Bates Motel - Ylen tahtiin

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Bates Motel, siis se Psycho leffoihin perustuva sarja. Imbd kertoo että seasoneita olisi 5. Toinen kausi päättyi äskettäin osaan 10/10. Tämähän on tullut yleltä maanantaisin. Nyt näyttää että huomenna ei ainakaan tule uutta jaksoa. Mitä vitun järkeä on näyttää jotain sarjaa vähän alusta, ja sitten lopettaa kesken. En ainakaan löytänyt mitään tietoa jatkosta. Vai mikähän näissä on logiikka, näytetään osa sarjaa, ja sitten lopetetaan?

Offina toinen outo sarja mikä jäi kesken on Kuun pimeä puoli, venäläinen sarja miliisistä (olikohan life on mars) joka joutui menneisyyteen. Jäi kesken ja jatkot jossain?

http://www.imdb.com/title/tt2188671/

Kaipa näitä netistä löytyisi jos jaksaisi säätää. Se että YLE joskus jotain katsottavaa edes viitsii lähettää, ja sitten pistää poikki vähän kyrpii. Olen vaan niin vanhanaikainen että mielellään katsoisin telkusta sarjat alusta loppuun ilman että tulee jotain taukoja tai lopetuksia ilman mitään varoitusta. Voisivat vaikka laittaa spoilerin = hei tätä et näe loppuun ja ime itteäs! vittuu
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Onko tätä keskustelua järkevä käydä Ylen tahtiin jos jatkosta ei ole tietoa? Muualla maailmassa neljäs tuotantokausi on jo nähty ja itsekin katsoin tuon toisen tuotantokauden joskus 2014. Muistaakseni ihan OK sarja vaikka en yhtään muista mihin siinä jäätiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Onko tätä keskustelua järkevä käydä Ylen tahtiin jos jatkosta ei ole tietoa? Muualla maailmassa neljäs tuotantokausi on jo nähty ja itsekin katsoin tuon toisen tuotantokauden joskus 2014. Muistaakseni ihan OK sarja vaikka en yhtään muista mihin siinä jäätiin.
Mistä päin nettiä tuota voisi katsella? Mielellään ilmaiseksi vielä? Tosin mä olen niin laiska kattomaan yhtään mitään koneen kautta, että saattaisi jäädä muutamaan jaksoon.... Telkustahan mä ohjelmat katson, vaikka se monen mielestä onkin vanhanaikaista.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Mistä päin nettiä tuota voisi katsella? Mielellään ilmaiseksi vielä? Tosin mä olen niin laiska kattomaan yhtään mitään koneen kautta, että saattaisi jäädä muutamaan jaksoon.... Telkustahan mä ohjelmat katson, vaikka se monen mielestä onkin vanhanaikaista.
Mielestäni Netflixissä on vilahtanut kolmos seasonin mainos.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Mielestäni Netflixissä on vilahtanut kolmos seasonin mainos.
Ahaa, mulla ei ole netlfixiä, vaan joku ihme maikkarin kanavapaketti joka muuttui DNA:n paketiksi jonkun fuusion kautta. Pitääpä tutustua sisältöön tarkemmin, jos vaihtais. Hmm.. leffoja harvemmin tulee kateltua, lähinnä dokkareita ja sarjoja, ot..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 671
Viestejä
4 207 871
Jäsenet
70 932
Uusin jäsen
pite

Hinta.fi

Ylös Bottom