Battlefield 6

Eilen ja tänään normi conquest erät alkaneet klo 20-21 tienoolla bottien kanssa. Pari erää mennyt niin että ei saa täyttä 64 pelaajaa. Onko tästä pelaajat loppumassa vai mikä juttu? :rolleyes:
 
Eilen ja tänään normi conquest erät alkaneet klo 20-21 tienoolla bottien kanssa. Pari erää mennyt niin että ei saa täyttä 64 pelaajaa. Onko tästä pelaajat loppumassa vai mikä juttu? :rolleyes:
Tuo matchmaking on vaan ollut rikki useamman pätchin ajan, ja välillä ei se vaan osaa täyttää "serveriä" kokonaan pelaajilla.

Se on varmaan tähtien asemasta kiinni milloin tai kuinka usein tätä bottitäyttöä jää päälle. Aika moni muukin asia dicen koodauksissa on kiinni tähdistä...
 
Botteja ollut tosiaan paljon, ja huomasin että Mini Scoutilla saa täräyttää kaksi laakia bottiin ennen kuin niistä lähtee sähköt. Pelaajat menee yhdestä. Kunhan ei mikään huima etäisyys.

Noiden matsien aikana oli varmaan jotain sekoilua menossa, tuskin sentään staattisempien bottien lahtaamista vaikeutettu.
 
Glitchaako muillakin C4:t? Ite en oo voinu käyttää viimeisimmän patchin jälkeen ollenkaan kun ei suostu heittämään niitä.
 
Botteja ollut tosiaan paljon, ja huomasin että Mini Scoutilla saa täräyttää kaksi laakia bottiin ennen kuin niistä lähtee sähköt. Pelaajat menee yhdestä. Kunhan ei mikään huima etäisyys.

Noiden matsien aikana oli varmaan jotain sekoilua menossa, tuskin sentään staattisempien bottien lahtaamista vaikeutettu.

Aiemmin keväällä mulla oli sellainen tilanne jollain metro serverillä, että bottiin sai upottaa noin suunnilleen lippaallisen (DRS-IAR ja SOR-556) ennenku suostu kuolemaan. Botille riitti pari laukausta mua kohti. Oli jokseenkin vittumainen kokemus. Mietin, että olikohan jokin päivitys sotkenut botteja ja niiden hitpointseja.
 
Onko tossa paljon cheattaajia? Kysyn vaan koska tänään conquestissa vihu periaatteessa leikki meidän kanssa ja piti meitä respalla jumissa, välillä ehkä saatiin cäppi tai kaks ja sit taas jumissa omalla respalla? Joku veti 30-0 vihuilla ja trollaili vaan pelin jälkeen että "tiukka matsi"... :D
 
Onko tossa paljon cheattaajia? Kysyn vaan koska tänään conquestissa vihu periaatteessa leikki meidän kanssa ja piti meitä respalla jumissa, välillä ehkä saatiin cäppi tai kaks ja sit taas jumissa omalla respalla? Joku veti 30-0 vihuilla ja trollaili vaan pelin jälkeen että "tiukka matsi"... :D
Ei ole mitään ilmiselviä ainakaan tullut itselle eteen.
 
Onko tossa paljon cheattaajia? Kysyn vaan koska tänään conquestissa vihu periaatteessa leikki meidän kanssa ja piti meitä respalla jumissa, välillä ehkä saatiin cäppi tai kaks ja sit taas jumissa omalla respalla? Joku veti 30-0 vihuilla ja trollaili vaan pelin jälkeen että "tiukka matsi"... :D

Voi olla, että oli ihan puhdas pelaaja, mutta peli pistänyt taas parastaan ja tehnyt tälläiset jaot, missä toinen osapuoli ns. "Laittaa anneliin" ja toinen osapuoli joutuu ottamaan sen kuivana sisään.
 
Jep ei oo itelläkään vielä tullut ihan selvää tapausta, muutama epäilyttävä matsi mutta ei mitään suurempaa onneksi... Alotin kyllä vasta S3 pelaamaan.
Ite pelannut julkaisusta saakka ja ehkä kolme tapausta tullut vastaan. Kaikki hävinneet pelistä muutaman minuutin kuluttua kun olleet täysin selviä. Yksikin meni helikopterin kyydissä ja ampui pelkkiä headshotteja minigunissa toiselta puolelta karttaa.
 
Onko tossa paljon cheattaajia? Kysyn vaan koska tänään conquestissa vihu periaatteessa leikki meidän kanssa ja piti meitä respalla jumissa, välillä ehkä saatiin cäppi tai kaks ja sit taas jumissa omalla respalla? Joku veti 30-0 vihuilla ja trollaili vaan pelin jälkeen että "tiukka matsi"... :D
No joitakin epäilyttäviä tapauksia silloin tällöin esiintyy, mutta vain kerran olen raportoinut henkilöstä. On toki mahdollista että asiassa oli nettikoodin kanssa tekemistä, mutta kierroksen loputtua statsit oli jotain luokkaa +100-0. Ammuin tähän kaveriin selviä osumia noin lippaallisen ja silti sain kuularuiskusta kuolettavan osuman. Katsoin hetken aikaa, että nettikoodiko tässä harhauttaa, mutta sitten huomasin että tän jantterin health näytti 0 ja silti rähinä jatkuu. Mistä näistä aina tietää, kun peli itsekään ei ole täysin viaton ja virheetön.
 
Pitipä pitkästä aikaa hiukan pelailla, mutta ei vaan löydy peliä. Yhteensä jonkun 10 minuuttia koittanut conquestia tai escalationia etsiä, mutta ei. Joko tämä on kuollut peli, vai mättääkö tässä nyt jokin? Crossplay on ainakin päällä.

20 minuutin odottelun ja muutaman pelin uudelleenkäynnistämisen jälkeen EA appi tarjosi pelille päivitystä, jonka jälkeen alkoi pelittämään. Minkähän ihmeen takia tuo päästi peliin ilman tuoreinta päivitystä, eikä tarjonnut sitä edes ensimmäisen uudelleenkäynnistämisen jälkeen..
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaako tätä peliä hommata? Kuulostaa aiempien viestien perusteella että olisi pelaajat vähissä?
 
Kannattaako tätä peliä hommata? Kuulostaa aiempien viestien perusteella että olisi pelaajat vähissä?
Lännessä ei pelaajat vähissä ole, mutta matchmaking on kyllä varsin rikki. Siksi ei yleensä meinaa millään saada peliä täyteen. Jos bäfästä tykkää, niin eiköhän tästäkin jonkin verran hupia irti saa.
 
Ei ole itsellä pahemmin ollut ongelmia pelien löytymisen kanssa. Perjantai-iltaisin pääasiassa pelaan ja peli löytyy parissa sekunnissa.
 
Kannattaako tätä peliä hommata? Kuulostaa aiempien viestien perusteella että olisi pelaajat vähissä?
Suosittuihin kellonaikoihin ei ole minulla koskaan ollut vaikeuksia löytää matchmakingistä pelejä ja pelaajia ihan parissa sekunnissa. Jos Battlefield ja arcade-maiset FPS-pelit erityisesti kiinnostaa, niin minusta tässä kolme ihan ookoota karttaa moninpelissä ja pari kolme potentiaalisesti hyvää tänä vuonna tulossa lisää. REDSEC:iä en ole kokeillut ja kampanja on täysin yhdentekevä, ei sen vuoksi kukaan tätä enää ostaisikaan. Ihan ok peli lopulta, mutta kasuaalimpi pelaajakanta on jo kadonnut multiplayerista, enää pääasiassa Level 100-300 pelaajia kaikki kehen servuilla törmään, joilla kovemman luokan taitotaso että sellaisia vastaan tässä pelataan.
 
Pitipä ihan käydä tarkistamassa. Oon julkaisusta asti pelannu ja lvl102 nyt.
 
Kannattaako tätä peliä hommata? Kuulostaa aiempien viestien perusteella että olisi pelaajat vähissä?
Oli omalla kohdalla vain vanha versio pelistä, niin ei löytänyt peliä ollenkaan. Päivityksen jälkeen löytynyt heti peli, vaikka rajattu yhteen pelimoodiin.

Kyllä muuten onkin ajoneuvot tällä hetkellä kestäviä. Tankilla saa läsäyttää panssaroitua autoa (ei IFV, vaan se pienempi) monta kertaa. Tosielämässä olisi laakista vainaa.
 
  • Tykkää
Reactions: mol

Statistiikka

Viestiketjuista
308 603
Viestejä
5 229 990
Jäsenet
83 357
Uusin jäsen
Kotelonorsu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom