Black Friday konepaketti kasattuna

Terve,
Onko kukaan katsellut parasta pelikonetta nyt Black Friday tarjouksista hintahaarukkaan 1100-1400€ valmiiksi kasattuna.
Voisi olla myös valmiskonekin mutta en ole löytänyt todella hyvää tarjousta. Tulee pojan pelikoneeksi eli mielellään koppa välkkyvillä valoilla.

Miten mahtuuko pöytäkone joko 3070 tai 6800 tai vastaava ympärille budjettiin? Itsellä ei ole aikaisempaa kokemusta koneen kasauksesta tai osien valitsemisesta.

1669340403928-png.1002630

edit: laitettu muistit.. painoin kyllä napista, mutta ei sitten menneet koriin..

Viimeksi muokattu:
Hyvä BF-setti hsalosella tuossa. Jos osista kasaa niin tuossa ei ihan hirveästi kannattaisi venailla. RAM vaan vielä uupuu.

Nyt kun lueskelin asiaa niin sama näytönohjainmalli läppärissä ei ole samalla tasolla kuin pöytäkoneversiossa. Onko tämä Lenovo Legion T5 R7/16/1000/3060Ti pelitietokone - Gigantti verkkokauppa Lenovon paketti paljon tehokkaampi kuin tuo minun laittama läppäri?

Näytönohjainmallit ovat läppäreissä aina vähemmän tehokkaita, kuin pöytäkoneissa. Sama koskee prossuja. Jos katsot uusia näyttiksiä niin syykin on selvä: ne ovat pöytäkoneissa parin kilon painoisia mötköjä jäähyttimineen. Läppärissä tuohon samaan kahteen kiloon pitää mahtua kaikki: näppis, ruutu, emo, virtalähde, prossu ja GPU jäähyineen, tallennustilat jne jne.

Hyvä BF-setti hsalosella tuossa. Jos osista kasaa niin tuossa ei ihan hirveästi kannattaisi venailla. RAM vaan vielä uupuu.

Ihan varmasti olin painavinani nämä ostoskoriin:

Voisin melkein vannoa, mutta ei ne sinne menneet.. Paremmilla latensseilla saa 5€ enemmän, jos nuo loppuu (tai haluaa sen vitosen käyttää):

1669340403928.png

Toisella kerralla ei tullut jäähyä koriin ja tuli kahteen kertaan muistit.. Jos nyt toimisi? Tai sitten olen vaan väsynyt.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
264 295
Jäsenet
75 404
Uusin jäsen
MiikaK82

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom