantasia-rpg

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 708


"Souls like", moni on tuota Fromsoftaren luomaa gengreä vähemmän onnistuneesti yrittänyt, tässä seuraava tulokas. Odottelen itse varovaisen toiveikkaana, pelasin juuri Dark Souls Remasterin läpi, Elden Ringin, ja nyt Dark Souls 2 työn alla. Kyseinen lajityyppi todella kolahti, ja mielelläni näkisin pelitalojen lisääkin tekevän saman henkistä pelimaailmaa. Julkaisu onkin pian käsillä ja selviää, onko tästä ilmeisen kunnianhimoista pelistä nautintoa synkän fantasian ystäville. Pelitalo on ilmeisen pieni, aikaisempia teoksia ei ole, joten kannattanee senkin pohjalta odottaa rauhassa arvosteluita. Peli vaikuttaa olevan enemmän Dark Souls 1:sen kuin Elden Ringin kokoluokkaa ja teemaa, mikä itselleni sopii mainiosti, kuin valtavalla vapaalla maailmalla. Alueet toki vaikuttaa isoilta, ja niiden toisiinsa liittyminenhän on "se juttu" myös legendaarisessa Dark Souls 1:ssä. Taide vaikuttaa huikelta, eli juuri oikealla tunteella tällaiseen peliin tehty.


" Explore the last remnants of civilization in this vast, unforgiving, and interconnected world. Learn what is left of its history. Discover pockets of natural life in the perpetually expanding Omnistructure.
Lose yourself in a journey unlike any other. Find your purpose in the world. "

Steam:
Bleak Faith: Forsaken Steamissä (steampowered.com)
Gog:
Bleak Faith: Forsaken on GOG.com
Videoita:


 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 817
Odottanut kyllä. Harmi, kun ei Ps5:lle vielä ainakaan. Minulla on koneessa 1080GTX ja 3440x1440p näyttö niin en tiedä toimiiko miten.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 817
Katsoin Cohhin ekan videon ja ei kyllä innostanut itse pelaamaan. Pelattavuus vaikutti karmealle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 708
Katsoin Cohhin ekan videon ja ei kyllä innostanut itse pelaamaan. Pelattavuus vaikutti karmealle.
Jep, kyllähän siitä valitettavasti näkyy, että aika raakile peliksi. Komeat on maisemat ja arkkitehtuuri, mutta ilmeisesti kaikki samalla värisävyllä ja tyylillä koko mapin osalta.
Siinä ei sinällään mitään vikaa, mutta Dark Soulsien tyyliin alueiden tyylivaihtelut helpottaisi muistamista, kun ei karttaa käytössä. Hahmon "leijuva" hyppelykään ei oikein iske.
Valitettavasti jää kyllä ostamasta, toivottavasti saavat kuitenkin myyntiä niin että saisivat lisäkäsiä parantelemaan juttuja. Alkaen vaikka Ui:sta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 865
Viestejä
4 206 894
Jäsenet
70 992
Uusin jäsen
slavacuckraine

Hinta.fi

Ylös Bottom