• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Black Horse miesten ja poikien alusvaatteet osta 4, säästä -30% koko tilauksesta

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Tuote: Black Horse miesten ja poikien alusvaatteet osta 4, säästä -30% koko tilauksesta
Kauppa: Black Horse -verkkokauppa
Voimassa: 11.4.2023 kello 09:00 saakka
Linkki: Black Horse

Kommentti tarjouksesta: Ja jälleen kalsareita halvalla, suositus bambuviskoosiboksereille sekä normaalina että basic -mallisena.
Ei toimituskuluja postin noutopisteeseen/pakettiautomaattiin tilattaessa. Tarjous ei koske lahjakortteja.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
80
Tää oli hyvä! Tilasin 4 kpl noita mainitsemiasi bambuviskoosiboksereita, joita yleensä olen ottanut mukaan tilauksen täytteeksi Kärkkäiseltä kun on pitänyt saada postit yli 50 euron. Hyvät housut, tuntuu kuin kommandona menisi.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Urheiluboksereille myös vahva suositus!

Laitan niitä lisää tilaukseen ja bambuviskoosit myös testiin
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Multa löytyy ikivanhat Black Horset kaapista joissa ei oo mitään reikii, mutta nykyisin reikintyy ja purkautuu saumat. Laatu menny huonoks. Syksyl ostin 5 parii ja ei menny kuin pari kk ja kaikki reikiintyneet.

En suosittele.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
Onhan nämä tarjouksestakin melko tyyriitä kun miettii, että tuota perus 3-packia saa parhaimmillaan muualta alle 20e:lla.

Annetaan nyt sitten mahdollisuus bambuille ja urheiluboksereille. Tykkään pitää Black Horseja, mutta ihan liian nopeasti tulee reikä tuonne välilihan tienoille ja lopulta pallit roikkuu ulkona. :D

Jos nämä kalliit eivät kestä sen paremmin niin seuraavaksi vaihtukoon merkki.

Edellä olikin @Technix kommentoinut samaa. Mullakin on Black Horsen vanhat pitkät kalsarit kestäny varmaan 15v, mutta boksereiden kesto on nykyään täyttä paskaa. Onko sulla ollut ne reikiintyneet tuota bambuviskoosia?
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Onhan nämä tarjouksestakin melko tyyriitä kun miettii, että tuota perus 3-packia saa parhaimmillaan muualta alle 20e:lla.

Annetaan nyt sitten mahdollisuus bambuille ja urheiluboksereille. Tykkään pitää Black Horseja, mutta ihan liian nopeasti tulee reikä tuonne välilihan tienoille ja lopulta pallit roikkuu ulkona. :D

Jos nämä kalliit eivät kestä sen paremmin niin seuraavaksi vaihtukoon merkki.

