Ratkaistu Bitdefender 2017 autopilot usein pois päältä.

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 188
Eli, em. virustorjunta maksettuna itsellä ja monesti kun herättää koneen standbysta, on systrayikonin päällä ruksi ja autopilot mode on poissa päältä. Olen koittanut googletella huonolla tuurilla jotain syytä tähän. "Vika" alkoi n. pari vkoa sitten.. Any ideas?
 

-is2-

╭∩╮ʕ•ᴥ•ʔ╭∩╮
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
352
Mulla oli joskus samaa ongelmaa 2016->2017 päivityksen jälkeen, lakkasi kun poistin koko roskan siihen tarkoitetulla ohjelmalla ja asensin uudestaan.

Muutakin ongelmaa kyllä riittää tämän softan kanssa, ei esimerkiksi toisinaan ohjelmapäivityksen jälkeen välitä tuon taivaallista ignoresta, joka koskee trainereita sisältävää kansiota ja vetää kaiken siellä havaitsemansa "ongelman" karanteeniin. Tähän liittyen kun softa sitten kertoo mitä tuli tehtyä niin raportissa näkyvät "palauta" ja "poista" napit vain vilahtavat ja katoavat kokonaan, tämäkin tapahtuu vain toisinaan eikä tämän tapahtumiselle ole mitään yhdistävää syytä löytynyt. Trainerit saa tuon jälkeen ladata uudestaan kun väittää ettei mitään ole karanteenissa eikä poistettu, mutta ei niitä myöskään mistään enää löydy. Security reporttia myöskin on aina tarjolla pop-upin kera halusit sitä tai et.

Mutta siihen nähden mitä tästä on maksettu(~16e) olen tyytyväinen, AVGn ja Avastin aikoihin oli paljon enemmän harmia ja säätämistä.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 188
Koitan tuota repairia nyt ensin... :)
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 188
Nojuu, eli repair ei toiminut. Poistin bitdefenderin ja asensin uudelleen, sen jälkeen toiminut taas moitteetta :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 206
Viestejä
4 330 408
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom