• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Bitdefender Total Security 3 laitetta/1 vuosi : 19.99€

Tuote: Bitdefender Total Security virustorjunta + firewall + spam-filtteri - parental control, 1 vuosi, 3 samanaikaista laitetta (Windows, MacOS, Android, iOS)
Tarjoushinta: 19.99€
Normaalihinta: 34.99€ - 59.99€
Kauppa: www.bitdefender.com
Voimassa: BF 28.11.2025 - CyberMonday 1.12.2025
Linkki: Stay Safe with the Most Consistently Top-RatedAntivirus of the Last 10 Years (and Counting)Pick the perfect plan for your needs.

Kommentti tarjouksesta: En nyt tiedä kuka enää tarvitsee / käyttää virustorjuntaa, mutta tässä yksi AV-comparativesin vuodesta toiseen tasaisesti pärjännyt multi-engine , moni-alusta AV+FW+kryptoestäjä+ransomware blocker+späm-filtteri+parental control monikilke. Hinnaksi tulee siis karkeasti 7€/laite/vuosi, jos kaikki lisenssit ovat käytössä. Ei ihan mahdoton.

Pelimoodi löytyy, aktivoitavissa käsin tai aktivoituu tarvittaessa aika hyvin automaattisesti isoimmissa peleissä (ts. ei häiritse pelaamista). Settings/Asetukset puolelta itse asennetun ohjelman säädöistä kannattaa kytkeä käsin pois kertaalleen : Special Offers ja Recommendation notifications. Aika hiljainen tuon jälkeen. Suojausmodulit voi kytkeä päälle/pois yksitellen.

URL on kauhea pitkä rimpsu CyberNews-palvelun kautta, eli joku niiden oma (ei minun oma) affiliate linkki. Jos haluaa itse tapella linkin seuraamisen kanssa ja meneekö se omista mainosblokkereista/cookie-säädöistä läpi, niin alkuperäinen linkki löytyy osoitteesta : https://cybernews.com/antivirus-coupons/bitdefender-coupon-codes/

Viimeksi muokattu:
Minulla oli tämä vuosia sitten ja sain kanssa hyvään hintaan. Siinä on se tilausansa, että jos ei unohda irtisanoa/hankkia uutta tarjouksesta, niin hinta pompsahtaa moninkertaiseksi. Kannattaa tämä huomioida.

Minulla oli tämä vuosia sitten ja sain kanssa hyvään hintaan. Siinä on se tilausansa, että jos ei unohda irtisanoa/hankkia uutta tarjouksesta, niin hinta pompsahtaa moninkertaiseksi. Kannattaa tämä huomioida.
Mutta siitä tulee kyllä erikseen vielä ilmoitus ennen, kuin se uusiminen tapahtuu...
Tämä on ollut minun valintani, Kaspersky:n jälkeen...
Tosin, yleensä ostan avaimet jostain aivan muualta ja halvemmalla...

Bitdefenderillä on muuten muuttunut noi tilaustyypit ja tullut jotkut uudet ”individual” ja ”family” leimat uutuutena. Ovat kyllä ihan toivottu selkeyttävä uudistus, mutta valitettavasti vanhan ja uuden tilauksen lisenssit ei toimi toistensa jatkeena. Tarvii olla juur se sama vanha/uusi ja vieläpä oikealle laitemäärälle jotta saa ketjutettua.

Tuli tämä huomattua tänään kun tällaisen uuden tyyppisen lisenssin ostin ja vanha vielä jyskyttää pitkälti ens vuoden puolelle. Migraatio kuulemma tapahtuu vanhasta uuteen eri käyttäjille vaiheittain ja itellä se vielä vaiheessa.

Ollut monta vuotta Total Security käytössä viidelle laitteelle.
Uusinnat aina hankittu jonkun kolmannen osapuolen kautta. Viimeksi G2A ja sitä ennen Dealirious.
2v viidelle laitteelle oli reilut 40€.

Statistiikka

Viestiketjuista
293 442
Jäsenet
80 498
Uusin jäsen
tallinie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom