Battlefield V

Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Juuri näin. Jackfrags ja muut kehuu, mitä tahansa sieltä tuleekin.

Täytyy vilkuilla jopa CoD:in suuntaan tai noita muita vähemmän puhuttuja räiskintämoninpelejä syksymmällä, kun joku uusi räiskintä maistuisi ennemmin tai myöhemmin.

EDIT. No huh, katsoin CoD:n trailerin ja onhan se turhan nopeatempoinen ja tunnelmaa ei ole, mutta suunta on heillä sinänsä oikea, koska suuntaavat pelin kohdeyleisölleen, eli teineille ja tuovat peliin uusia ominaisuuksia ilman poliittista agendaa.
Mites

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Trailerissa robokäsi sjw:n lisäksi brittikommando jolla samuraimiekka selässä...
on trailerissa .34 kohdalla...

Sieppaa.PNG
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Tää kyllä hyvin tiivistää miten suossa Dice on tuon trailerin kanssa. Näitä johtopäätöksiä on tällä hetkellä noin miljoona ympäri maailmaa ja kaikki yhtä väärässä, Dicen takia.
Toivottavasti olisi näin että oli vaan paska traileri...
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
735
Mielestäni väärä pelisarja yrittää saada tiimipelaamista osaksi public pelaamista.
Battlefield pelejä on itsessään liian helppo pelata onnistuneesti yksin jotta tiimipelaaminen kannattaisi.

Kun vertaa Squadin ja Project Realityn kaltaisiin oikeasti tiimipelaamiseen pakottaviin ja ennen kaikkea siitä palkitseviin peleihin jää tämä aivan jalkoihin eikä tule koskaan onnistumaan samalla tasolla. Eikä sen tarvitsekaan. Koska Blonk! Rank up!
Voi olla,

Mutta sinäänsä ei ole huono juttu, että peli itsessään pakottaisi pelaajat pelaamaan enemmän tiiminä, koska kuten sanoit niin tuo sooloilu on nykyään ollut bäföissä ihan liian helppoa ja palkitsevaa. Project Reality on ja oli kyllä paras modi bäfään mitä tuli pelattua, mutta nykyään kun itsestänikin on tullut pienten lasten perheenisä joka raapii jostain aikaa välillä "omille jutuilleen" niin ei ihan tuommoiseen täydelliseen Squadin tapaiseen "simulaattoriin" ole aikaa ja halua. Jotain tältä väliltä olisi kiva saada, että kun menet pelaamaan multia niin randomitkin tekee jotain tiimin/squadin eteen.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
ADHD trailerista huolimatta näytetään menevän aivan julmetusti parempaan suuntaan. Taktisella, realistisempaa, adhd sotimista yritetään vähentää heikentämällä helaa ja revausta ja ammuksien määrällä jne.
Kaikin puolin vaikuttaa aivan käsittämättömän hyvältä!

Alla listausta mitä pelissä on. Viestin lainasin konsolifinin puolelta:
Attrition

Health no longer automatically regenerates to 100%
Health bar is in stages now (e.g. three "stages" of 33% each, this is just an example, Jack doesn't say how many stages there are)
If your health falls below one of the stages, your health will only regenerate to fill the current stage (e.g. if your health falls to 25%, it will only regenerate up to 33%, not 100% as before)
To get all your health back, you will need to find a medpack

Spotting

No more automatic spotting (I'm not 100% sure what he means by "automatic")
No more 3D spotting, i.e. no more blind shooting at 3D icons and hoping to hit someone, you will have to watch, listen and pay attention to your environment more closely
No more relying on the user interface or the HUD [to locate enemies] (brackets mine)
No more playing from the minimap (I'm assuming this means enemy players no longer show up on the minimap)
You can still call out where vehicles and enemies are but it works differently now, Jack assumes it's some kind of contextual ping system like in Incursions or Rainbow Six: Siege
Reviving
Nämä kaksi boldattua mielestäni pilasivat BF1. Vaikuttaa kyllä hyvältä tämä V :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 415
Trailerissa robokäsi sjw:n lisäksi brittikommando jolla samuraimiekka selässä...
on trailerissa .34 kohdalla...

Tuo katana kiinnitti kanssa omaa huomiota. Kustomisaatio on ihan kiva mutta miksi se pitää vetää noin överiksi. Tuollaiset proteesit ja katanat (pl. ehkä japseilla järkevästi toteutettuna) vievät ihan turhaan vain sitä WW2 tunnelmaa ja autenttisuutta antamatta mitään vastinetta. Ja miksi kasvomaalit eivät voi olla vihreät/ruskeat tuollaisen naurettavan sinisen sijaan? Esim. BF1:ssä ymmärsi nuo epärealistiset aseet sen takia, että ne antoivat enemmän tapoja pelata. Ja JackFrags taisi videollaan varmistaa, että pelaajat voivat kustomisoida hahmoilleen noita proteeseja ja muita. Eih.. Esimerkiksi Rising Storm 2 on melko realistinen peli ja siinä on kuitenkin sotilaan kustomointia ilman, että se heikentää asetelman autenttisuutta ja immersiota.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
En usko, että tämä peli tulee itseäni kiinnostamaan, mutta niin kauan kuin BF4:n serverit pysyvät pystyssä, niin ei hätiä mitiä. BFV Näyttää ihan BF1:ltä, mutta WW2-aseilla. Jostain syystä tuo BF1 ei koskaan oikein jaksanut innostaa. Pelitunteja tullut siihen Originin mukaan 2. Onneksi on tuon Accessin kautta, niin ei harmita.

Mielestäni BF-saaga on ottanut jatkuvasti takapakkia. Vähän liian adhd-menoa. Graafisesti alkeellinen BF Play4Free oli enemmän omaan makuuni ja siinä fiilis oli paremmin kohdallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Nooh, älkääs ny... toi muijahan on selkeesti ranskan vasta-rinta-liikkeestä ja nehän olivat tunnetusti aivan koukuttavia:)
Jonnet ei muista kuinka jo medal of honori undergroundissa oli nais sotilas pääosassa :D

Mutta kyllähän tää voimantuneet naiset ja mustat miehet vs valkoiset pahat miehet akselilta vaikuttaa taas.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 658
Keski-iästä huolimatta suurin osa on myös kasuaaleja konsolipelaajia jotka tarvitsevat kädestäpitelyä ja helppoja mekaniikkoja = onnistumisen tunnetta pelissä. Siksi peleissä on nykyään niin paljon kaikenlaisia kling ääniä tapoista ja visuaalisia indikaattoreita osumisesta ja rankkejä ym paskaa. Se koukuttaa pelaajan.
Jos pelaaminen ei ole helppoa ja turhauttaa, lentää ohjain hologrammisuoralippamieslapsen kädestä lattialle ja seuraavaa pelisarjan peliä ei osteta.
Pelialan ongelmana ovat siis myös pelaajat itsessään.
Ehkä sinun kannattaa jatkossakin keskittyä vaan niihin vaikeisiin ja ainoihin oikeisiin jumal-peleihin.

Omat teinivuoteni on jo kaukana takana, muttei minua haittaa se että peli on hauskan arcademaista. Kuten ei monia muitakaan.
Tällaisen vastapainona pelailen sitten Xcomia ynm ajatustakin tarvitsevia pelejä eli ei se aina ole niin mustavalkoista, "kun pelaan tätä en pelaa muuta...hohhoijaa".

Intissä on nykyään naisiakin ja niin oli toisen maailmansodan aikoihinkin joten kasvattakaa munat herranen aika, tämä itku on niin huvittavaa kuin vain olla :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Juu, ei puutu enää kuin ne Reichsneger-joukot isoine mustine arjalaistisseineen tappamassa samuraimiekalla varustettuja brittikommandoja, luxus-erikoisaseena etukäteen tilaaville octoberfest-tuoppi melee-ase.

1412411379325_wps_22_usain_bolt_2_jpg.jpg
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
575
Tässähän nyt ei tiedetä miten historiallisesti tarkka se war stories on. Nuo esitellyt hahmot ovat osa multiplayerin kustomointia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 415
Intissä on nykyään naisiakin ja niin oli toisen maailmansodan aikoihinkin joten kasvattakaa munat herranen aika, tämä itku on niin huvittavaa kuin vain olla :)
Kuinka monta proteesikäsillä varustettua naista eturintamalla oli? Tuo itku asiasta on mielestäni ihan ymmärrettävää. Ei Battlefield ole koskaan realistinen ollutkaan, koska sen ei kuulu olla, mutta ei se meinaa sitä että tuollaista täysin epärealistista kustomisaatiota tarvitsee ihan huvikseen sinne tunkea. Ihan jo DICE:n näkökulmasta, kukaan tuskin ostaa tuon "koukkutädin" takia tätä peliä mutta monelta saattoi tämän myötä jopa kiinnostus lopahtaa, jolloin osa ei tuon takia lopulta hankikaan peliä. Miksi DICE:n pitää ihan väkisin lietsoa tätä turhaa kritiikkiä peliä kohtaan? Eiköhän sielläkin ollut hyvin tiedossa, että samurai-SASsit ja koukkutädit etulinjalla eivät etenkään pitkänlinjan Battlefield-pelaajia tule miellyttämään. Pelaajien kustomoinnin voisi kuitenkin toteuttaa fiksummin ja autenttisemmin.

Esimerkkinä vaikka nuo kasvomaalitkin, en tiedä missä määrin sellaisia käytettiin toisessa maailmansodassa mutta veikkasin, että tuollainen räikeän sininen ei ole se mitä ensimmäisenä halutaan naamaan. Joku oikeastikin nykyään käytössä oleva vihreä/ruskea antaisi saman mahdollisuuden naaman värityksen kustomointiin mutta samoin säilyttäen hieman enemmän sitä autenttisuutta. Eikös tuo olisi win-win kaikille, kun kustomoijat saavat mitä haluavat ja tietyn autenttisuuden toivojat saavat myös sitä? Miksi pitää väkisin vetää överiksi, jolloin ihan luonnollisesti jotkut eivät tykkää.

Itse trailerikaan ei varmasti helpota tilannetta. Tuo ei oikeasti monen mielestä onnistu ollenkaan vangitsemaan Battlefieldin henkeä, kuten BF1:n traileri vielä onnistui tekemään. Ihan rehellisesti sanottuna surkeimpia trailereita mitä olen Battlefieldin suhteen nähnyt. DICE on ollut yleensä todella hyvä näissä mutta tässä kyllä otettiin jo selkeästi mallia CODin trailereista. Odotukset olivat todella korkealla trailerin suhteen ja tuo ei todellakaan muistuttanut missään määrin Battlefieldiä tai toista maailmansotaa.

E: Ja mun puolestani voi olla mahdollista luoda pelihahmo naiseksi mutta pointtina siis se, että liika on liikaa. Jossain määrin voisi olla hillitympää räikeydeltään tuo kustomisaatio (esim. nuo proteesit pois ja Braveheart kasvomaalien sijaan ihan perinteiset maastovärit).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 658
Kuinka monta proteesikäsillä varustettua naista eturintamalla oli? Tuo itku asiasta on mielestäni ihan ymmärrettävää. Ei Battlefield ole koskaan realistinen ollutkaan, koska sen ei kuulu olla, mutta ei se meinaa sitä että tuollaista täysin epärealistista kustomisaatiota tarvitsee ihan huvikseen sinne tunkea. Ihan jo DICE:n näkökulmasta, kukaan tuskin ostaa tuon "koukkutädin" takia tätä peliä mutta monelta saattoi tämän myötä jopa kiinnostus lopahtaa, jolloin osa ei tuon takia osta peliä. Miksi DICE:n pitää ihan väkisin lietsoa tätä kritiikkiä peliä kohtaan? Eiköhän sielläkin ollut hyvin tiedossa, että samurai-SASsit ja koukkutädit etulinjalla eivät etenkään pitkänlinjan Battlefield-pelaajia tule miellyttämään. Pelaajien kustomoinnin voisi kuitenkin toteuttaa fiksummin.

Esimerkkinä vaikka nuo kasvomaalitkin, en tiedä missä määrin sellaisia käytettiin toisessa maailmansodassa mutta veikkasin, että tuollainen räikeän sininen ei ole se mitä ensimmäisenä halutaan naamaan. Joku oikeastikin nykyään käytössä oleva vihreä/ruskea antaisi saman mahdollisuuden naaman värityksen kustomointiin mutta samoin säilyttäen hieman enemmän sitä autenttisuutta. Eikös tuo olisi win-win kaikille, kun kustomoijat saavat mitä haluavat ja tietyn autenttisuuden toivojat saavat myös sitä? Miksi pitää väkisin vetää överiksi, jolloin ihan luonnollisesti jotkut eivät tykkää.

Itse trailerikaan ei varmasti helpota tilannetta. Tuo ei oikeasti monen mielestä onnistu ollenkaan vangitsemaan Battlefieldin henkeä, kuten BF1:n traileri vielä onnistui tekemään. Ihan rehellisesti sanottuna surkeimpia trailereita mitä olen Battlefieldin suhteen nähnyt. DICE on ollut yleensä todella hyvä näissä mutta tässä kyllä otettiin jo selkeästi mallia CODin trailereista. Odotukset olivat todella korkealla trailerin suhteen ja tuo ei todellakaan muistuttanut missään määrin Battlefieldiä tai toista maailmansotaa.
Sillä ei ole mitään merkitystä jos joku jättää ostamatta pelin jonkun proteesikäden takia, sillä jos näissä peleissä ei nykyään ole kaikenmaailman kustomointia ja koristeltua, se aiheuttaisi paljon isomman menetyksen ostajien suhteen.
Piditpä siitä tai et.

Itselleni kustomointi ei ole ole isoin asia, mukavaa että sellaista kuitenkin on. Pääasia että pelaaminen on hauskaa, en ehdi siinä miettiä onko jonkun naisen proteesikäsi autentista vai ei.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
  • No Season Pass
  • No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you
  • Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights
  • Revive system has a full-on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete
  • Gunplay completely changed
  • No more visual recoil
  • Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered
  • Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls
  • Fewer grenades because of less ammo
  • Heavily focused on squad play, instantly placed in the squad when joining a game
  • Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", the only squad leader can spend them in
  • Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger
  • Large, non-fatal explosions can knock a player over
  • Class archetypes highly customizable
En muista tiedä, mutta kyllä nuo yllä mainitut kohdat nostattavat allekirjoittaneen odotukset korkealle, oli trailerista mitä mieltä tahansa.

Ennen kaikkea toivon tähän kunnollista squad playta. Nykyäänhän squadit on randomilla pomittu ryhmä pelaajia jotka juoksentelevat sinne tänne. Toivottavasti näiden ansiosta squad rupeaa oikeasti pelaamaan yhteen, esim tuo squad call-ins vaikuttaa hyvältä. Odotan myös tuota recoil / unique recoil pattern muutosta, jospa ne aseet eivät olisi ihan samanlaisia. HUD/Map spottingin muutos on todella hyvä, samoin vähempi määrä ammuksia. Omasta mielestä nämä ajavat peliä juuri oikeaan eli taktisempaan suuntaan.

Gameplay traileria odotellessa.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
tuo ei todellakaan muistuttanut missään määrin Battlefieldiä tai toista maailmansotaa.
WW2 pelejä on tehty niin iso liuta, että "persoonallinen" luukki on mielestäni ymmärrettävä valinta kehittäjiltä. Bf1oli hyvin geneerisen näköinen mutta taisi olla kutakuinkin ainoa ww1 fps ikinä. WW2 kohdalla geneerinen ulkonäkö ei erottuisi massasta riittävästi etenkin viimeisimmän codin jälkeen.

Tavallaan pidän bf1:n visuaalisesta tyylistä tätä enemmän, mutta frostbiten tuntien veikkaan että tästäkin tulee näyttävä peli ja nuo alustavat gameplaymuutokset vaikuttavat hyviltä.

Vanhana bf-veteraanina odottelen tätä hyvillä mielin. Ostoonhan tämä saletisti menee elleivät onnistu tyrimään pelattavuutta pahemman kerran.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
741
Paskaltahan tämä vahvasti vaikuttaa mutta tuomitaan vasta sitte kun näkee, mikä on lopputulema.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Kuinka monta proteesikäsillä varustettua naista eturintamalla oli? Tuo itku asiasta on mielestäni ihan ymmärrettävää. Ei Battlefield ole koskaan realistinen ollutkaan, koska sen ei kuulu olla, mutta ei se meinaa sitä että tuollaista täysin epärealistista kustomisaatiota tarvitsee ihan huvikseen sinne tunkea. Ihan jo DICE:n näkökulmasta, kukaan tuskin ostaa tuon "koukkutädin" takia tätä peliä mutta monelta saattoi tämän myötä jopa kiinnostus lopahtaa, jolloin osa ei tuon takia lopulta hankikaan peliä. Miksi DICE:n pitää ihan väkisin lietsoa tätä turhaa kritiikkiä peliä kohtaan? Eiköhän sielläkin ollut hyvin tiedossa, että samurai-SASsit ja koukkutädit etulinjalla eivät etenkään pitkänlinjan Battlefield-pelaajia tule miellyttämään. Pelaajien kustomoinnin voisi kuitenkin toteuttaa fiksummin ja autenttisemmin.

Esimerkkinä vaikka nuo kasvomaalitkin, en tiedä missä määrin sellaisia käytettiin toisessa maailmansodassa mutta veikkasin, että tuollainen räikeän sininen ei ole se mitä ensimmäisenä halutaan naamaan. Joku oikeastikin nykyään käytössä oleva vihreä/ruskea antaisi saman mahdollisuuden naaman värityksen kustomointiin mutta samoin säilyttäen hieman enemmän sitä autenttisuutta. Eikös tuo olisi win-win kaikille, kun kustomoijat saavat mitä haluavat ja tietyn autenttisuuden toivojat saavat myös sitä? Miksi pitää väkisin vetää överiksi, jolloin ihan luonnollisesti jotkut eivät tykkää.

Itse trailerikaan ei varmasti helpota tilannetta. Tuo ei oikeasti monen mielestä onnistu ollenkaan vangitsemaan Battlefieldin henkeä, kuten BF1:n traileri vielä onnistui tekemään. Ihan rehellisesti sanottuna surkeimpia trailereita mitä olen Battlefieldin suhteen nähnyt. DICE on ollut yleensä todella hyvä näissä mutta tässä kyllä otettiin jo selkeästi mallia CODin trailereista. Odotukset olivat todella korkealla trailerin suhteen ja tuo ei todellakaan muistuttanut missään määrin Battlefieldiä tai toista maailmansotaa.
Videon nainen oli Norjan vastarintaliikkeen tyyppi, jonka perhettä suojellaan kampanjassa..eli ei ollut eturintamassa tuota naista edes tässä pelissä..
 
Liittynyt
01.05.2017
Viestejä
37
Traileri oli kyllä liian sekava ja toiminnan täytteinen omaan makuun, tämä Flakfiren video vasta avasi hommat kunnolla
Ja kyllä tämä yhä kiinnostaa, en tuosta naisesta jaksa nillittää, olihan niitä bf1:ssä myös eikä ne siinä haitanneet.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Eih.. helvetti.. :facepalm:

Mitähän vitun merkitystä tollakin nyt taas on onko pelissä nainen ja nee.. tummaihoinen sotilas ? Hoh vitun hoijaa tätä nykypelisukupolvea..:rolleyes:
Tämä, tulis se ydinpommi niin ihmiset oppisi ymmärtämään mikä on tärkeää ja mikä ei elämässä.:facepalm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Saas nähä reviveekö medicit tässä vitosessa enää ollenkaan, kun se tulee kestää pidempään ku ykkösessä ja siinäkään ne ei jaksa herättää. :joy:
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Lisäyksenä se, että medic toki sitten revivee nopeammin ja saa jopa helat kokonaan takaisin.
Muiden nostot hitaampia ja helat ei tule täyteen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 171
Jos oikeasti kiristää niin paljon se, että jossain pelissä on nainen esillä, niin kannattaa trimmata sitä niskapartaa muutama senttimetri.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Pre-order
Jos oikeasti kiristää niin paljon se, että jossain pelissä on nainen esillä, niin kannattaa trimmata sitä niskapartaa muutama senttimetri.
Ihan hyvä kikka, jos yksi roolihahmo kääntää huomion pois kaikesta muusta adhd-paskasta. Eiköhän tämäkin peli löydä oman pelaajakuntansa kuten aiemmatkin. Itselleni Battlefieldit loppui BF4:ään, mutta hyvin näyttävät menestyvän ilman panostanikin. :D
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Pre-order

Ihan hyvä kikka, jos yksi roolihahmo kääntää huomion pois kaikesta muusta adhd-paskasta. Eiköhän tämäkin peli löydä oman pelaajakuntansa kuten aiemmatkin. Itselleni Battlefieldit loppui BF4:ään, mutta hyvin näyttävät menestyvän ilman panostanikin. :D
Lue se uudistuslistaus. Nimenomaan kaikesta adhd:sta pyritään pääsemään eroon..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 415
Lue se uudistuslistaus. Nimenomaan kaikesta adhd:sta pyritään pääsemään eroon..
Tämähän se tässä onkin hassua. Tuntuu että tuo traileri on ihan ristiriidassa tuon listauksen kanssa. Trailerissa mennään ihan päättömällä ADHD-meiningillä ja samaan aikaan JackFrags mainostaa uusia (listauksen) ominaisuuksia, joilla pyritään pakottamaan pelaajat ajattelemaan ja pelaamaan taktisemmin. Muutoslistaus vaikuttaa hyvältä ja tuon trailerin olisi voinut toteuttaa huomattavasti paremmin. Arvostellaan itse pelattavuutta sitten toivottavasti kaikille vapaan alphan/betan jälkeen tai viimeistään sen EA Access kokeilun myötä.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Juu, ei puutu enää kuin ne Reichsneger-joukot isoine mustine arjalaistisseineen tappamassa samuraimiekalla varustettuja brittikommandoja, luxus-erikoisaseena etukäteen tilaaville octoberfest-tuoppi melee-ase.

Jätetäänpäs tälläiset tarpeettomat ”hassun hauskat” viestit väliin. Keskitytään Battlefieldiin eikä mamutukseen, tai muuhun offtopicciin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Lue se uudistuslistaus. Nimenomaan kaikesta adhd:sta pyritään pääsemään eroon..
Katsotaan nyt. Videoista ja trailerista tulee vaan väkisin mieleen, että mikään ei ole muuttunut. Samaa ADHD-menoa eri nimellä. Mutta kun trendi on tämä, niin turha kai tässä on valittaa. Aina voi olla pelaamatta, jos ei miellytä ja niinhän tässä varmaan käy. Harmittaa, kun nykyinen rauta vanhenee pikkuhiljaa käsiin, eikä sen potentiaalia ole päässyt oikein käyttämään missään pelissä (mitä jaksaisi pelata).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
V niinkuin Vietnam olisi sopinut kuin nyrkki silmään, ei oikein ihan niin paljon jaksa enää II maailmansodasta innostua, vaikka aihe onkin mielenkiintoisempi kuin I maailmansota. Battlefield I ei oikein jaksanut napata yhtään.

Vietnamin era olisi sikäli hyvä, että aseet olivat jo semi-moderneja muttei liian...

Miksei toki Korean sotaakin voisi käsitellä Battlefield -sarjassa. II maailmansota on aika läpikaluttu aihe jo... Hohhoijaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
  • Fortifications are things like sandbags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defence fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.
ja näitä saa rakennettua vain tiettyihin chokepointteihin, lipuille ja taloihin. eli peli menee nopeasti siihen että matsin alkaessa jengi juoksee noille ennalta määrätyille paikoille ja rakentaa niihin ja pullonkaulat per mappi on valmiina. ton ois voinu jättää pois...
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 834
  • Fortifications are things like sandbags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defence fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.
ja näitä saa rakennettua vain tiettyihin chokepointteihin, lipuille ja taloihin. eli peli menee nopeasti siihen että matsin alkaessa jengi juoksee noille ennalta määrätyille paikoille ja rakentaa niihin ja pullonkaulat per mappi on valmiina. ton ois voinu jättää pois...
Nuo pullonkaulathan oli jo Bad Company 2:n rush mapeissa valmiina ilman rakentelua ja siinä ne toimivat erittäin hyvin. Siinä tosin kun pullonkaula rikottiin niin pelimekaniikat estivät enää siihen samaan palaamisen. BC2:ssa oli kyllä parasta juuri se kova taistelu aina noista pisteistä. Tässä uudessa tosin se menee varmaan just sellaseks hinkkaamiseks että yhtä pistettä hierotaan edes takas koko matsin ajan ilman mitään etenemisen tunnetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Olipas uskomaton pettymys. WW2 voi luoja sentään eikö siellä oikeesti saatu mitään aikaiseksi. Noo jos sit se seuraava...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 046
Jos pystyy SJW aspektit ja muut historialliset epätarkkuudet unohtamaan niin ei tuo ominaisuuslista pahalta näytä. Vielä jos aseita ei mokata niin pahasti kuin BF1 niin ehkä voisi ostaakkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
En usko, että tämä peli tulee itseäni kiinnostamaan, mutta niin kauan kuin BF4:n serverit pysyvät pystyssä, niin ei hätiä mitiä. BFV Näyttää ihan BF1:ltä, mutta WW2-aseilla. Jostain syystä tuo BF1 ei koskaan oikein jaksanut innostaa. Pelitunteja tullut siihen Originin mukaan 2. Onneksi on tuon Accessin kautta, niin ei harmita.

Mielestäni BF-saaga on ottanut jatkuvasti takapakkia. Vähän liian adhd-menoa. Graafisesti alkeellinen BF Play4Free oli enemmän omaan makuuni ja siinä fiilis oli paremmin kohdallaan.
Samat täällä , bäfää tullut hakattua alusta asti ja bf play4free oli itselle se paras, huolimatta huonosti toteutetusta pay2win paskeesta.Itse olin maailmantilastojen ygönen muutamalla paska-aseella ilman maksuja...Samaten servuja tuli hostattua yhdessä kohtalotoverien kanssa ja aina oli servut täynnä.

ennen kaikkea play4free oli taitopeli ellet cheattejä käyttänyt etkä pay2win aseita.



bf3/4 oli jo vähän meh, rupeas menemään liian adhd ja tiimityö oli toissijaista verrattuna 1942, bf2, play4free.

Se että porukka on luultavasti taas valmis maksamaan sen 60€ mokomasta paskasta pistää miettimään miten kävis jos tulis uusi play4free 3:sen tai 4:sen moottorilla...veikkaan että nyt olis paree sauma iskeä jos vain pitäisivät balanssin hanskassa toisin kuin orkkis play4freessä...mikromaksut kun oli vauvankengissä vielä play4freen aikana, nyt olis jo porukka tottunut.

Terv. "karkand forevä"
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 309
Pelattavuuteen tulossa aimo annos parannuksia (ei täyttä health regeniä, 3d spottaus puuttuu, tiimityön korostaminen, ei playerbasen pätkimistä DLC:llä) juuri oikeaan suuntaan JackFragsin videon perusteella, niin täällä itketään SJW-aspektista, ei saatana. :facepalm: Onhan tuo lähtökohtaisesti huvittavaa moinen historiallinen epätarkkuus, mutta käsittääkseni peliä ei ole koskaan markkinoitu WW2-sotasimulaattorina? Paljon paremmat fiilikset tästä jäi kuin viimeisimmän CoD:n revealista, jossa pakka on aivan sekaisin kun ei enää tiedetä ketä pitäisi kopioida. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
295
[x] Hide player customization

Olisi ratkaisu lähes kaikkeen ulinaan tämän trailerin osalta. Mutta tuskinpa, koska kaikkien on pakko nähdä ne muiden bling-bling-kamat ja hurjat sotasankarit.
En itse välitä kustomisoinnista ollenkaan, enkä sitä haluaisi nähdä, mutta eipä se haitanne jos peli muuten on niin viilattu ja paranneltu kuin lupaillaan.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Ensivaikutelma reveal trailerista oli vähän meh. BF1 jatko-osa uusilla aseilla oli päälimäinen fiilis. Mutta toisaalta tyytyväinen olo että ei tarvii tuosta maksaa kun ei niin kiinnosta jollei sit origin accessiin tule joskus toi. Voisin uskoa että striimaus kontettina menee hyvällä porukalla.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
niin täällä itketään SJW-aspektista, ei saatana. :facepalm: Onhan tuo lähtökohtaisesti huvittavaa moinen historiallinen epätarkkuus, mutta käsittääkseni peliä ei ole koskaan markkinoitu WW2-sotasimulaattorina?
Nimenomaan näin. Kyllähän BF1 oli jo täynnä protoaseita ja kalustoa jotka ei olleet siinä vaiheessa sotaa edes käynnissä. Ei BF ole niin tarkka ollut siitä historiallisesta tarkkuudesta.

Sit taas esim se nainen. Se on vastarintaliikkeen nainen, jonka perhettä suojellaan kampanjassa. Kyllä vastarintaliikkeessä naisia on ollut, on ollut kyllä jopa rintamalla, mutta tässä ei ole siitä kyse. Eli täysin mahdollinen skenaario sekin on.
Sit taas se käsi, onhan tälläinenkin ollut jo 1900 luvun taitteessa:
Joten ei tuossa nyt edes niin överiksi ole vedetty kuin monet antaa ymmärtää. Ja jos kampanjassa on tuollainen yksittäinen proteesikäsi muija jonka perhettä suojellaa ni mitä sitte?

Kaikin puolin muutoin uudistukset vaikuttaa lähes täydellisiltä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 528
Viestejä
4 165 631
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom