Black Friday konepaketti kasattuna

Liittynyt
02.09.2022
Viestejä
7
Terve,
Onko kukaan katsellut parasta pelikonetta nyt Black Friday tarjouksista hintahaarukkaan 1100-1400€ valmiiksi kasattuna.
Voisi olla myös valmiskonekin mutta en ole löytänyt todella hyvää tarjousta. Tulee pojan pelikoneeksi eli mielellään koppa välkkyvillä valoilla.
 
Liittynyt
02.09.2022
Viestejä
7
Miten mahtuuko pöytäkone joko 3070 tai 6800 tai vastaava ympärille budjettiin? Itsellä ei ole aikaisempaa kokemusta koneen kasauksesta tai osien valitsemisesta.
 
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
Hyvä BF-setti hsalosella tuossa. Jos osista kasaa niin tuossa ei ihan hirveästi kannattaisi venailla. RAM vaan vielä uupuu.
 
Liittynyt
24.06.2020
Viestejä
1 218
Nyt kun lueskelin asiaa niin sama näytönohjainmalli läppärissä ei ole samalla tasolla kuin pöytäkoneversiossa. Onko tämä Lenovo Legion T5 R7/16/1000/3060Ti pelitietokone - Gigantti verkkokauppa Lenovon paketti paljon tehokkaampi kuin tuo minun laittama läppäri?
Näytönohjainmallit ovat läppäreissä aina vähemmän tehokkaita, kuin pöytäkoneissa. Sama koskee prossuja. Jos katsot uusia näyttiksiä niin syykin on selvä: ne ovat pöytäkoneissa parin kilon painoisia mötköjä jäähyttimineen. Läppärissä tuohon samaan kahteen kiloon pitää mahtua kaikki: näppis, ruutu, emo, virtalähde, prossu ja GPU jäähyineen, tallennustilat jne jne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 758
Hyvä BF-setti hsalosella tuossa. Jos osista kasaa niin tuossa ei ihan hirveästi kannattaisi venailla. RAM vaan vielä uupuu.
Ihan varmasti olin painavinani nämä ostoskoriin:

Voisin melkein vannoa, mutta ei ne sinne menneet.. Paremmilla latensseilla saa 5€ enemmän, jos nuo loppuu (tai haluaa sen vitosen käyttää):

1669340403928.png


Toisella kerralla ei tullut jäähyä koriin ja tuli kahteen kertaan muistit.. Jos nyt toimisi? Tai sitten olen vaan väsynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 304
Viestejä
4 334 340
Jäsenet
72 164
Uusin jäsen
ramushe

Hinta.fi

Ylös Bottom