BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY / SINGLE'S DAY 2018 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 257
Jaaha, no onpa ruvetta eli sanottava, että kannattaa ryhtyä toimiin.. Kelpo huijaus bf päivänä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Onhan toi URL nyt jo itsessään hiukan epäilyttävä. Pitäisi jo siitä hälytyskellot soida kun ei selkeästikään ole virallinen domain.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
223
Taitaa jäädä Verkkokaupan Asus TUF emo tulematta...ensin piti tulla 5-6 päivään nyt päivä on muuttunut avoinna tilaan kaikki muut osat koneeseen jo onkin.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 803
+ tuo yms otsikossa kattanee kaikki muutkin tällaiset "höpöhöpö" tarjouskampanjat :) Kiinassa tuntuu olevan jatkuvasti jotain menossa
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Clas Ohlsonista tuli tilattu tavaraa Black Fridaynä aamuyöstä. Tänään tuli viimein toimitusvahvistus. Eihän tuossa hujahtanut kuin vajaat 3 viikkoa..
 

Merkava

מרכבה
BANNED
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 233
BF viikonloppuna Bodumilta tilatut saapui ehjänä. Pakkaaminen 9-. Lasia matkassa eli vähän jännitti.

Todella asiallisen oloisia keittiövälineitä. "Pienestä" spagettikauhasta otetaan ote kuin vasaran kahvasta.

Ensi BF lisää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Onkos kukaan muuten saanut näitä?

Itse sain heti seuraavana päivänä toimitusilmoituksen ja seurantanumeron, mutta edelleenkään "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille". Eli rahat kelpasi, mutta tuotetta ei kuulu...
Ja vihdoin tuli sportyfeel BT-kuulokkeet - kunhan asiakaspalvelu lähetti kokonaan uuden paketin. :hammer:

Ongelmana kuulemma oli että kuulokkeet olivat lähetetty Lidlin toimesta, mutta olivat unohtaneet laittaa osoitelapun pakettiin... :facepalm:
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
573
Itse ostin jo osat BF:nä uuteen koneeseen, mutta SSD:n osalta teen saman kuin sinä eli odottelen ensi vuoteen, jolloin aika varmasti tän vuoden BF-tarjoukset ovat normihintoja. Ei se sinänsä haittaa ettei tullut ostettua SSD:tä, sillä minulla on jo pieni 120GB 850 EVO.
Tavallaan osuttiin oikeaan, kun 113€ tarjouksessa maksanut SSD maksaa nykyään 103€ ilman tarjousta. Toisaalta hinta on pysynyt samana jo huhtikuusta lähtien, joten hintojen lasku ei valitettavasti jatkunut lineaarisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 718
Verkkokaupalta kun kyselin paketin perään niin sanoivat "Logistiikassamme ja kuljetusyhtiöiden päässä on ruuhkaa", niin mutuiluna voisi ajatella, että olisiko niin paljon paketteja venailemassa verkkokaupan tiloissa, että posti ei saa kaikkea kerralla messiin.
Itse kun tilasin SSD:n ja koneen kopan BF-yönä, niin jo sunnuntaina oli noudettavissa pakettiautomaatista (Lahden seutu.) Noi ei ainakaan olleet jumissa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 647
Viestejä
4 170 497
Jäsenet
70 440
Uusin jäsen
Temposaur

Hinta.fi

Ylös Bottom