B&W -kaiuttimet, olenko liian optimistinen?

Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
688
Mietin että laittaisinko nuo minun B&W CDM7-NT -pääkaiuttimet + CDM-CNT -keskikaiuttimen myyntiin. Nuohan on edelleen aivan erinomaiset äänenlaadultaan, mutta tuo huone, jossa ovat ei ole oikein sopiva, liian pieni ja tahtovat olla tiellä. Vaimokin heti innostui kun ehdotin soundbariin vaihtamista. Musiikin olen kuunnellut kuulokkeilla jo vuosia muutenkin. Sääli vähän myydä, aiemmin oli isommassa huoneessa ja rakastin sitä ääntä. Nyt on vähän kuin pitäisi hienoa rotuhevosta koko ajan tallissa.

Joten mietin hintatasoa ja olenko optimistinen jos ajattelen että saisin noista tonnin? Sillä saisi sopivasti Sonos ARC:n. Ebayssa tuollaisia hyväkuntoisia pareja on myynnissä reilulla tonnilla (alle tonnin vehkeissä on jotain vikoja elementeissä) ja keskikaiutin näyttäisi olevan 400€:n luokkaa. Saako tuolla hinnalla kaupaksi Suomessa? Postittaahan noita ei voi mitenkään kun ei ole laatikot tallessa, joten sekin mutkistaa asioita.

Tämä ei siis ole vielä myynti-ilmoitus, koska en ole tehnyt lopullista päätöstä, mutta jos jotakuta kiinnostaisi, niin yv:tä saa toki laittaa.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
440
Tahtoo olla ettei noin vanhoista välttämättä hirveästi ole kiinnostusta, eli puoli-ilmaiseksi ne pitäis antaa. Parhaiten varmaan saat käsityksen kun tyrkytät vaihdossa hifi-liikkeeseen, josta ostaisit tuon ARCin. Jos huolivat niin laittaisin vaihdossa, jos on pakko päästä eroon. Varmaan jonku 200€ voivat hyvittää koko setistä, jos käytettyä paria on myyty 390€
 
Liittynyt
10.12.2018
Viestejä
206
Kyllähän käytetyt kaiuttimet aina ostajansa löytää. Totta on kuitenkin, että jos ikää on yli 20 vuotta niin rajoittaahan se ostajakuntaa. Onhan noissa jotain iän myötä kuluvia osia.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
688
Toisin sanoen olin liian optimistinen :(

Eihän noita oikein voi säilyttää nurkissakaan, jos eivät ole käytössä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 480
Viestejä
4 238 375
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
Erkki Liikainen

Hinta.fi

Ylös Bottom