Battlefield V

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
780
Eniten ärsyttää se, että jätetään entistä enemmän tärkeitä ominaisuuksia pois ja pienennetään karttoja. Lisäksi tekijöiden asenne pelaajia kohtaan on aika ylimielinen.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Eniten ärsyttää se, että jätetään entistä enemmän tärkeitä ominaisuuksia pois ja pienennetään karttoja. Lisäksi tekijöiden asenne pelaajia kohtaan on aika ylimielinen.
Mitä tärkeitä ykkösestä tiputettiin pois tähän vitoseen?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Sinä nyt tunnut "rakastavan" sitä umpipaskaa Bf onea. Ei kai siitä pökäleestä enään huonompaa saa. Porukka yleensä kuitenkin odottaa vihdoin Battlefield nimen arvoista seuraajaa 3:lle ja 4:lle. Sitä nyt ei vaan tunnu DICE saavan aikaiseksi.
En todellakaan rakasta ykköstä, siinä oli paljonkin korjattavaa ja vitonen korjasi lähes kaiken siitä ja muutti pelin juuri siihen suuntaan mihin pitikin.

Mutta mikä siinä ykkösessä niin massiivisesti huonoa sit oli? Kun esim nelonen oli aivan järkyttävää ja ehkä huonoimpia ostoksia hetkeen. Varsinkin kun peliseuraa oli tarjolla lähinnä yhteen mappiin missä toinen joukkue kämppi yhdessä kohdassa ja toinen toisessa ja koko erä sitä.

No vaikka se onneton vuokraserveri systeemi. Platoonit ei taida olla mukana?
No vuokraservuista en tiedä kun ei tälläinen massaan hukkuva casuaali pelaaja ole sellaisesta kiinnostunut, muutenkin tarkoituksella etsinyt puhtaasti dicen virallisia servuja. Toki harmi jos se on huono juttu, mutta kokonaiskuvassa massalle tuo ei ole ”tärkeä” ominaisuus.

Platoon on aika jees ominaisuus, mutta ei mun maailma ainakaan kaadu jos sitä ei ole mukana. Onko se vahvistettu ettei ole ollenkaan, tai julkaisussa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
785
Originista lunttasin että Bf3 8 tuntia, Bf4 15 tuntia ja Bfv beta 10 tuntia. Ykköstä kokeilin eikä napannut kyllä yhtään. Kyllä tässä taitaa itselle olla ensimmäinen Bäfä mitä tulee saletisti pelailtua enemmänkin. Sjw sotkut ei haittaa kun ne ei varsinaisesti peliä huononna eikä mitkään poliittiset "pakkosyöttö" agendat koska politiikka (myös irl) ei kiinnosta pätkän vertaa.
On muuten toinen peli minkä olen elämäni aikana ennakkotilannut.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Mikä niistä 3:sta ja 4:sta tekee niin järkyttävän hyviä? Pelannut itse molempia, enkä muista, että olisivat jotenkin jumalaisia olleet.
Onko niitä nyt kukaan jumalaisiksi kehunut. Vikansa niissäkin oli, mutta onhan ne ihan eri sarjassa näihin viimeisimpiin verrattuna. V nyt sentään jo parempi ku one, mutta ei tässäköön betan perusteella ole sitä samaa "vapauden" ja isouden tuntua, mitä aiemmissa oli. Tuntuu enemmän codilta vähön isommilla kentillä ja muutamalla ajoneuvolla nämä uudemmat. Tässä sentään tuo ampminen on hyvin tehty ja vauhti pikkasen laskenut siitä aivan aivottomasts Bf one menosta. Silti 3:n ja 4:n oli temmoltaan vieläkin rauhallisempia.
 

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
Tuo "eeppisyys" tai sen puuttuminen sekä yleinen sekavuus tympi itseäni eniten tässä Battlefieldissä. Tuossa Worth a Buy:n videossa kerrotaankin hyvin se mikä pelissä vaivaa. Kun kartat ja välimatkat on noin pieniä niin pelaaminen on vähän tuollaista "juokse kuolemaan" - meininkiä mistä itse en tykkää. Tuossa Norjan - mapissa tuo sekavuus on vielä enemmän läsnä kun kartan toisesta päästä voi ampua toiseen päähän, korkealta voi ampua minne haluat kartalta ja liput on nipussa niin ei ole mitään rotia mistä voi vihollinen tulla/ampua. Mistään et voi kiertää mihinkään koska olet kuitenkin kaikkien näkyvillä.

Sotasormea kuitenkin syyhyttää sen verran, että pitäisi jotain multia päästä taas pelailemaan. Pitää katsoa miltä tuo Blopsi vaikuttaa. Siinä ainakin suoraan tiedän mihinkä paskaan olen ryhtymässä. Pitää katella julkkarin jälkeen mitä bäfässä on tarjolla ja minkälaisen vastaanoton se saa.
En ole betaa pelannut, mutta tokikin katsellut arvostelut ja kun toiset pelaa ja tuli kyllä samat fiilikset. BF3 sitä Metroa oli välillä kiva hakata siis ihan vaan death matchina, mutta sitten mentiinkin jo aavikolla missä etäisyydet oli saatanallisia tukka hulmuten tankin kyydissä ja juosten olisi lipuille ollut minuuttien matka. Se oli ihan siitä kiinni mitä milloinkin halusi. Se koko pelisarjan juttu on aina ollut siinä että se tuntuu ja näyttää taistelukentälle. Nyt tämä on kuin CoD jonnejen death match peli missä puuttuu kaikki se laajuus ja bäfämäisyys. Joo, tuo gun play on Dicellä ollut aina hallussa, mutta ei näin, ei todellakaan näin.

Onneksi olen suosiolla skipannut tuon ykkösenkin, kun siinäkin vedettiin aseet ihan överiksi, olisi mennyt hermot sen jonneilu ADHD touhun kanssa. Bäfä on aina muistuttanut enemmän sitä mitä PUBG on tänään, välillä vaan pitää juosta kaks minuuttia, että pääsee ampumaan ja kuolemaan tai ottaa se kyyti. Sillon se kuoleminen vituttaa, sitä on skarppina, tuntuu että omalla elämällä on merkitystä ja se vihu ei ole heti siinä takaisin. Vaikka itse taistelu onkin nopeatempoista ja tehokasta, varsinkin HC modeissa, niin se juttu oli aina siinä nimellisessä rauhallisuudessa ennen taistelua. Sillon ne taistelutkin tuntui tärkeämmiltä kun tiesi että se vihollinen ei tuu takas ihan äkkiä ja sitä syö kuoleminen samalla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
En todellakaan rakasta ykköstä, siinä oli paljonkin korjattavaa ja vitonen korjasi lähes kaiken siitä ja muutti pelin juuri siihen suuntaan mihin pitikin.

Mutta mikä siinä ykkösessä niin massiivisesti huonoa sit oli? Kun esim nelonen oli aivan järkyttävää ja ehkä huonoimpia ostoksia hetkeen. Varsinkin kun peliseuraa oli tarjolla lähinnä yhteen mappiin missä toinen joukkue kämppi yhdessä kohdassa ja toinen toisessa ja koko erä sitä.


No vuokraservuista en tiedä kun ei tälläinen massaan hukkuva casuaali pelaaja ole sellaisesta kiinnostunut, muutenkin tarkoituksella etsinyt puhtaasti dicen virallisia servuja. Toki harmi jos se on huono juttu, mutta kokonaiskuvassa massalle tuo ei ole ”tärkeä” ominaisuus.

Platoon on aika jees ominaisuus, mutta ei mun maailma ainakaan kaadu jos sitä ei ole mukana. Onko se vahvistettu ettei ole ollenkaan, tai julkaisussa?
No on varmaan huono kokemus, jis ei ole pelaajia. Ite en ole nelosta pelannut 3 vuoteen, niin paha sanoa nukymenosta. Ja varmana tuntuu 4 huonolle, jis tykkää onen aivottomasta munaraviryynämisestä, joissa kaikki juoksee kovempaa ku usain bolt.
3:ssa ja 4:ssa pysty paljon enemmän taktikoimaan ja tekemään erilaisia juttuja jopa yksin. Nää uudemmat on enemmän semmoista: "juokse squadin kanssa lipulta toisille" tyyppistä touhua. V:ssä ji sentään onnistuu välillä Flankkailukin mutta ainakaan betan mapit ei hirveesti antanu siihen mahiksia.

Ja mapit oli onessa ihan hirveitä. Hirveetä tasasta peltoa tai clusterfukeja ja ei tainnu 3:n ja 4:n ikinä konsolipuolella paljoa pelaajia kerätä, kun ei ilmeisesti ollu tarpeeksi nopeeta ja suoraviivaista toimintaa. One oli vaan omasta mielestä ihan saatanan tylsää aivotonta rushaamista.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Juuri siitä munaravista en tykkää ja sen vitonen korjaa.

Nelosen se metro tms oli aivan kaaosta ja adhd menoa ja kaikki jumitti koko erän siinä samois mestois.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Juuri siitä munaravista en tykkää ja sen vitonen korjaa.

Nelosen se metro tms oli aivan kaaosta ja adhd menoa ja kaikki jumitti koko erän siinä samois mestois.
Juu kyllähän se kannattaa vetää nelosen ahtain ADHD mappi vertailuun... Metro oli melkein oma pelinsä Bäfä 3:n ja 4:n sisällä ja en todellakaan sitä jaksanu ite pelata.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Juu kyllähän se kannattaa vetää nelosen ahtain ADHD mappi vertailuun... Metro oli melkein oma pelinsä Bäfä 3:n ja 4:n sisällä ja en todellakaan sitä jaksanu ite pelata.
No kuten todettu, ainoat servut missä pelaajia oli. Mitään muuta mappia ei pelattu mitä välillä kävin katsomassa.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
No kuten todettu, ainoat servut missä pelaajia oli. Mitään muuta mappia ei pelattu mitä välillä kävin katsomassa.
No se on sääli. Toisaalta en ihmettele, kun konsoli alustana. Metro varmaan harvoja mapoeja, joka jollain tavalla vetoaa konsolipelaajiin. Kuten jo aiemmassa viestissä sanoin, niin 3 ja 4 ei ikinä ollu konsoleilla suosittuja ja suuri syy siihen oli se, että suurin massa konsolipelaajista tykkää juuri tommosesta aivottomasta metron tyylisestä menosta.

One lähti ihan selvästi kalastelemnaan konsolipelaajia ja siinä ilmeisesti aika hyvin onnistuikin. Jotenki tuntuu, että 4:n jälkeen DICE lähti juuri konsolimassojen perään... Ehkä EA:lla oli tähän osansa. V on askel parempaan suuntaan, mutta saa nähdä minkälainen lopoutuotos sieltä tulee.
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
212
3 ja 4 jatkavat samaa ADHD-menoa jonka BC2 aloitti (PC:lla, paskat nakkaan konsoleista).

V on pitkästä aikaa lähempänä PC-peliä, tehtynä PC:n ehdoilla. Paljon nykyaikaistettu, mutta silti tuntuu olevan lähempänä niitä oikeasti timanttisia Battlefieldeja (2142 asti, sen jälkeen tullut kork. ok Battlefieldejä, random-räiskintänä erinomaisia toki).

Naurattaa nämä uuvatit jotka väittävät että peli menee johonkin CoD-suuntaan/kasuaaliksi kun sankarit itse pelanneet vain niitä todella paljon CoDista ammentavia Battlefieldeja. Missä peleissä oli regen, loppumattomat panokset tankeilla ja muuta paskaa? Kaikki tehtiin mahdollisimman helpon konsolipelattavuuden ehdoilla, samalla rampauttaen sen mikä teki bäfästä bäfän.

Minä muistan miltä 2 ja 2142 tuntuvat, olen molempia vuoden sisään pelannut (en nyt muista mikä se ohjelma oli jolla sai servuja noihin).

Ja sekin vielä, että devit itse sanoivat että pyssyttelyssä on tavoiteltu BF3:n fiilistä...
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Kertoonee ihan hyvin tästä pelistä se että ostin ennemmin uuden CoDin kuin tämän. CoD on sentään rehellisesti sitä mitä on, nopeatempoista aivot narikkaan pumpumia, jossa suurimmassa osassa on refleksit ja aim, jossa on toimiva battle royale (jos sellaisesta välittää).

Tämä BF V on tällainen ihmeellinen väliinputoaja, joka ei kyllä saanut minun ostohousuja jalkaan ollenkaan. Jos se olisi ollut laajoilla mapeilla, etäisyyksillä ja kunnolla strategia painotteinen fps niin olisin sen ostanut. Pettymys oli.

En myöskään voi sanoa etten olisi pelissä pärjännyt, päinvastoin tuntui välillä jopa helpolta. Sääli että koittavat tehdä tästä uutta CoDia, antaisi sen pelisarjan olla vaan ja tekisivät ihan omaa juttuaan.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
3 ja 4 jatkavat samaa ADHD-menoa jonka BC2 aloitti (PC:lla, paskat nakkaan konsoleista).

V on pitkästä aikaa lähempänä PC-peliä, tehtynä PC:n ehdoilla. Paljon nykyaikaistettu, mutta silti tuntuu olevan lähempänä niitä oikeasti timanttisia Battlefieldeja (2142 asti, sen jälkeen tullut kork. ok Battlefieldejä, random-räiskintänä erinomaisia toki).

Naurattaa nämä uuvatit jotka väittävät että peli menee johonkin CoD-suuntaan/kasuaaliksi kun sankarit itse pelanneet vain niitä todella paljon CoDista ammentavia Battlefieldeja. Missä peleissä oli regen, loppumattomat panokset tankeilla ja muuta paskaa? Kaikki tehtiin mahdollisimman helpon konsolipelattavuuden ehdoilla, samalla rampauttaen sen mikä teki bäfästä bäfän.

Minä muistan miltä 2 ja 2142 tuntuvat, olen molempia vuoden sisään pelannut (en nyt muista mikä se ohjelma oli jolla sai servuja noihin).

Ja sekin vielä, että devit itse sanoivat että pyssyttelyssä on tavoiteltu BF3:n fiilistä...
No pyssyttely ja health regrn systeemi onkin parasta mitä tämä V tarjoaa. Ei minua loppumattomien ammusten puute haittaa, mutta ei tätä voi mitenkään kovin monipuoliseksi menoksi luonnehtia 3:n ja 4:n verrattuna.

Toivottavasti lopullisessa versiossa on hyviä mappeja kunnon vehicle combattiinkin. Ite en kerenny narvikissa tankkeja koittamaan, mutta Rotterdamissa eivät tuntuneet hyödyllisiltä.

Ite en ole 3:sta aiempia osia pelannu. Niiden muutaman 3:n tuodun vanhan klassikkomapin perusteella voisi kuitenkin sanoa, että ei nää V:n beta mspit ole lähelläkään sitä tasoatasoa/kokoa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
BF4 PC Server list Haluatko puhua lisää paskaa?
Miks mun tarvii puhua paskaa? Pleikkarilla koitin joulu, tammi, helmikuussa useamman kerran ja 0/64 oli kaikilla servuilla käytännössä.

Yleensä oli kaksi servua max missä oli jengiä. Niissä pelattiin pelkkää metro.

Kahdesti pääsin johonkin toiseen mappiin. Jossain vuoren sisällä ja toinen oli jossain armeijan alueella tms ja aivan kuraa nekin kentät.
Lisäksi kun silmät alkoi särkemään siitä grafiikasta ja kontrollit aivan kuraa niin poistin pelin.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Tuntuu että oon ainoa kenellä on oikeasti ihan hiton hyvät fiilikset vitosesta. Kivasti on pelin tempoa rauhotettu, ja muutenkin muutokset ovat monin tavoin omaan makuun sopivia. Pitää vaan säätää pelitapaa pelin mukaan, ja taas mennään. :)
Nimenomaan. Pelitapa täytyi muuttaa täysin ykkösestä ja on loistava peli vitonen
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Tuota... miksi te jotka ette selvästi pidä tästä pelistä, jatkatte pelin haukkumista tässä ketjussa? Eikö tätä saisi muutkaan ostaa, jos te pahoititte mielenne jostain naisista ja n****reistä?
Tottakai mielipiteensä voi käydä täällä kertomassa, mutta on aika turhaa sen jälkeen jäädä tänne vänkäämään, että ei tästä muutkaan saa tykätä kun tämä on minun mielestä paska peli.
Niitä BF3 ja 4 voi tietääkseni edelleen pelata jos tykkää enemmän niistä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
44
Naurattaa nämä uuvatit jotka väittävät että peli menee johonkin CoD-suuntaan/kasuaaliksi kun sankarit itse pelanneet vain niitä todella paljon CoDista ammentavia Battlefieldeja.
Täällä uuvatti, joka pelannut Battlefieldejä aivan ensimmäisestä asti. Pelannut jopa Codename Eagleä. Ja kyllä, tuo aseiden parantelu on melkein suoraan CoDista lainattu. Battlefield ei koskaan edes ole ollut kasuaalia räiskintää kummempaa, jos nyt Battlefield 2:sen modeja halua laskea mukaan. Kasuaalia räiskintää suhteellisen todellisella/uskottavalla asetelmalla kuitenkin sopivalla määrällä realismia. Nämä muiden tekijöiden kanssa ovat lisänneet immersiota (miksi käytän tätä sanaa??).

Tuota... miksi te jotka ette selvästi pidä tästä pelistä, jatkatte pelin haukkumista tässä ketjussa? Eikö tätä saisi muutkaan ostaa, jos te pahoititte mielenne jostain naisista ja n****reistä?
Tottakai mielipiteensä voi käydä täällä kertomassa, mutta on aika turhaa sen jälkeen jäädä tänne vänkäämään, että ei tästä muutkaan saa tykätä kun tämä on minun mielestä paska peli.
Ehkä sen takia, että tämä on foorumi ja keskustelualusta. Täällä on tarkoitus keskustella asioista. Vänkääminen erikseen, mutta kritiikkiä pelille kyllä saa antaa. Tosiaan nuo vänkäämiset ja "paska peli"- kommentit voi jättää huomiotta. Toivoisin, että peli korjaa ongelmansa ja lopputuotos olisi edes tyydyttävä. Tällöin sen ehkä voisin ostaa, mutta aika pahalta tällä hetkellä näyttää.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
Miks mun tarvii puhua paskaa? Pleikkarilla koitin joulu, tammi, helmikuussa useamman kerran ja 0/64 oli kaikilla servuilla käytännössä.

Yleensä oli kaksi servua max missä oli jengiä. Niissä pelattiin pelkkää metro.

Kahdesti pääsin johonkin toiseen mappiin. Jossain vuoren sisällä ja toinen oli jossain armeijan alueella tms ja aivan kuraa nekin kentät.
Lisäksi kun silmät alkoi särkemään siitä grafiikasta ja kontrollit aivan kuraa niin poistin pelin.
No se ei ole meidän muiden vika että pelaat jollain jonnejen alustalla. Minä tuossa laitoin linkin missä oli servereitä BF4:ssä tälläkin hetkellä, porukkaa vaikka ja kuinka ja mappeja ihan laidasta laitaan. Sillon sun väitteesi että BF4 olisi muka vain Metroa ja muuta ei pelata, on paskapuhetta. Sä voit aina vaihtaa alustaa. Se että tuomitset pelin paskaksi sen takia että jollain pleikkarilla Jonnet pelaa vaan metroa ei tee siitä pelistä paskaa, vaan kertoo enemmän siitä että sinä et edes tiedä mitään koko pelistä, saati pelisarjasta.

Tänne tuntuu nyt pesiytyneen melkonen lauma sellasia jotka lähinnä pelaanneet BF1:stä kehumaan kuinka BF5 on parempi. Ne jotka pelanneet aiemmat osat, taas kiroaa kuinka se oikea Bäfä on menetetty, kun taas yksi CoD versio putkeen.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
No se ei ole meidän muiden vika että pelaat jollain jonnejen alustalla. Minä tuossa laitoin linkin missä oli servereitä BF4:ssä tälläkin hetkellä, porukkaa vaikka ja kuinka ja mappeja ihan laidasta laitaan. Sillon sun väitteesi että BF4 olisi muka vain Metroa ja muuta ei pelata, on paskapuhetta. Sä voit aina vaihtaa alustaa. Se että tuomitset pelin paskaksi sen takia että jollain pleikkarilla Jonnet pelaa vaan metroa ei tee siitä pelistä paskaa, vaan kertoo enemmän siitä että sinä et edes tiedä mitään koko pelistä.
Miten se on paskapuhetta jos servuja ja pelaajia ei ole silloin ollut kun minä sitä olen koittanut?
Ja keskustelu voidaan päättää jo tähän kun aloit vetämään jotain pc ylivertaisuus sontaa keskusteluun..
Olen yli 15v sitten pc puolelta pois päässyt, eikä ole tarvetta sinne palata. Ja kun ei järkevää sanottavaa ole, niin johan keskusteluun vedetään jotain jonne pelaamista sun muuta..

Kontrollit, pelimekaniikka, ne muutkin mapit ja kaikki muu oli niin huonoa ettei minua kiinnostanut. BF1 oli huomattavasti parempi ja vitonen vielä parempi, jotenki mun ole tarvetta pelata nelosta.
On siinä peliseuraa tai ei, se on pelinä huonompi alustasta riippumatta..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
No se ei ole meidän muiden vika että pelaat jollain jonnejen alustalla. Minä tuossa laitoin linkin missä oli servereitä BF4:ssä tälläkin hetkellä, porukkaa vaikka ja kuinka ja mappeja ihan laidasta laitaan. Sillon sun väitteesi että BF4 olisi muka vain Metroa ja muuta ei pelata, on paskapuhetta. Sä voit aina vaihtaa alustaa. Se että tuomitset pelin paskaksi sen takia että jollain pleikkarilla Jonnet pelaa vaan metroa ei tee siitä pelistä paskaa, vaan kertoo enemmän siitä että sinä et edes tiedä mitään koko pelistä, saati pelisarjasta.
Nyt on kyllä niin laadukasta tekstiä ja argumentointia että jopa PC-pelaajana voi todeta: :facepalm:

Onhan se väite ihan tosi koskien sitä kyseistä alustaa mutta sen alustan olisi voinut toki alusta asti mainita. Tuo konsolipelaajien jonnettelu taas on ihan naurettavan lapsellista. Muutenkin tuon koko PC vs konsoli väännön voi suoraan heittää johonkin toiseen ketjuun.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Tuota... miksi te jotka ette selvästi pidä tästä pelistä, jatkatte pelin haukkumista tässä ketjussa? Eikö tätä saisi muutkaan ostaa, jos te pahoititte mielenne jostain naisista ja n****reistä?
Tottakai mielipiteensä voi käydä täällä kertomassa, mutta on aika turhaa sen jälkeen jäädä tänne vänkäämään, että ei tästä muutkaan saa tykätä kun tämä on minun mielestä paska peli.
Tuota... Tässähän onkin ihan hirveästi puhuttu viime viesteissä naisista ja nekkereistä... :facepalm:

On taas mielensäpahoittaja liikkeellä, kun ei saisi perusteltua kritiikkikään esittää...

Peli on oneen verrattuna hyvä, mutta varsinkaan 3:n ja 4:n fanien mielestä tästä puuttuu silti se tietty vapaus/"eeppisyys" betan perusteella. Toki se, mitä pitää tärkeimpänä, vaikuttaa suuresti miten hyvälle tämä tuntuu. Jos pelaa pelkkää inffiä ja gunplay on kaikki kaikessa, niin täähön on varmasti parasta bäfää aikoihin, mutta itselle se ei kuitenkaan ole se The juttu ollu Battlefieldissä.

Kyllä tulee seuraavaakin betaa varmasti kokeiltua ja mielenkiinnolla julkasua seuraan, mutta ennakkotilausta en edes harkitse.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
Nyt on kyllä niin laadukasta tekstiä ja argumentointia että jopa PC-pelaajana voi todeta: :facepalm:

Onhan se väite ihan tosi koskien sitä kyseistä alustaa mutta sen alustan olisi voinut toki alusta asti mainita. Tuo konsolipelaajien jonnettelu taas on ihan naurettavan lapsellista. Muutenkin tuon koko PC vs konsoli väännön voi suoraan heittää johonkin toiseen ketjuun.
Jos tuomitsee pelin vain sillä perusteella että pleikkarilla Jonnet pelaa bäfää kuin CoD:ia, niin kyllä niitä silloin voi kutsua jonneiksi. ADHD meno liittyy asiaan hyvin vahvasti. Kyse ei ole mistään mikä on parempi pelialusta, vaan siitä että en minäkään mene tuomitsemaan jotain peliä kokonaisuutena sen mukaan miten se vaikka pyörii jollain XBOX:illa, tai miten sillä löytyy peliseuraa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Jos tuomitsee pelin vain sillä perusteella että pleikkarilla Jonnet pelaa bäfää kuin CoD:ia, niin kyllä niitä silloin voi kutsua jonneiksi. ADHD meno liittyy asiaan hyvin vahvasti. Kyse ei ole mistään mikä on parempi pelialusta, vaan siitä että en minäkään mene tuomitsemaan jotain peliä kokonaisuutena sen mukaan miten se vaikka pyörii jollain XBOX:illa, tai miten sillä löytyy peliseuraa.
No tottakai peliä arvostellaan sen alustan mukaan millä itse pelaa. Miksi mua kiinnostais jonkun pelin peliseura toisella alustalla?
Ja kun bf4 oli ne pari muutakin mappia aivan kuraa ja Bf1 vie sitä ihan mitenpäin vain ja siinäkin on isoja ongelmia. Nyt Vitonen korjasi ne ongelmat ja rauhoitti peliä sopivasti.
 

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
No tottakai peliä arvostellaan sen alustan mukaan millä itse pelaa. Miksi mua kiinnostais jonkun pelin peliseura toisella alustalla?
Ja kun bf4 oli ne pari muutakin mappia aivan kuraa ja Bf1 vie sitä ihan mitenpäin vain ja siinäkin on isoja ongelmia. Nyt Vitonen korjasi ne ongelmat ja rauhoitti peliä sopivasti.
Et sinä arvostellut sen alustan mukaan millä pelasit, vaan sen mukaan miten muut sillä alustalla pelasi.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Et sinä arvostellut sen alustan mukaan millä pelasit, vaan sen mukaan miten muut sillä alustalla pelasi.
Öö en?
Esim se metro mappi on itsessään sellainen että siinä pelataan väkisinkin päin persettä. Täysin samalta vaikutti ne muutama muukin mappi. Kävin myös muutamaan tutustumassa yksin ja aivan yhtä huonoilta vaikutti.
Liikkuminen, tähtäys jne oli huonompaa, aseet ja ampuminen huonompaa jne.

Mä en löydä yhtä ainutta osa-aluetta joka ois siinä ollu paremmin kuin ykkösessä.
Ykkösen huonot puolet taas korjattiin jo vitosen betaan, joten miksi pelaisin nelosta kun se on kaikinpuolin vanhahtava ja huonompi.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Miten se on paskapuhetta jos servuja ja pelaajia ei ole silloin ollut kun minä sitä olen koittanut?
Ja keskustelu voidaan päättää jo tähän kun aloit vetämään jotain pc ylivertaisuus sontaa keskusteluun..
Olen yli 15v sitten pc puolelta pois päässyt, eikä ole tarvetta sinne palata. Ja kun ei järkevää sanottavaa ole, niin johan keskusteluun vedetään jotain jonne pelaamista sun muuta..

Kontrollit, pelimekaniikka, ne muutkin mapit ja kaikki muu oli niin huonoa ettei minua kiinnostanut. BF1 oli huomattavasti parempi ja vitonen vielä parempi, jotenki mun ole tarvetta pelata nelosta.
On siinä peliseuraa tai ei, se on pelinä huonompi alustasta riippumatta..
Toi nyt on aikamoinen väite... Eli jos pelin konsoliversio on huono, niin se ei voi olla hyvä PC:lläkään... :think:

Kontrollit ja FPS oli tosiaan myös kritiikin kohteena noissa 3:n ja 4:n konsoliversioissa,
mutta ethän sinä mitenkään voi tuomita PC-versiota, kun et ole sitä edes kokeillut...

Varmasti BF1 on tekniseltä kantilta huomattavasti parempi kun 4 konsoleilla, kun BF1 on alusta asti suunniteltu konsoleille...
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Tuota... miksi te jotka ette selvästi pidä tästä pelistä, jatkatte pelin haukkumista tässä ketjussa? Eikö tätä saisi muutkaan ostaa, jos te pahoititte mielenne jostain naisista ja n****reistä?
Tottakai mielipiteensä voi käydä täällä kertomassa, mutta on aika turhaa sen jälkeen jäädä tänne vänkäämään, että ei tästä muutkaan saa tykätä kun tämä on minun mielestä paska peli.
Niitä BF3 ja 4 voi tietääkseni edelleen pelata jos tykkää enemmän niistä.
Aiheena on Battlefield 5 ja mielestäni täällä tulee kertoa kaikki mielipiteet pelistä. Jos ette halua negatiivisia mielipiteitä, niin tehkää uusi BF5 ketju "BF5 (vain positiiviset mielipiteet)" tai "BF5-fanien rinkirunkku" tjsp. :D
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Tuota... Tässähän onkin ihan hirveästi puhuttu viime viesteissä naisista ja nekkereistä... :facepalm:

On taas mielensäpahoittaja liikkeellä, kun ei saisi perusteltua kritiikkikään esittää...
Miksi ei saa mainita asiaa että omaan silmiin hämmentävän negatiivista palaute pelistä, vaikka itselle tuntuu nimenomaan maistuvan? En koe sitä juurikaan mielenipahoittamiseksi, kummasteluksi vain. Siitä kyllä vähän meinasin pahoittaa mieleni, että pahoitit mielesi siitä että kuvittelit minun pahoittaneen mieleni.


Tänne tuntuu nyt pesiytyneen melkonen lauma sellasia jotka lähinnä pelaanneet BF1:stä kehumaan kuinka BF5 on parempi.
Itse olen ainakin tahkonnut pelisarjaa ihan alusta asti, ja nimeomaan juuri sillä mielellä ajatellen V on betan perusteella omaan makuun enempi. Taidat itse olla näitä vasta 3 ja 4 aikaan pelisarjaan tutustuneita? Toivottavasti tulee vielä jokunen oikeasti isohko kenttä vitoseen niin saattaa olla aika maukasta hupia. Itse en välittänyt mitenkään älyttömästi 3:sta ja 4:sta kun ne tuntui nimenomaan siltä COD meiningiltä huomattavasti enemmän kuin vanhat bäfät. Kyllä niitäkin tuli pelattua, kun ei muutakaan ollut. BF1 oli jo teemallisesti hyppy parempaan minun silmissäni, pelkästään tuo teema auttaa ihan hitosti.. minua ei ikinä oikein modernit meiningit ole räiskinnöissä kiinnostaneet. (BF2142 oli kyllä nannaa!)

Sen todellisuuden femmasta kyllä taitaa sitten nähdä vasta julkkarissa, kun on kaikki lelut ja vermeet käytössä ja selkeämpi käsitys karttavalikoimasta. Betaa tahkosin 15 tuntia ja lisää olisi halunnut, vaan kun ei sitä kerkiä pelkästään pelamaan. Sooloilu on vitosessa hankalampaa, sniputtelu vaatii enempi taitoa, tempoa pienennetty.. ihan kelpo yhdistelmä oli.

EDIT:Tärkein meinasi unohtua.. pelisarjan ylivoimaisesti pahimman syövän 3d-spottaamisen poistuminen on jo melkoisen juhlan paikka.
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Toi nyt on aikamoinen väite... Eli jos pelin konsoliversio on huono, niin se ei voi olla hyvä PC:lläkään... :think:

Kontrollit ja FPS oli tosiaan myös kritiikin kohteena noissa 3:n ja 4:n konsoliversioissa,
mutta ethän sinä mitenkään voi tuomita PC-versiota, kun et ole sitä edes kokeillut...

Varmasti BF1 on tekniseltä kantilta huomattavasti parempi kun 4 konsoleilla, kun BF1 on alusta asti suunniteltu konsoleille...
Miten alustan vaihtu muuttaa mappeja tai pelimekaniikkaa yllättäen toiseksi? Kun ne on huonoja, niin ne on huonoja alustasta riippumatta..
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Öö en?
Esim se metro mappi on itsessään sellainen että siinä pelataan väkisinkin päin persettä. Täysin samalta vaikutti ne muutama muukin mappi. Kävin myös muutamaan tutustumassa yksin ja aivan yhtä huonoilta vaikutti.
Liikkuminen, tähtäys jne oli huonompaa, aseet ja ampuminen huonompaa jne.

Mä en löydä yhtä ainutta osa-aluetta joka ois siinä ollu paremmin kuin ykkösessä.
Ykkösen huonot puolet taas korjattiin jo vitosen betaan, joten miksi pelaisin nelosta kun se on kaikinpuolin vanhahtava ja huonompi.
Niin sinä tuomitset pelin kaikilla alustoilla, kun olet pelannut paskaa ps4 versiota, jossa ei ole pelaajia, kun pelin paskimmssa mapissa.

Ja ihmettelen, että tykkäät V:n gun playsta, vaikka Onessa se oli mielestäsi parempi kun 4:ssa. En tiedä mitä ne sille 4:n gunplaylle sitte konsoliversioissa tehny, mutta one on se mikä nousta juuti eniten poikkeaa.

Onessahan oli se todella realistinen systeemi, että rekyyli pienenee mitä kauemmin pitää nappia pohjassa... Eli kaikki ampu koko ajan sarjaa nappi pohjassa ja random spread arpoi voittajan... :rofl:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
En mielestäni oli varsinaisesti rekyylistä tms puhunut mitään, vaan että nelosessa ampuminen itsessään oli paskaa. Aseet huonoja jne.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Miten alustan vaihtu muuttaa mappeja tai pelimekaniikkaa yllättäen toiseksi? Kun ne on huonoja, niin ne on huonoja alustasta riippumatta..
Pääsit varmaan tosi hyvin sisään pelimekaniikkaan ja mappeihin pelaamalla ADHD 64p metros ja samoilemalla tyhjissö mapeissa.. :facepalm:

Mapit oli nimenomaan paljon parempia ku onessa.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 112
Ite eniten tykänny 1942, vietnam, 2142 ja bf1. Toi bäfä V beta maistui kanssa.
Vähiten tykänny tosiaa noista 3 ja 4.
Ja iha puuceellä pelaan.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
No nyt tuli kunnon "analyysia".

Ei tähän voi enää sanoa mitään... :D
No ihan samalla tasolla kuin ”ykkönen ja vitonen on paskaa”

Mulla on 7kk kun viimeksi edes olen koskenut koko peliin, niin kauhean syväluotaavaa analyysiä en voi antaa. Sen muistan että joka kerta kun pelaamaan pääsi kaikki about oli aivan jäätävää kuraa mun makuun. Älytöntä juoksemista, minkä jälkeen oltiin paikallaan.
Avoimemmat mapit taas noin vanhalla pelimoottorilla näytti aivan jäätävältä ja ne oli yksinkertaisesti huonoja mappeja. Ja ei, en enää muista miksi kun en ole ajatuksia uhrannut sille pelille.
Ei uponnut ni ei uponnut.
Bf1 oli kivaa kavereiden kanssa kunnolla pelaten ilman munaravia, randomeiden kanssa ei kivaa.

Vitosen mapit oli hyviä, hela/ammus systeemi, revive systeemi jne.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
No ihan samalla tasolla kuin ”ykkönen ja vitonen on paskaa”

Mulla on 7kk kun viimeksi edes olen koskenut koko peliin, niin kauhean syväluotaavaa analyysiä en voi antaa. Sen muistan että joka kerta kun pelaamaan pääsi kaikki about oli aivan jäätävää kuraa mun makuun. Älytöntä juoksemista, minkä jälkeen oltiin paikallaan.
Avoimemmat mapit taas noin vanhalla pelimoottorilla näytti aivan jäätävältä ja ne oli yksinkertaisesti huonoja mappeja. Ja ei, en enää muista miksi kun en ole ajatuksia uhrannut sille pelille.
Ei uponnut ni ei uponnut.
Bf1 oli kivaa kavereiden kanssa kunnolla pelaten ilman munaravia, randomeiden kanssa ei kivaa.

Vitosen mapit oli hyviä, hela/ammus systeemi, revive systeemi jne.
Niin enhän mä mitään perusteluja kirjottanutkaan...

Ja en ole V missäön vaiheessa sanonut paskaksi.

BF4:n PC-versio on edelleen ihan hyvän nökönen ja teknisesti todella toimiva. Kontrollit on hyvät, vaikka toki näissä uudemmissa äijein liikkuminen on parempaa ja sulavampaa. Ei voi puhua mistään vanhentuneesta pelimoottorists. PS4 versio vaan on paska.

Eli juoksentelut tyhjissä mapeissa lipulta toiselle... Olis siellä ollu niita ajoneuvojaki useita joka lipulla (riippuu toki vähön mapista), mutta mukaavaahan se on tyhjillä servuilla juoksennella lipulta toiselle...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Aika paljon kommentteja "paskaa, poistoon meni". Noilla kommenteilla ei kyllä ole itselle ainakaan mitään painoarvoa. Olisi kiva kuulla jotain perustelujakin aiheeseen.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Miksi ei saa mainita asiaa että omaan silmiin hämmentävän negatiivista palaute pelistä, vaikka itselle tuntuu nimenomaan maistuvan? En koe sitä juurikaan mielenipahoittamiseksi, kummasteluksi vain. Siitä kyllä vähän meinasin pahoittaa mieleni, että pahoitit mielesi siitä että kuvittelit minun pahoittaneen mieleni
No kyllä se Tukkeuman kommetti viittasi hyvin paljon siihen, että naisita ja värillisistä suuttuneet vaan jotenkin jatkaa pelin arvostelua, vaikka keskusteltiin ihan muista aiheista.

Ja miksi ei saisi arvostella asioita, joista ei pelissä pidä. Ei minulle tulisi mieleenkään mennä kieltämään tai "ihmettelemään" jonkun muun kritisointia, varsinkaan ilman mitään järkevää pointtia tai vasta argumenttia kritiikin kohteeksi joutunutta asiaa kohtaan .
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 661
Viestejä
4 187 803
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom