Bam Margera nyt

Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
157
Veikkaisin ainakin osittain erilaisia päihteitä sekä mielenterveyden häiriöitä.

Harmi, koska Jackass oli minun nuoruudessa ehkä parasta mitä televisiosta tuli.

Toivottavasti saa apua tilanteeseensa.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
361
Taisi käänne tapahtua 20.6.2011. Ymmärtääkseni jätti syvät jäljet.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 212
^ Kieltämättä olisi ihan kätevää, että penis olisi niin elastinen että voisi panna itseään p*rseeseen... :D

Sen sijaan itse-suihinotto on mahdollista, jos on notkea kroppa ja penis on riittävänkokoinen..
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
346
Sinänsä kyllä harmittaa tuo Bamin nykytila, varsinkin itse ex-skeittarIna pitänyt kaverista mutta tuntuu nykyään että pääkoppa alkaa prkakaamaan. Ville Valoa kovasti syytellään, mutta Ville on sentään vielä suht slimmissä kuosissa toisin kuin nykyBam.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 212
40 vuotias. Eihän se nyt keski-ikäinen vielä ole :jd:
Missäs iässä se keski-ikä sitten tulee ja onko 40-vuotias kenties "nuori aikuinen"? :D

Keski-iän määritelmä on vähän liukuva, mutta kyllä viimeistään 40v on se raja...

That being said, ei ikä mitenkään sinänsä selitä kyseisen herran olemusta. Yhtä hyvin voisi näyttää sliipatulta ja nuorekkaalta tuossa iässä.
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
40 vuotias. Eihän se nyt keski-ikäinen vielä ole :jd:
Keski-ikä – Wikipedia

Ja vasta ensi viikolla alkaa tosiaan Bam Margeran keski-ikä. Mutta pointti oli se, että nämä Jackassit ja Duudsonit eivät ole enää nuoria poikia, joten samanlainen hölmöily ei enää toimi. Ei ole hauskaa, kun keski-ikäinen Jukka Hilden läpsii Roope Salmista kasseille.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 348
Missäs iässä se keski-ikä sitten tulee ja onko 40-vuotias kenties "nuori aikuinen"? :D

Keski-iän määritelmä on vähän liukuva, mutta kyllä viimeistään 40v on se raja...
No ei 40v ole vielä keski-ikäinen.

Keski-iän käsitettä ei kannata ottaa kirjaimellisesti odotetun eliniän puolivälinä. Eihän esimerkiksi keskiviikkokaan ole keskellä viikkoa.
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
No ei 40v ole vielä keski-ikäinen.

Keski-iän käsitettä ei kannata ottaa kirjaimellisesti odotetun eliniän puolivälinä. Eihän esimerkiksi keskiviikkokaan ole keskellä viikkoa.
On, jos viikon aloittaa sunnuntaista. Maanantaista ollaan virallisesti aloitettu vasta 1973 lähtien: Viikko – Wikipedia , mutta viikonpäivien nimet ovat toki tätä vanhempaa perua.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 348
18-30 nuori aikuinen
30-45 aikuinen
45-65 keski-ikäinen
65+ vanhus

Edit: Middle age - Wikipedia tosin sanoo keskimäärin näin:
18-40 nuori aikuinen
40-65 keski-ikäinen
65+ vanhus
 
Viimeksi muokattu:

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Ryan Dunnin kuoleman jälkeen Margera ajautui alkoholismiin ja on siitä asti asunut vanhempiensa kellarissa alkoholia kiskoen.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Keski-ikä – Wikipedia

Ja vasta ensi viikolla alkaa tosiaan Bam Margeran keski-ikä. Mutta pointti oli se, että nämä Jackassit ja Duudsonit eivät ole enää nuoria poikia, joten samanlainen hölmöily ei enää toimi. Ei ole hauskaa, kun keski-ikäinen Jukka Hilden läpsii Roope Salmista kasseille.

No en minä vikipediasta lähtisi katsomaan keski-iän kriteerejä :D Ittestä ei ihan tunnu että olisin keski-ikäinen 5 vuoden päästä, vaikka kuinka joku kirjoittelee vikipediaan määritelmiä :joy:
 

Brainsome

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
711
No en minä vikipediasta lähtisi katsomaan keski-iän kriteerejä :D Ittestä ei ihan tunnu että olisin keski-ikäinen 5 vuoden päästä, vaikka kuinka joku kirjoittelee vikipediaan määritelmiä :joy:
Jos perseesi vaan jotenkin kestää, niin klikkaa ihmeessä tuo linkki auki, niin huomaat, että siellä on listattu eri lähteitä, joissa keski-ikä on määritelty eri tavoin. Tässä kohdin Wikipedia toimiikin erinomaisesti, sillä se listaa lähteitä sen sijaan, että joku olisi kirjoittanut sinne omaa pohdintaansa asiasta.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 556
Eiköhän se 40 ole aika lähellä nykyistä keski-ikää.. Ainakin lähempänä kuin 65 ;) tai vähemmistössä vanhainkodeissakin on ne 130:aa lähentelevät ja vielä vähemmän sen ylittäneet.

Ja juu,oma ikä alkaa nelosella vielä toistaiseksi ja olen tiukasti keski-ikäinen halusin tai en.
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 348
Eiköhän se 40 ole aika lähellä nykyistä keski-ikää.. Ainakin lähempänä kuin 65 ;) tai vähemmistössä vanhainkodeissakin on ne 130:aa lähentelevät ja vielä vähemmän sen ylittäneet.

Ja juu,oma ikä alkaa nelosella vielä toistaiseksi ja olen tiukasti keski-ikäinen halusin tai en.
No jos 40 on tukevasti keski-ikäinen niin jännästi nämä "keski-ikäiset" kuitenkin monesti pukeutuvat samalla tavalla kuin nuoret aikuiset. ;)

Mutta ehkä se onkin säälittävää nuoruuden kaipuuta. ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 212
No ei 40v ole vielä keski-ikäinen.

Keski-iän käsitettä ei kannata ottaa kirjaimellisesti odotetun eliniän puolivälinä. Eihän esimerkiksi keskiviikkokaan ole keskellä viikkoa.
Kyllä 40v tuntuu olevan aika yleisesti tunnustettu keski-iän alku. Mutta tämä on tosiaan hieman liukuva käsite ja makuasia, eikä mitään "tarkkaa tiedettä".

Mutta sitä mä ihmettelen, että jos joidenkin lähteiden mielestä keski-ikä päättyy 60-vuotiaana, niin mikä se 61-vuotias sitten on? Vanhusko? :D Tässä ehkä kyllä vähän näkyy aikakausien konflikti, ja joskus ammoisina aikoina vuonna kivi ja keppi on 61-vuotias varmasti mennytkin "vanhuksen" kategoriaan, mutta eihän se nykyään mene ja ihan yleisesti ainakin Suomessa pidetään 60-kymppisiä "keski-ikäisinä".

70-vuotiaskaan ei ihan välttämättä ole vielä vanhus käytännön kannalta, saattaa olla hyvinkin aktiivinen ja työelämässäkin.

No jos 40 on tukevasti keski-ikäinen niin jännästi nämä "keski-ikäiset" kuitenkin monesti pukeutuvat samalla tavalla kuin nuoret aikuiset. ;)

Mutta ehkä se onkin säälittävää nuoruuden kaipuuta. ;)
No niin pukeutuu 92-vuotias Aira Samulinkin, eihän pukeutuminen suoraan ikään liity mitenkään...

Itsekin aion vetää valitsemallani linjalla karuun, katkeraan tai ihanaan loppuun saakka... :smoke:

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 541
Viestejä
4 203 168
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom