• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Belkin BoostCharge Pro 3-in-1 Magsafe langaton laturi (musta)

Tuote: Belkin BoostCharge Pro 3-in-1 MagSafe langaton laturi
Tarjoushinta: 50,77 €
Normaalihinta: 159,99 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Ei määritelty
Linkki: Belkin BoostCharge Pro 3-in-1

Kommentti tarjouksesta: Ei suoranaisesti määritelty tarjoukseen, mutta mustana tuo latausalusta 50,77€ ja valkoisena hinta 159,99€.

Mustan kohdalla ei lue että tämä olisi BoostCharge pro malli eikä puhuta, että mukana olisi virtalähdettä. Yritin Gigantin chatista kysellä, että tuleeko mukana virtalähde (kuten valkoisen kohdalla asia mainitaan), mutta aspa toitotti vain että nykyään kaikki laturit käyttävät USB-C standardia ja osta erikseen USB-C laturi ja piuha.

Tilasin tämän mustan sitten ja kyllähän tämä on BoostCharge Pro ja mukana on virtalähde. En tiedä että onko varsinaisesti hintavirhe mutta en ole tätä näin halvalla missään nähnyt. Toiseksi halvin taitaa olla Tecorilla satasen hintaluokassa.

Screenshot 2025-06-16 at 14.38.27.png

Kiitos vinkistä, valkoinen olisi ollut mieluisampi, mutta mennään mustalla. :thumbsup:

Katselin tuota jo aiemmin, mutta ei normihinnalla raaskinut. :)

Kiitos vinkistä, valkoinen olisi ollut mieluisampi, mutta mennään mustalla. :thumbsup:

Katselin tuota jo aiemmin, mutta ei normihinnalla raaskinut. :)
Eipä mitään, itse olen nauttinut muiden laittamista hyvistä tarjouksista joten mukava kun kerrankin pääsi itse laittamaan hyvän tarjouksen :).

No voi hitto kerennyt myydä jo loppuun kun ei enää anna laittaa ostoskoriin. Tuohon hintaan olisi voinut jo iänikuisen edellisen Belkin lataussetin vaihtaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
279 930
Jäsenet
78 000
Uusin jäsen
judehampaat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom