Battlefield 6

rewind

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
915
Vitosen beta oli ihan jees, mutta sitten tapahtui jotain ja pelistä tuli kelvoton pökäle. Saas nähdä käykö taas samat.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
On jo aikakin palata takasin moderniin menoon. Toivottavasti Battlefieldin TM, eli kunnon sanbox meininki tekisi paluun. 2 edellistä olku aika tylsiä ja turhan "vakavia" ja suoraviivaisia.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Kyllä toi bäfä on pilattu milleniaalien takia.

Todennäköisesti tulee taas aseiden nerffaustalkoot parin viikon välein ja loppujen lopuksi kädessä on kasa paskaa jota pelintekijät eivät kehitä.

Surullista nähdä mihin jamaan dice ja ea on vieny tätä sarjaa. Ennen tässä oli tiimipeöaamista, mutta nyt jonnejen aikakaudella kukaan ei pelaa tiimin puolesta vaan yksilönä.

Kukaan ei osaa enää käyttää ajoneuvoja oikein. Ikävää
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
Pelaaja-nax vihdoin enemmän kuin 64? 100, 128?

Muuten toki BF2:sta, tai 4:sta voisi ottaa mallia ja palata niiden prinsiippeihin.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Pelaaja-nax vihdoin enemmän kuin 64? 100, 128?

Muuten toki BF2:sta, tai 4:sta voisi ottaa mallia ja palata niiden prinsiippeihin.
64v64 tuossa linkin takana ainakin lupailivat. Huhujen mukaan olisi enemmän mallia BF3 kuin nämä uudemmat tekeleet. Ottaisin riemusta kiljuen BF4-tyylisen pelin kunnon destructionilla, edes mallia Bad Company 2. Varmaan parituhatta tuntia tuli yhteensä tuota nelosta pelattua. BF1 ja BFV ei iskeneet ollenkaan. :tdown:

 
  • Tykkää
Reactions: mol

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106

Ex-Respawn Entertainmentin pomo Vince Zampella johtaa nyt DICE LA:ta, joka kehittää uutta Battlefieldia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Kyllä toi bäfä on pilattu milleniaalien takia.

Todennäköisesti tulee taas aseiden nerffaustalkoot parin viikon välein ja loppujen lopuksi kädessä on kasa paskaa jota pelintekijät eivät kehitä.

Surullista nähdä mihin jamaan dice ja ea on vieny tätä sarjaa. Ennen tässä oli tiimipeöaamista, mutta nyt jonnejen aikakaudella kukaan ei pelaa tiimin puolesta vaan yksilönä.

Kukaan ei osaa enää käyttää ajoneuvoja oikein. Ikävää
Kerro toki lisää siitä kuinka milleniaalit liittyvät siihen että battlefield on pilalla?

Täällä myös toivotaan että tulisi modernia sotaa vaihteeksi. BF1 maistui vielä mutta BFV oli enempi ja vähempi pakkopullaa alusta saakka ja sitä tuli pelattua lähinnä koska kaikki muutkinbäfät on tullut tahkottua.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Kerro toki lisää siitä kuinka milleniaalit liittyvät siihen että battlefield on pilalla?

Täällä myös toivotaan että tulisi modernia sotaa vaihteeksi. BF1 maistui vielä mutta BFV oli enempi ja vähempi pakkopullaa alusta saakka ja sitä tuli pelattua lähinnä koska kaikki muutkinbäfät on tullut tahkottua.
Niin jonnet eivät osaa tiimipeöaamista vaan menevät pää kolmantena jalkana keräämässä vain kd ratiota. Kaikki muu supporttaus on mahdotonta.

Peli joka nojasi ajoneuvoihin on nyt uusimpien myötä pyyhitty pois. Vinkuminen esimerkiksi tankeista oli jonnejen syytä ja nythän vitosessa nuo nerfattiin täysin kun muka op. Nyt tilanne on vitosessa se että tankkia ajaa yleensä yksi ihminen. Tankkien kk on huonompi kuin käsiase.

Naurettavaa pelleilyä ollut tuon Vitosen osalta
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Niin jonnet eivät osaa tiimipeöaamista vaan menevät pää kolmantena jalkana keräämässä vain kd ratiota. Kaikki muu supporttaus on mahdotonta.

Peli joka nojasi ajoneuvoihin on nyt uusimpien myötä pyyhitty pois. Vinkuminen esimerkiksi tankeista oli jonnejen syytä ja nythän vitosessa nuo nerfattiin täysin kun muka op. Nyt tilanne on vitosessa se että tankkia ajaa yleensä yksi ihminen. Tankkien kk on huonompi kuin käsiase.

Naurettavaa pelleilyä ollut tuon Vitosen osalta
Kait tiedät että Y-sukupolvella eli milleniaaleilla tarkoitetaan 1980-luvun alun ja 1990 puolivälin välillä syntynyttä sukupolvea?

Eihän se pelaajien vika ole ole jos peli, pelimuodot ja palkitsemisjärjestelmä kannustaa ennemmin tuohon mainitsemaasi toimintaan. Tiimipelaamista ei ole publalla tehty tarpeeksi palkitsevaksi.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Siis jos huomaa että tiimissä ei ajoneuvoheppuja osaa pelata tai jotain muuta vastaavaa. Niin mie oon sellanen pelaaja tuossa vitosessa varsinkin että otan aina kyllä sen ajoneuvon ja hiippailen sillä taktisesti sinne mikä on järkevä vallata. Istun siinä autossa ja otan kahvia ja katselen peliä siinä hetken. Toimin tavallaan spawn beaconina siinä niin kauan että jokin piste kauempaa on saatu vallattua. tai sitten ammun tykillä ja tuen omia ja tälläkertaa saatan syödä vaikka pienen kakkupalan samalla tai katson uutisia. Ja kun passiivisesti on autettua tiimiä alkutemmellyksen kanssa, alan itse pelaamaan ja otan vaikka medikin ja lähten savuttamaan. Ja vasta kun kuolen yleensä otan assaultin ja lähden tuhomaan vihollisten tankkeja.

Toki myös supporttina olen engineerinä silloin jos näen että tiimissä on tankilla pelaaja jos hän pelaa objektiivia. Se tuo hyvän mielen myös itselle ja tankille kun käytännössä sillä on telat rikki. sitä ammutaan ja se melkein hajoaa, mutta ei räjähdä ja se saa tuhottua ne muut.

Hyi sitten sitä oikeaa pum pum-tyyliä. Minä en mikää Counter-strike jonne ole...

Pelitapoja on monia, pelaa siten mikä tuo itselle hyvän mielen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Toivottavasti jättävät hahmojen ja aseiden kustomoinnin minimiin. Ei niitä Bad Companyissäkään ollut ja olihan mahtavaa meininkiä.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
200
Kunhan peli tehdään pelaajien, ei mielensäpahoittajien ehdoilla. Modern Warfaren mahdollisuudet kustomoida asetta yhdistettynä Bäfän ase- ja ajoneuvovalikoimaan olisi aika nannaa. LISÄKSI haluan peliä pelata juuri siten kuin itse haluan, juurikin sitä kenttää kuin itse haluan, juurikin siinä porukassa missä itse haluan, en siten kuin Modern Warfaressa että yhtä hyvää rundia seuraa kolme aivan painajaismaista kun peli heittää sut sellaiseen peliin missä muiden pelaajien taidot ovat aivan liian kovat suhun verrattuna ja joudut pelaamaan karttaa, joka on aivan liian surkea pelattavaksi. Eli server browser takaisin kiitos, juuri niinkuin BF3 ja BF4.

Hahmojen kustomointi uskottavalla tasolla. Ei siis siten, että siellä heiluu jokin irokeesipäinen robottikäsi ampumassa kahdella aseella.

Jos saavat yhdistettyä Bäfä 2:n, BC2:n, BF3 ja BF4 parhaat puolet = shut up and take my money!
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
225
Kunhan peli tehdään pelaajien, ei mielensäpahoittajien ehdoilla. Modern Warfaren mahdollisuudet kustomoida asetta yhdistettynä Bäfän ase- ja ajoneuvovalikoimaan olisi aika nannaa. LISÄKSI haluan peliä pelata juuri siten kuin itse haluan, juurikin sitä kenttää kuin itse haluan, juurikin siinä porukassa missä itse haluan, en siten kuin Modern Warfaressa että yhtä hyvää rundia seuraa kolme aivan painajaismaista kun peli heittää sut sellaiseen peliin missä muiden pelaajien taidot ovat aivan liian kovat suhun verrattuna ja joudut pelaamaan karttaa, joka on aivan liian surkea pelattavaksi. Eli server browser takaisin kiitos, juuri niinkuin BF3 ja BF4.

Hahmojen kustomointi uskottavalla tasolla. Ei siis siten, että siellä heiluu jokin irokeesipäinen robottikäsi ampumassa kahdella aseella.

Jos saavat yhdistettyä Bäfä 2:n, BC2:n, BF3 ja BF4 parhaat puolet = shut up and take my money!
Valitettavasti taitaa olla ohi ne ajat... Vahvasti olen jo sitä mieltä etteivät edes uskalla tehdä Bad Company 3 nykyaikana koska joku pahoittaa mielensä.

Battlefieldin viehätys ainakin itselle alunperin oli vapaus pelata juuri sillä tavalla kuin halusi ja millä työkaluilla halusi pelata. Esim Battlefield 1942 peli pysty modata ja pelaajat tekivät loistavia modeja kuten Desert Combat, Finnwars, Forgotten Hope. Silloin kun vielä jaettiin serveri filuja ja sitten tämä vapaus piti viedä pois huijaus eston nimissä?
En paljoa pelannut Bf1 tai BF5 koska oma mielipide noista on että ovat aika sontaa. Tuo luotien nopeuden lasku teki pelistä niin vanhan codimaisen jota inhosin.
Näitten kahden viimeisen "pakolla uudistetun" jälkeen omat odotukset tälle on kyllä aika pienet koska korrektisen sonnan pakkotuputtaminen tulee olemaan yksi niistä keskittymispisteistä kuitenkin koska se sattuu olemaan "trendikästä".
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Eli server browser takaisin kiitos, juuri niinkuin BF3 ja BF4.
Server browser on asia jota Battlefield ehdottomasti kaipaa. Mm. Battlefield 4:n parasta antia oli pelata aina samalla, omaksi suosikiksi muodostuneella serverillä ja lopulta vakionaamojen nimimerkit alkoivat jäädä mieleen.

Toivottavasti jättävät hahmojen ja aseiden kustomoinnin minimiin. Ei niitä Bad Companyissäkään ollut ja olihan mahtavaa meininkiä.
Minkä ihmeen takia? Aseiden customoinnissa on yleensä vain se ongelma että toimivia vaihtoehtoja on yleensä yksi tai kaksi, loput modifikaatiot on täysin käyttökelvottomia tai muuten vain huonompia. Jos aseiden customointi ei kiinnosta niin ainahan sen voi jättää tekemättä, toki sillä kustannuksella että oletettavasti annat muille pelaajille aika paljon tasoitusta.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
452
Mulle ne parhaat Bäfät on edelleen orkkis 1942 ja BF4, kolmonen ei ollut huono sekään, mutta uusista tekeleistä BF1 oli mielestäni tosi ankea ja BF V:nkin pelitunnit jäivät aika vaisuiksi. Kyllähän tässä pelisarjassa valitettavasti näkyy tuo rahastusmeininki, uutta peliä pitää puskea ulos 1-2v välein ja ensimmäinen maksullinen DLC putoaa jo ennen kuin peli on saatu pätchättyä pelattavaan kuntoon perinteisen katastrofilaunchin jälkeen.

Kuten yllä sanottu, niin kyllähän tämä alkaa olemaan Call of Duty vähän isommilla kartoilla, joten mietin kyllä kaks kertaa ennen kuin hommaan uutta bäfää.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 889
Ei pelaajien määrä ole ollut kyllä viimeisimmän kolmen Bäfän suurin ongelma tai ongelma lainkaan. No ehkä tuolla markkinointi näkökulmalla massat saa villiksi. Vähänkuin lupaamalla GTA, Skyrim yms. peleissä entistä isomman kartan.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
On siinä se ettei vieläkään ole missään pelissä saatu/tehty "oikean/irl" skaalan isoja taisteluita, toki se vaatisi tuhansien pelaajien samanaikaisuutta satoja koneita ilmassa etc, eli varmaan vielä tekniikkaakin joutuu vielä odottelemaan.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 263
Toivottavasti jättävät hahmojen ja aseiden kustomoinnin minimiin. Ei niitä Bad Companyissäkään ollut ja olihan mahtavaa meininkiä.
Olipa aseiden customointia hieman jo BC2:ssa, sai ainakin valita tähtäimiä ja enemmän damagea tekeviä ammuksia

Toki ne oli oikeita valintoja hahmoluokkaan, eli sait esim valita haluatko enemmän nadeja vai tehokkaammat, tai tähtäimen vai nopeammin parantavan health-packin
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Olipa aseiden customointia hieman jo BC2:ssa, sai ainakin valita tähtäimiä ja enemmän damagea tekeviä ammuksia

Toki ne oli oikeita valintoja hahmoluokkaan, eli sait esim valita haluatko enemmän nadeja vai tehokkaammat, tai tähtäimen vai nopeammin parantavan health-packin
Niinpäs olikin, ei onneksi kuitenkaan liikaa.

Sellainen olisi erinomainen uudistus, että pelaajat, jotka keräävät selvästi muita enemmän tappoja, joutuisivat satunnaisten tasoitusten uhriksi: lipas saattaisi ladatessa tipahtaa kädestä ja se pitäisi noukkia maasta, metsästä juoksee hirvi kimppuun, kranaatti räjähtää käsiin ja muuta kivaa.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Niinpäs olikin, ei onneksi kuitenkaan liikaa.

Sellainen olisi erinomainen uudistus, että pelaajat, jotka keräävät selvästi muita enemmän tappoja, joutuisivat satunnaisten tasoitusten uhriksi: lipas saattaisi ladatessa tipahtaa kädestä ja se pitäisi noukkia maasta, metsästä juoksee hirvi kimppuun, kranaatti räjähtää käsiin ja muuta kivaa.
Niin, että hyviä pelaajia pitää rankaista? Eiköhän se ole jo nähty mihin nykyajan pelit ovat menneet kun ”huonoja” pelaajia suositaan liikaa. Aseet eivät tapa nopeasti, vaan pitää osua 7 kertaa että äijä tippuu yms. Noiden juttujen takia olen jättänyt bäfät, codit ym casual shooterit aika vähälle nykyään, kun tarjolla on huomattavasti parempia pelejä (huom vain minun mielipide toki). Kerro toki jos ymmärsin jotain väärin.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 263
Sellainen olisi erinomainen uudistus, että pelaajat, jotka keräävät selvästi muita enemmän tappoja, joutuisivat satunnaisten tasoitusten uhriksi: lipas saattaisi ladatessa tipahtaa kädestä ja se pitäisi noukkia maasta, metsästä juoksee hirvi kimppuun, kranaatti räjähtää käsiin ja muuta kivaa.
Ei hyvästä suorituksesta pidä rankaista, sen sijaan jos joku kämppää mapin nurkassa sniperin kanssa eikä kontribuo peliin mitenkään, niin tuollaisen pelaajan saisi se hirvi tulla syömään kyllä.

Sit casual ja ranked lobbyt saisi olla erikseen, sinne rankediin pääsisi pelaamaan niitä oman tasoisia vastaan eli ei tulisi tilanteita missä 1-2 pelaajaa dominoi koko servua.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Niin, että hyviä pelaajia pitää rankaista? Eiköhän se ole jo nähty mihin nykyajan pelit ovat menneet kun ”huonoja” pelaajia suositaan liikaa. Aseet eivät tapa nopeasti, vaan pitää osua 7 kertaa että äijä tippuu yms. Noiden juttujen takia olen jättänyt bäfät, codit ym casual shooterit aika vähälle nykyään, kun tarjolla on huomattavasti parempia pelejä (huom vain minun mielipide toki). Kerro toki jos ymmärsin jotain väärin.
Tuota aseiden heikkoa tehoa en kyllä ymmärrä; ei se auta huonompia pelaajia muuten kuin elämään hitusen pitempään. Huonot pelaajat saavat taitavemmat pelaajat vaan harvemmin hengiltä, jos vihollista pitää ampua lippaallinen, kun suurin osa kudeista päätyy kuitenkin kaikkialle muualle kuin kohteeseen.

Ei hyvästä suorituksesta pidä rankaista, sen sijaan jos joku kämppää mapin nurkassa sniperin kanssa eikä kontribuo peliin mitenkään, niin tuollaisen pelaajan saisi se hirvi tulla syömään kyllä.

Sit casual ja ranked lobbyt saisi olla erikseen, sinne rankediin pääsisi pelaamaan niitä oman tasoisia vastaan eli ei tulisi tilanteita missä 1-2 pelaajaa dominoi koko servua.
Tuo olisikin hyvä! Kämppääjiä syövä hirvi :rofl2: Samoin ne kuolemattomilta tuntuvat lentäjä-urpot saisivat joutua vaikka vihaisen lokkilauman raatelemiksi.
 
Liittynyt
13.12.2020
Viestejä
138
Jos huhut pitää paikkansa, että bf 5 ja tämä moderni osa vaihtoivat jossain vaiheessa paikkaa julkaisuajan suhteen, eli vitonen pukattiin pihalle vähän keskeneräisenä ja tätä uusinta on alettu väsätä jo ennen kuin vitosta, niin voihan tästä tulla hyväkin. Kolmosesta tai nelosesta pöllityt voimasuhteet tankkien, letohärpäkkeiden ja nurmiporien välillä olisi oikein tervetullut. Tai no.. Soltuille joku autolock EMP-tykki jolla voisi oneshotata kaikki lentsikat olis ihan jees :)
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Jos huhut pitää paikkansa, että bf 5 ja tämä moderni osa vaihtoivat jossain vaiheessa paikkaa julkaisuajan suhteen, eli vitonen pukattiin pihalle vähän keskeneräisenä ja tätä uusinta on alettu väsätä jo ennen kuin vitosta, niin voihan tästä tulla hyväkin. Kolmosesta tai nelosesta pöllityt voimasuhteet tankkien, letohärpäkkeiden ja nurmiporien välillä olisi oikein tervetullut. Tai no.. Soltuille joku autolock EMP-tykki jolla voisi oneshotata kaikki lentsikat olis ihan jees :)
Eipä niistä lentokoneista kyllä hirveästi haittaa lippujen valtaamisessa ainakaan BF4:ssä ollut? Ja vielä vähemmän nurmiporille oli haittaa. Lähinnä huolehtivat ettei vihollisen koput jyllää mielin määrin omia tankkeja.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Niin, että hyviä pelaajia pitää rankaista? Eiköhän se ole jo nähty mihin nykyajan pelit ovat menneet kun ”huonoja” pelaajia suositaan liikaa. Aseet eivät tapa nopeasti, vaan pitää osua 7 kertaa että äijä tippuu yms. Noiden juttujen takia olen jättänyt bäfät, codit ym casual shooterit aika vähälle nykyään, kun tarjolla on huomattavasti parempia pelejä (huom vain minun mielipide toki). Kerro toki jos ymmärsin jotain väärin.
Se että tappoon tarvii enemmän osumia, suosii nimenomaan hyviä pelaajia. Hyvä pelaaja ehtii reagoida parin hitin jälkeen, kääntyä ja listiä sunnuntaipelurin parilla tarkalla headshotilla, kun huonomman pelaajan loput kudit ei osukkaan.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 622
Tommosiin K/D juttuihin ainoa järkevä ratkaisu lienee että poistetaan ne kokonaan tai tehdään niistä merkityksettömiä. BF:BC2 oli itelle viimeisiä moninpelipyssyttelyjä jota tuli pelattua ihan reilusti. Jos jotain semmosta tarjolla nii voisihan sitä jopa kokeilla tätäkin, vaan tiedä sit. Ehkä just tuo serverilistojen yms. puute on ollut itelle se yks erottava tekijä, ei enää just muodostu niitä porukoita joilla pelataan ja joissa oppii tyyppien metkut, vaan aina random naamat huutamassa että "pelaa nyt niinku minä sanon".
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
200
Server browser on asia jota Battlefield ehdottomasti kaipaa. Mm. Battlefield 4:n parasta antia oli pelata aina samalla, omaksi suosikiksi muodostuneella serverillä ja lopulta vakionaamojen nimimerkit alkoivat jäädä mieleen.
Nimenomaan, juurikin tämä. Varsinkin kun paljon suosikkiservereillä kulutti aikaa ja huomasi, että kas - tuttuja nimimerkkejä paikalla, niin yleensä osasi odottaa että pelit olivat reiluja ja tasaväkisiä. Välillä oli kiva käydä muilla servereillä kokeilemassa ja silti tiesi, että ns. "kotipesä" on aina odottamassa, jossa on hyvät pelit tiedossa.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 263
Se että tappoon tarvii enemmän osumia, suosii nimenomaan hyviä pelaajia. Hyvä pelaaja ehtii reagoida parin hitin jälkeen, kääntyä ja listiä sunnuntaipelurin parilla tarkalla headshotilla, kun huonomman pelaajan loput kudit ei osukkaan.
Taito on muutakin kuin mekaanista flick-shottien suorittamista. Itse olen suht huono ampumaan pelistä riippumatta, mutta pyrin kompensoimaan sitä pelityylillä, eli koitan päästä yllättämään vastustajat liikkumalla ympäristön suojaa hyödyntäen ja keräämällä mahdollisimman paljon infoa ympäristöstä (äänet, missä vilahti vihu ja mihin suuntaan, omien spottaukset, kommunikaatio jne)

Jossain tilanteessa se tarkoittaa että joudun "kämppäämään", olemaan ampumatta heti kun jossain vilahtaa vihu ja käyttämään miinoja ja välillä sitten taas todella agresiivista puskua kun vihut eivät odota sitä tai esim latailevat aseita. Mutta kyllä maukkaimpia hetkiä omalla peliuralla on ne, kun on päässyt koukkaamaan selkään ja päässyt konekiväärillä lahtaamaan ryhmällisen tai joskus Red Orchestrassa puoli joukkueellista porukkaa yhdellä sarjalla, vaikka he ovatkin ns. parempia pelaajia kuin minä :D
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 060
Crossplay oli mainittu eli crossplatform, pääsee tätäkin pelaamaan PC:llä kavereiden kanssa joilla Xboxit kuten kahta viimeistä CoDia. Ihan päällikkö systeemi itselle siis. Tuo crossgen oli myös jossain jutussa.
 
Liittynyt
05.03.2019
Viestejä
12
Onhan se hyvä systeemi, mutta saisi olla pclläkin valinta että haluaako pelata pelkästää pclaisia vastaan.

Kuinkahan paljon warzonessakin menee aimbotteja konsolipelaajana, kun missään killcamissa ei kerrota kummalla pelaa.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 060
CoDissa ainakin tulee aina jokunen hiirellä pelaava PC mukaan, vaikka lobbyn pitäisi valikoitua ”by input device”, saas nähä miten BFssä tuo tulee menemään. Liittyy CoDissa varmaan ärhäkkään SBMM:ään.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Onhan se hyvä systeemi, mutta saisi olla pclläkin valinta että haluaako pelata pelkästää pclaisia vastaan.

Kuinkahan paljon warzonessakin menee aimbotteja konsolipelaajana, kun missään killcamissa ei kerrota kummalla pelaa.
No kyllähän sen konsolin perus Aim Assistin ja oikean Aimbotin ero aika perkeleen selvä. Toinen hidastaa/liimaa tähtäintä, kun se on vihollisen päällä ja avittaa pikkasen oikean suuntaa, kun toinen taas vie sun tähtäimen millisekunnissa vihun pään kohdalle...

Vai toimiiko toi Aim assist jotenkin erilailla tössö War Zonessa, kun muissa peleissä.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 263
No kyllähän sen konsolin perus Aim Assistin ja oikean Aimbotin ero aika perkeleen selvä. Toinen hidastaa/liimaa tähtäintä, kun se on vihollisen päällä ja avittaa pikkasen oikean suuntaa, kun toinen taas vie sun tähtäimen millisekunnissa vihun pään kohdalle...
Aimbottteja on erilaisia, toki suurin osa cheatereista pelaa täysin avoimesti huijauksilla, mutta peittelevämmät (ja taitavammat) kaverit säätävät huijauksensa niin, että se ei tartu täydellisesti päähän millisekunnissa, vaan aimbotin FOV on pieni ja se ei liikuta tähtäintä terävillä vaan pehmeillä liikkeillä.
Eli siis sellainen "raivohuijaaja" vaan napsuttelee ilmiselvällä botilla joka lukittaa kaikkiin ukkoihin vaikka seinän läpi ja toiselle puolelle karttaa. Sitten minusta pahempi ongelma on sellaiset melko hyvät pelaajat, jotka käyttävät huijauksia sillein että se ei ole ilmiselvää. Parhaat legitit pelaajat kun esim ovat ihan maagisia träkkäämään vihuja ja osaavat nollata rekyylin todella hyvin eivätkä ammu montaa laukausta ohi sarjasta. Erotappa tämä lyhyellä katselemuksella siitä, että joku ihan ok pelaaja käyttää rekyylin nollaavaa huijausta, mutta jonka kuitenkin ihan itse pitää se tähtäin laittaa vastustajan päälle ja vasta kun se on siinä, niin huijaus nappaa ukkoon kiinni
 
Liittynyt
04.01.2021
Viestejä
213
Eiköhän tulevassa Battlefieldissa saa valita pelikaverinsa alustan mukaan, kuten Call of Dutyssa. Itse ainakin suljin PC-pelaajat pois, jotka saa etua hiiri/näppäimmistö yhdistelmällä.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106


Toukokuussa mahdollisesti esitellään ja huhut kertoo että PS4/Xone-versiot olisi pudotettu pois kelkasta.

Ilmeisesti kuitenkin kaksi DICEn tiimiä työstää Bäfää tällä hetkellä, joten tekeekö toinen poppoo battle royalia, joka tulee kaikille alustoille ja sitten pääpeli tulee vain XS/PS5/PC..?

Game Pass-huhulle iso peukku. :tup:
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
546
Olkoon vaikka 400 pelaajaa, jos se on lipunryöstöä niin EVVK. Rushi oli sitä jotain (tosin todella harvat mapit siihen hyviä).
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Olkoon vaikka 400 pelaajaa, jos se on lipunryöstöä niin EVVK. Rushi oli sitä jotain (tosin todella harvat mapit siihen hyviä).
Battlefieldissa conquest on ehdottomasti se juttu imo. Kaikki muu yksinpelikampanjasta battle royaleen ym. on turhaa resurssien haaskausta.

Rush ihan ok mode, mutta kaatuu usein tyhmiin pelaajiin (hyökkäysvuorossa yli puolet pelaajista sniputtelee ja hyökkäys ei etene).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Battlefieldissa conquest on ehdottomasti se juttu imo. Kaikki muu yksinpelikampanjasta battle royaleen ym. on turhaa resurssien haaskauta.

Rush ihan ok mode, mutta kaatuu usein tyhmiin pelaajiin (hyökkäysvuorossa yli puolet pelaajista sniputtelee ja hyökkäys ei etene).
No siis tämä. Conkka on se mitä on hakattu BF2 ajoista lähtien ja siinä sivussa rushia. Battle royalen voisi suosiolla ditchata minun puolestani.
 

TKR

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
204
Peliä varten on jo aiemmin tehty ketju:

 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Peliä varten on jo aiemmin tehty ketju:

Tämä näytti olevan viimeksi käytössä, mutta modet voi varmaan yhdistää ketjut?

@Juha Kokkonen
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Escalibur alottanu tuon toisen ketjun, joten käyttäkää mielummin sitä. Kahlualla näyttäis olevan bännit, joten ei ehkä mikään paras ketjun aloittaja :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 182
Viestejä
4 214 860
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom