• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Axkid Wolmax turvaistuin 9-25 kg 179€

Tuote: Axkid Wolmax turvaistuin 9 -25 kg
Tarjoushinta: 179 €
Normaalihinta: 249 €
Kauppa: Axkid.com
Voimassa: ?
Linkki: Wolmax | Axkid

Kommentti tarjouksesta:
Turvavyökiinnitteinen selkä menosuuntaan oleva turvaistuin, joka on läpäissyt Plus- ja REACH-testit. Poistuva malli ja siksi lienee alennuksessa. Tämä menee myös pienemmän auton takapenkille.

Edit: Sopii hintansa ja omanaisuuksien puolesta paremmin kakkosautoon, jos tarvitsee edullisen turvaistuimen.

Viimeksi muokattu:
Tuosta voi lukea Autoliiton arvostelun istuimesta, itse en ostaisi turvaistuinta joka saa tulokseksi välttävä-arvion.

Tuosta voi lukea Autoliiton arvostelun istuimesta, itse en ostaisi turvaistuinta joka saa tulokseksi välttävä-arvion.

Kiitos.

Eikös tuo välttävä tule pääasiassa väärinasentamisen riskistä? Turvavyökiinnitteiset istuimet on varmaan aina hankalia asentaa verrattuna isofixiin ja asennus kannattaa huolella käydä läpi ohjeiden kanssa. Luulisi että lapsen turvavyökiinnitystä ei voi pilata?

E: Viimeaikaista kokemusta näistä ei ole ja yleisesti kannattaa perehtyä lukemalla kokemuksia eri istuimista. Lisäks lukea istuimen ohjeet ennen ostoa. Sellainen joka tulee hihnoilla kiinni myös etuistuimeen voi olla aika hankala asentaa eikä välttämättä sovellu kaikkiin autoihin.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
280 338
Jäsenet
78 057
Uusin jäsen
torentos

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom