Foxy
• Artisti •
Nyt pitää kysyä yleisöltä kun kaverille kilauttaminen ei auta, Olen uusi RTX korttien maailmassa ja nyt on mystinen asia johon en löydä netistä mitään, kyseessä vain ja ainoastaan BFV pelissä tapahtuva asia.
Pelaan Fullscreen, RTX2080Ti, 3440x1440, DX12 ja DXR ON
DLSS asetusnappi on harmaana ja jäänyt "ON" asentoon eikä sitä saa millään pois, olen siinä uskossa, että se on päällä pelissä koska saan noin 80FPS kaikki ihan kaakossa DXR mukaan lukien?
Muistan lukeneeni, että sen saa käyttöön vasta kun pelaa suuremmilla resoilla, mutta en ole kuullut että se jäisi päälle eikä sitä saisi pois päältä?
kaipaisin selvennystä, vai voiko se olla että kyseinen kortti vetää tällä resolla melkein 100FPS kaikki tapissa DXR päällä ilman DLSS:ää, jotenkaan en jaksa uskoa? On vaikea nähdä pelistä onko DLSS päällä vai ei kun ei ole vertauskohtaa. Netisä hakemalla löytää paljon keskusteluja siitä, että sitä ei saa päälle, mutta entäs jos sitä ei saa pois päältä?
PS. Toivottavasti laitoin ongelman oikeaan osioon, softa ongelma.
Pelaan Fullscreen, RTX2080Ti, 3440x1440, DX12 ja DXR ON
DLSS asetusnappi on harmaana ja jäänyt "ON" asentoon eikä sitä saa millään pois, olen siinä uskossa, että se on päällä pelissä koska saan noin 80FPS kaikki ihan kaakossa DXR mukaan lukien?
Muistan lukeneeni, että sen saa käyttöön vasta kun pelaa suuremmilla resoilla, mutta en ole kuullut että se jäisi päälle eikä sitä saisi pois päältä?
kaipaisin selvennystä, vai voiko se olla että kyseinen kortti vetää tällä resolla melkein 100FPS kaikki tapissa DXR päällä ilman DLSS:ää, jotenkaan en jaksa uskoa? On vaikea nähdä pelistä onko DLSS päällä vai ei kun ei ole vertauskohtaa. Netisä hakemalla löytää paljon keskusteluja siitä, että sitä ei saa päälle, mutta entäs jos sitä ei saa pois päältä?
![Battlefield-V-Screenshot-2019-06-23-15-13-11-45.png](https://i.postimg.cc/Nf4PGdBH/Battlefield-V-Screenshot-2019-06-23-15-13-11-45.png)
![Battlefield-V-Screenshot-2019-06-23-15-13-35-24.png](https://i.postimg.cc/DzKWCP4x/Battlefield-V-Screenshot-2019-06-23-15-13-35-24.png)
PS. Toivottavasti laitoin ongelman oikeaan osioon, softa ongelma.