• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Bellarom Hieno Mokka 3€, Lidl

Oliko tää sitä hirveätä kuraa vai ihan juotavaa kahvia? joskus vuosia sitten ostanut paketin eikä leikkaa millään miltä maistui.. toisaalta jos oon vaan yhden paketin juonut niin vois kuvitella ettei kovin kummoista.

Oliko tää sitä hirveätä kuraa vai ihan juotavaa kahvia? joskus vuosia sitten ostanut paketin eikä leikkaa millään miltä maistui.. toisaalta jos oon vaan yhden paketin juonut niin vois kuvitella ettei kovin kummoista.
Emilia oli sitä hirveetä kuraa, tämä jäljittelee juhlamoskaa eli vähemmän kuraa.

Tummapaahtona vastaa aika lähelle Juhla Mokan ja Kulta Katriinan perustummapaahtoa. Ainoa isompi ero, että tämä Lidlin versio on paljon hienommaksi jauhettua.

Tummapaahtona vastaa aika lähelle Juhla Mokan ja Kulta Katriinan perustummapaahtoa. Ainoa isompi ero, että tämä Lidlin versio on paljon hienommaksi jauhettua.
En ole tätä juonut, mutta itse olen pitänyt juuri Juhla Mokkaa ja Kulta Katriinaa turhan karkeana, joten voi olla hyväkin tuo hienompi jauhatus - varsinkin jos keittää pieniä määriä (ja liian kuumaksi keittävällä moccamasterilla).

Emilia oli sitä hirveetä kuraa, tämä jäljittelee juhlamoskaa eli vähemmän kuraa.
Korjaus: Intenso on se juomakelvoton "kahvi". Hajun ja maun puolesta tulee mieleen jauhettu pyörän sisuskumi.

Minä tykkäsin emiliasta ja varsinkin sen hinnasta. Vaihdoin 9 euron Arvid Norqvist Reko kahvista 1.3 euron Emilian ihan tyytyväisenä.
Sama täällä, mutta Lidl laittoi rapsakan 200% hinnankorotuksen viime kuussa (3.45€), niin loppui se läträäminen.
Laitamme Bellaromit testiin siis.

Viimeksi muokattu:
Minä tykkäsin emiliasta ja varsinkin sen hinnasta. Vaihdoin 9 euron Arvid Norqvist Reko kahvista 1.3 euron Emilian ihan tyytyväisenä. Ei se parempaa ole, mutta ei se myöskään mitenkään pahalta maistu.
Osa tykkää robustasta, osa ei. Itselleni Emilia ei toiminut alkuunkaan. Aivan hirveää tuhkan makuista myrkkyä.

Bellarom tummista *pavuista* tarjosin taloyhtiölle kahvit ja sitä moni kehui. Tuli tehtyä sokkokoe ihan vahingossa :)

Minä tykkäsin emiliasta ja varsinkin sen hinnasta. Vaihdoin 9 euron Arvid Norqvist Reko kahvista 1.3 euron Emilian ihan tyytyväisenä. Ei se parempaa ole, mutta ei se myöskään mitenkään pahalta maistu.

Ostan jatkossakin lähinnä Emiliaa vaikka sen hinta nousi. Juurikin tuo Arvidin Reko on hyvä verrokki sille, samoin Löfbergs Kharisma, ainakin kun pressopannulla keittää.

Nyt on tietty myös se Intenso tullut joka on 1,28€ hintaista mutta se maistuu siltä kuin siinä olisi vähintään neljännes sahanpurua mukana. Emilian robusta-papujen palaneen sivumakuun tottuu lopulta nopeasti. Millekään kahvin tai minkään muunkaan valtakunnan viherpesusertifikaateille en anna mitään arvoa.

Jotain päästöjä sekin vähentää kun ei anneta niitä käsienheiluttelusertejä joka tuotteelle.

Osa tykkää robustasta, osa ei. Itselleni Emilia ei toiminut alkuunkaan. Aivan hirveää tuhkan makuista myrkkyä.
Vaikka maku ei olisikaan ongelma niin kannattaa myös huomioida, että robustassa on melkein tuplasti enemmän kofeiinia, joka saattaa tulla nopeasti ongelmaksi, jos vähän enemmänkin juo kahvia päivässä.

Vastaan itselleni eli kävin hakemassa yhden paketin tummaa eilen ja nyt vaativammassa paikassa eli aamukahviksi testiin ja sanotaanko että ihan jees kyllä tätä tohon hintaan helposti ostaa ja on sentään arabica kahvia.

Ostin 3 pakettia tummapaahtoa. On aika laimean makuinen Lövsbergiin verrattuna. Kumppanin mielestä ok jos sekoittaa tujumpaan merkkiin 🙄

Statistiikka

Viestiketjuista
312 676
Jäsenet
84 313
Uusin jäsen
einoantti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom