Barotrauma , salaisuus pinnan alla

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Eli:

Barotrauma on Steam

Barotrauma


Ihan loistava ostos ollu, yksin tai 2-16 pelaajan kera tutkitaa generoitua ja aina erilaista merta. Sukellusvene itse tehty tai valmiita.

Syvällinen peli, grafiikat nättiä 2D menoa.

Kotimainen peli.

En löytänyt ketjua joten tein.


Muita tähän hurahtaneita
 

Kampanisu

Kultamestari
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
171
Kiitos vinkistä, vaikuttaa mielenkiintoselta. Menee todennäkösesti hankintaan :geek:
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 173
Julkisilla servuilla välillä tollot riesana mutta jo yhden oman kaverin kans hauskaa seikkailua.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
53
Löytyykös täältä tätä nykyä porukkaa pelaileen tätä peliä? Meitä on tossa jonkinlainen porukka johon sekaan varmasti mahtuis muutama seilori.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
53
Edelleen täällä huutelen et löytyiskö täältä muutamaa tyyppiä pelaileen kyseistä peliä. Ihan vaikka kampanjaa lävitte. Mun lisäks olis yks toinen kaveri.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 072
Mielenkiintoista ettei tämä peli ole saanu täällä enempää huomiota, kuitenkin jälleen suomalaista laatutuotantoa.

Ite nappasin tämän Greenman Gamingista vitosella ja on kyllä koukuttavaa vaikkakin perkeleen vaikeeta, henki lähtee jatkuvasti ja olen alottanu alusta uuden kampanjan varmaa sen puolenkymmentä kertaa.
Tutoriaalit antaa suuntaa mutta sitten kun itse kamppis alkaa niin tajuaa miten pihalla sitä onkaan. Onneksi päätarkoitus itellä on pelata cooppina parin kaverin kanssa, tuskin tuo soolokamppis kauaa jaksaa kiehtoa.

Mutta on kyllä 5/5 peli ja tosiaa kotimaista tuotantoa. :cigar2:
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 072
Kiesus mikä peli. Henki lähtee koko ajan, enkä pääse alkua pidemmälle. :confused:
Jätät aluksen hetkeksi noiden AI-kamujen käsiin ja tuut kohta takas niin jo huutaa pillit punasena ja kaikki paikat paskana, vaikka miten ohjeistat ne korjaamaan viat ja pitämään huolta reaktorista.
On kyllä kynnys kohdallaa tässä pelissä tai sit evo.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
53
Tuli tuossa vedettyä kaveri porukalla läpi ensimmäistä kertaa ja olipa kyllä todella hyvä kampanja. Mukavasti kyllä löytyy pelattavaa ilman modeja ja on kyllä suhteellisen haastava. Hienosti ovat toteuttaneet hahmojen talentit sekä sukellusveneiden kehittämisen pelin edetessä. Erilaisia missioneita on myös mielestäni sopivasti, osa missioneista oli niin vaikeita että piti jossain vaiheessa jättää vain suorittamatta.
Ilmeisesti peli on vielä 1.0 julkaisun jälkeen saamassa edelleen paljon päivityksiä ja uusia asioita lisätään. Seuraavaksi sitten pitäisi testailla Steam workshopin kautta erilaisia modeja ja miten ne peliä muuttavat. Eiköhän tämä sitten tule vielä uudestaan pelattua läpi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 753
Viestejä
4 202 601
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom