Elikkäs SER-läjästä sain kaverilta Sapphire radeon HD 7870, johon on ilmeisesti koitettu ajaa joku custom bios tms. sisään. Projekti ei ole onnistunut ja nyt BIOS on korruptoitunut.
Tässähän nyt on kolme vaihtoehtoa:
A) Heitän ohjaimen mäkeen (itselleni tämä ei ole vaihtoehto)
B) Vaihdan tuohon koko BIOS sirun
C) Kokeilen tätä: re-flash corrupted VGA BIOS
C) vaihtoehto vaikuttaa ihan "lupaavalta". Ohjeessa siis käsketään yhdistämään tuon piirin 1. ja 8. jalka jollain hyppylangalla. Kolvi pysyy kädessä ja uskoisin, että tuo voisi onnistua.
Käsittääkseni tuo piiri on kortin takapuolella, itse GPU:n vieressä. Piirissä on malli: pm25ld010, joka viittaa flash muistiin. (?) Ja tuon piirin 1. ja 8. jalka siis pitäisi yrittää hyppylangalla yhdistää.
Näutä projekteja olen nyt selaillut jokusen rapakon takaa, mutta en aivan varma ole, joten olenko nyt aivan hakoteillä vai kenties ihan oikeilla jäljillä?![Think :think: :think:](/styles/hymiot/think.gif)
Mistähän tuosta pystyy erottamaan 1. ja 8. jalan?
Mitään muuta kuin aikaa tässä en mentä, joten mieli tekee yrittää.
Tässähän nyt on kolme vaihtoehtoa:
A) Heitän ohjaimen mäkeen (itselleni tämä ei ole vaihtoehto)
B) Vaihdan tuohon koko BIOS sirun
C) Kokeilen tätä: re-flash corrupted VGA BIOS
C) vaihtoehto vaikuttaa ihan "lupaavalta". Ohjeessa siis käsketään yhdistämään tuon piirin 1. ja 8. jalka jollain hyppylangalla. Kolvi pysyy kädessä ja uskoisin, että tuo voisi onnistua.
Käsittääkseni tuo piiri on kortin takapuolella, itse GPU:n vieressä. Piirissä on malli: pm25ld010, joka viittaa flash muistiin. (?) Ja tuon piirin 1. ja 8. jalka siis pitäisi yrittää hyppylangalla yhdistää.
Näutä projekteja olen nyt selaillut jokusen rapakon takaa, mutta en aivan varma ole, joten olenko nyt aivan hakoteillä vai kenties ihan oikeilla jäljillä?
![Think :think: :think:](/styles/hymiot/think.gif)
Mistähän tuosta pystyy erottamaan 1. ja 8. jalan?
Mitään muuta kuin aikaa tässä en mentä, joten mieli tekee yrittää.