Edellä olikin @Technix kommentoinut samaa. Mullakin on Black Horsen vanhat pitkät kalsarit kestäny varmaan 15v, mutta boksereiden kesto on nykyään täyttä paskaa. Onko sulla ollut ne reikiintyneet tuota bambuviskoosia?
Kokeillu kaikkii ja en varsinaisesti eroo huomannu kestävyydessä. Ainut mitkä on kestäny on ne urheilubokserit jotka hengittää hyvin. Voiha se olla, että iän myötä pallit terävöityneet... Itse tänä vuonna ostin suosiolla muita merkkejä kokeiluun kun vanha luottohevonen ei pelitä enää.
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Bambuviskoositykit oli kyllä talvella mukavat päällä, mutta ei kyllä erityisen lämpimät ollut
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
mutta ihan liian nopeasti tulee reikä tuonne välilihan tienoille ja lopulta pallit roikkuu ulkona
Tälleen mulla on melkein kaikilla boksereilla käynyt, hyvä tietää, ettei näihinkään kannata siis tuhlata rahoja. Varustelekassa on nykyään aika paljon kuralaatua, mutta niiden viskoosibokserit on kyllä kestänyt aivan uskomattoman hyvin. Onko kellään hajua, mikä firma niitä valmistaa?
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
Kokeillu kaikkii ja en varsinaisesti eroo huomannu kestävyydessä. Ainut mitkä on kestäny on ne urheilubokserit jotka hengittää hyvin. Voiha se olla, että iän myötä pallit terävöityneet... Itse tänä vuonna ostin suosiolla muita merkkejä kokeiluun kun vanha luottohevonen ei pelitä enää.
Sitten nämä on kyllä melkoista sekundaa näinkin kalliilla "tarjouksella". Saa nakella jatkuvasti roskiin noita luomupuuvilloja vai mitä ovatkaan. Onko urheilubokserit ihan käyttökelpoisia myös ilman urheilua?
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Omassa käytössä nuo bambuiset kestää vuosia, ostan kerralla yleensä vähintään viidet ja käytän max päivän kerrallaan.
Toki jos käyttää huuhteluainetta pestessä, reidet hinkkaa yhteen ja pyöräilee paljon niin kyllähän se ruusunnuppu lopulta sieltä kankaan läpi tulee mutta omien kokemusten mukaan bläkkisten kesto on parempi kuin muiden marketeissa myytävien merkkien joita olen säännöllisesti testaillut.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 242
Freegun bokserit joita saa varmaan yli tuhannella eri kuosilla ovat olleet yllättävän kestäviä ja mukavia päällä, ei tule juuri muita käytettyä. Ekat varmaan 5 vuotta sitten hankitut heitin juuri pois kun vyötärön kuminauha alkoi olla finaalissa.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Sitten nämä on kyllä melkoista sekundaa näinkin kalliilla "tarjouksella". Saa nakella jatkuvasti roskiin noita luomupuuvilloja vai mitä ovatkaan. Onko urheilubokserit ihan käyttökelpoisia myös ilman urheilua?
Itse oon tykänny ihan normaalissa käytössä. Tuntuu mukavalta ja kuivuu hiestä nopeasti, koska olen suoperse. Suosittelen kokeilemaan. Periaatteen vuoksi ostin kyllä seuraavat urheilubokserit toiselta brändiltä.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
Itse oon tykänny ihan normaalissa käytössä. Tuntuu mukavalta ja kuivuu hiestä nopeasti, koska olen suoperse. Suosittelen kokeilemaan. Periaatteen vuoksi ostin kyllä seuraavat urheilubokserit toiselta brändiltä.
Jees. Nappasin 2 bambua ja 2 urheilua. Annetaan viimeinen mahdollisuus tälle merkille, jota olen käyttänyt jo varmaan 20 vuotta. Laatu on suorastaan romahtanut viime vuosina, mutta näitä kalleimpia malleja en ole vielä kokeillut.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
496
Mä ostin itse keskisenkauppa nettisivulta 9,95€/kpl noita urheiluboksereita. En tiedä onko tuolla muitakin noita black horseja.

Niin ja on hyvät ainakin juostessa ja kuntosalilla.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
Mä ostin itse keskisenkauppa nettisivulta 9,95€/kpl noita urheiluboksereita. En tiedä onko tuolla muitakin noita black horseja.

Niin ja on hyvät ainakin juostessa ja kuntosalilla.
Normaalihintakin näyttää olevan 4e halvempi kuin Black Horsen omilla sivuilla.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
Positiivinen palaute: bambuviskoosit ja urheilumallit tuntuivat erittäin hyviltä. Ostelen näitä jatkossa sitä mukaan kun perusmallit reikiintyvät.

Pienenä huomiona: palautusmaksu on 5e eli kannattaa valita kerralla oikeaa kokoa. Tämä oli eka omalla nettitilausuralla kun huomasin maksullisen palautuksen. Kaiken kukkuraksi avattuja paketteja ei voi edes palauttaa. Tämän ymmärtää toki, mutta en löytänyt lakitekstiä asiasta. Samalla tavalla niitä T-paitojakin palautellaan, vaikka ihoa vasten kokeillaan.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 663
On muuten edelleen voimassa tämä tarjous eli lähentelee jo ihan normihintaa kun on koko ajan tarjouksessa. Bambuviskoosit ja urheilumallit olivat sen verran hyvän tuntuisia päällä, että tilasin toisen satsin tänään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 810
Viestejä
4 203 573
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom