Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
Onpa vaihteeksi harvinaisen paskaa viikottaistehtävät. Vika tehtävä on 2 voittoa Frontlinesissa. Muodossa jossa tulee pelkkiä tasapelejä 45 minuutin tuskastuttavan tylsän grindaamisen jälkeen.
Tuo on aivan jäätävää paskaa. Surkein pelimuoto ikinä ja pitäisi kaksi voittoa saada.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
329
Onko tämä frontline samankaltainen kuin Battlefield V:ssä? Se oli oma suosikkini, mutta dice sitten päätti ottaan sen pelimuodon pois battlefieild v:sta. Sehän kyllä harmitta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
Onko tämä frontline samankaltainen kuin Battlefield V:ssä? Se oli oma suosikkini, mutta dice sitten päätti ottaan sen pelimuodon pois battlefieild v:sta. Sehän kyllä harmitta.
Tässä se ei kyllä toimi. Redacted ja Discarded ainakin aivan syöpää tuolla pelimuodolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Mä en kyllä tosta oksennuksesta oo pitäny missään BF:ssä. Jopa Rush on vähemmän tuskastuttavaa vaikka sekin on ihan anuksesta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 200
Kävi tuuri ja tuli kaksi voittoa putkeen heti alkuun frontlinesissä. Toki sen jälkeen monta muutakin. Mutta en tykkää tässä pelissä tuosta pelimuodosta ja tuo 100 ribbonia oli tuskaa kun olisi vain halunnut pelata conquestia.
edit: itselle bäfät on ollut pääasiassa conquestia. Bf4 kyllä rushia tykännyt pelailla aika paljon.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Itse olen kyl tykästynyt tuohon Breakthrough pelimoodiin pienemmällä kartalla, poislukien uus Redacted jossa toimii parhaiten Conquest. Näin jalkaväkenä ei oikein nappaa toi isojen karttojen ongelma, eli spawnilta actionille juoksu.

Voi olla että tästä viikosta ei viimeisiä pisteitä tule saatua :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
Itse olen kyl tykästynyt tuohon Breakthrough pelimoodiin pienemmällä kartalla, poislukien uus Redacted jossa toimii parhaiten Conquest. Näin jalkaväkenä ei oikein nappaa toi isojen karttojen ongelma, eli spawnilta actionille juoksu.

Voi olla että tästä viikosta ei viimeisiä pisteitä tule saatua :p
Mulla taitaa kans ensimmäisen kerran jäädä weekly missionien suoritus vaiheeseen tuon viimeisen osalta. Tympäsee mutten ala hakkaamaan tuota mielenterveyden menetyksen hinnalla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 647
Viestejä
4 187 096
Jäsenet
70 774
Uusin jäsen
Berch

Hinta.fi

Ylös Bottom