BK Monolith subwoofer ongelma

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
491
Minulla on n. 6 vuotta vanha BK Monolith subi kotiteatterikäytössä ja siihen on tullut pienimuotoinen ongelma viime aikoina.

Kyseisessä subissa on signaalivalo joka on punainen kun ei saa signaalia ja vihreä kun saa signaalin. Tai näin ainakin oletan sen toimivan.

Kyseinen valo välkyttää sekä punaista että vihreää koko ajan ja naksahtaa aina kun valo vaihtuu. Aikaisemmin tämä korjaantui sillä kun otti piuhan subista irti ja laittoi takaisin mutta nyt viimeisen kerran kun otin subista virrat pois päältä ja laitoin takaisin niin ongelmaa ei saa enää poistettua.

Ideoita mistä voisi johtua? Itsellä mieleentulevat vaihtoehdot on että joko piuha on paskana tai sitten subin vahvistin. Valitettavasti toista piuhaa ei tällä hetkellä löydy että voisin testata johtuuko siitä.

Jos joku on vastaavaan törmännyt ja ratkaissut ongelman niin olisi kiva tietää siitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 142
Mulla oli monoliitissa aikanaan sama vika. Virtalähteen konkat on kypsyneet. Eritoten yksi pikku elko joka on jonkinlaisen hakkuripiirin vieressä, oli ehtoopuolella, suht kuumissaan ilmeisesti ollut. Olisko ollut n.50e remontti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
491
Mulla oli monoliitissa aikanaan sama vika. Virtalähteen konkat on kypsyneet. Eritoten yksi pikku elko joka on jonkinlaisen hakkuripiirin vieressä, oli ehtoopuolella, suht kuumissaan ilmeisesti ollut. Olisko ollut n.50e remontti.
Laitoin viestiä liikkeeseen mistä tuon ostin jos sais sitä kautta korjauksen. Kiitos tiedosta :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 668
Viestejä
4 240 090
Jäsenet
71 232
Uusin jäsen
Bollijou123

Hinta.fi

Ylös Bottom