AV-viritinvahvistimet / vahvistimet

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
944
Mitäs asetuksia audysseyn omaavat käyttää?

- Flat vai reference
- midrange compensation
- dynamic eq (ja jos käytössä, niin mikä asetus)
Itselläni muutoin flat, mutta elokuvia kovemmalla katsoessa reference. Jos kuuntelisin musiikkia tai pelaisin isolla volyymilla, niin sillon käyttäisin myös referencea, koska referencen korkeiden taajuksien roll off kovalla äänenvoimakkuudella on omaan korvaan miellyttävämpi. Dynamic eq/volume etc pois päältä.
 

Johto

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
344
Mitäs asetuksia audysseyn omaavat käyttää?

- Flat vai reference
- midrange compensation
- dynamic eq (ja jos käytössä, niin mikä asetus)

Täällä vielä vähän asetukset hakusessa. Reference ja midrange compensation on toistaiseksi käytössä.

Dynamic eq tuntuisi lisäävän takakanavien volyymiä vähän liikaakin ja etukaiuttimien puheääni häviää muiden efektien alle. Puheääni kyllä palautuu kuuluviin, kun volyymiä lisätään riittävälle tasolle. Myös bassoa tuntuisi olevan vähän liikaa alhaisemmilla äänenvoimakkuuksilla, mutta mitä lähemmäs referenssiä mennään, sitä normaalimmalta basson taso kuulostaa. Nämä siis 0 dB-asetuksella. Varmasti myös se vaikuttaa, että keskikanavaa, eikä subbaria setupista tällä hetkellä löydy. Ilman dynamic eq:ta ääni taas kuulostaa puhdittomalta, tosin pelit toimivat loistavasti ilmankin.
Käytössä KEF Q900 -pari ja PB2000 subi
- Reference
- Midrange compensation ON (tasoitti suunnilleen sillä alueella olevaa korostumaa)
- Dynamic EQ -15

Lisäksi sillä EQ-softalla jyrkensin tuota valmista high end slouppia -5dB jyrkemmäksi tuolta 2Khz -> 20Khz alueen kohdalta. Kuuntelu etäisyys 2.5 - 3 metriä ja en tykkää liian kirkkaasta äänestä. Tuo säätö minkä tein täsmää lähiten kaiuttimien omaa luontaista toistoa tässä huoneessa ilman huonekorjainta.
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
221
Mitäs asetuksia audysseyn omaavat käyttää?

- Flat vai reference
- midrange compensation
- dynamic eq (ja jos käytössä, niin mikä asetus)

Täällä vielä vähän asetukset hakusessa. Reference ja midrange compensation on toistaiseksi käytössä.

Dynamic eq tuntuisi lisäävän takakanavien volyymiä vähän liikaakin ja etukaiuttimien puheääni häviää muiden efektien alle. Puheääni kyllä palautuu kuuluviin, kun volyymiä lisätään riittävälle tasolle. Myös bassoa tuntuisi olevan vähän liikaa alhaisemmilla äänenvoimakkuuksilla, mutta mitä lähemmäs referenssiä mennään, sitä normaalimmalta basson taso kuulostaa. Nämä siis 0 dB-asetuksella. Varmasti myös se vaikuttaa, että keskikanavaa, eikä subbaria setupista tällä hetkellä löydy. Ilman dynamic eq:ta ääni taas kuulostaa puhdittomalta, tosin pelit toimivat loistavasti ilmankin.
Musan kuuntelussa flat, pelit ja leffat reference. Alkuun flat kuulosti "aneemiselta", kun oli tottunut tiettyihin korostuksiin. Mutta kyllä noin on itselle parempi
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Pitää varmaan testailla miten tuo midrange compensation, tai sen pois jättäminen vaikuttaa ääneen. Omissa geneissä jakotaajuus on @3kHz ja tuo korjaus suoritetaan @2kHz, joten saattaa olla parempi ilmankin. Toki netistä löytyy väitteitä, että sen kanssa parempi jakotaajuudesta huolimatta, mutta tämä ei liene silti kiveen hakattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Reilu vuosi sitten kun hommasin Denonin X1500H vahvistimen, kokeilin ekaa kertaa elämässäni tuota huonekorjainta.
Ei mulla ole kuin kaksi lattiakaiutinta. Ei tuota lopputulosta pysty millään asetuksellä päällä pitämään.
On niin helvetin kirkas soundi.

IMG_1322.png
IMG_1323.png


Osa syy on varmaan, että olen tottunut aika tummaan soundiin. Eikä tuo Audyssey MultEQ XT mahda mitään bassojen nyppylöillekkään.
Vasen kaiutin on 50cm päässä huoneen nurkasta (puiset rakenteet), siitä johtuu tuo valtava bassokorostuma, verrattuna oikeaan kaiuttimeen.

Punaiset käyrät tuskin ovat mitattuja vaan simuloituja tuloksia?

Parempi lopputulos tulee kun rajaa tuolla sovelluksella korjattavaksi taajuusalueeksi 20-200hz.
 
Liittynyt
26.03.2018
Viestejä
21
Reilu vuosi sitten kun hommasin Denonin X1500H vahvistimen, kokeilin ekaa kertaa elämässäni tuota huonekorjainta.
Ei mulla ole kuin kaksi lattiakaiutinta. Ei tuota lopputulosta pysty millään asetuksellä päällä pitämään.
On niin helvetin kirkas soundi.



Osa syy on varmaan, että olen tottunut aika tummaan soundiin. Eikä tuo Audyssey MultEQ XT mahda mitään bassojen nyppylöillekkään.
Vasen kaiutin on 50cm päässä huoneen nurkasta (puiset rakenteet), siitä johtuu tuo valtava bassokorostuma, verrattuna oikeaan kaiuttimeen.

Punaiset käyrät tuskin ovat mitattuja vaan simuloituja tuloksia?

Parempi lopputulos tulee kun rajaa tuolla sovelluksella korjattavaksi taajuusalueeksi 20-200hz.

Pystyykö tota kirkkautta jollain muulla säätämään tuon apin avulla? Rajasin jo korjausalueen 250hz. Zensorit taitavat olla jo itessään kirkkaat kaiuttimet, mutta jotenkin tuntuu, että tuo audyssey vielä entisestään korostaa sitä kirkkautta.
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Reilu vuosi sitten kun hommasin Denonin X1500H vahvistimen, kokeilin ekaa kertaa elämässäni tuota huonekorjainta.
Ei mulla ole kuin kaksi lattiakaiutinta. Ei tuota lopputulosta pysty millään asetuksellä päällä pitämään.
On niin helvetin kirkas soundi.



Osa syy on varmaan, että olen tottunut aika tummaan soundiin. Eikä tuo Audyssey MultEQ XT mahda mitään bassojen nyppylöillekkään.
Vasen kaiutin on 50cm päässä huoneen nurkasta (puiset rakenteet), siitä johtuu tuo valtava bassokorostuma, verrattuna oikeaan kaiuttimeen.

Punaiset käyrät tuskin ovat mitattuja vaan simuloituja tuloksia?

Parempi lopputulos tulee kun rajaa tuolla sovelluksella korjattavaksi taajuusalueeksi 20-200hz.
Sama homma minulla, korvia raastavan kirkkaaksi vetää X2300H vahvarilla. Rajasin alueen 300 Hz asti ja laitoin reference kurvin -5dB tasolle ja crossoverit takasin 80 hertsiin niin kuulostaa todella hyvältä.
 
Liittynyt
16.12.2018
Viestejä
138
Cambridge Audion S325 5.1 setti on tulossa pienehköön 2,6x4,2m työ/leffahuoneeseen. Vahvistin pitäisi paketille vielä löytää ja vaatimuksina on käytännössä se, että laite mahdollistaa tulevaisuudessa Dolby Atmos kaiuttimien lisäämisen. Eikös mikä tahansa 7.1/7.2 vahvistin joka tukee Dolby Atmosta hoida tämän homman? Sen lisäksi vahvistimen mukana pitää tulla kalibrointimikrofoni. Hintahaarukka rajautuu sinne 500€ korville.

Olen noita silmäillyt ja tämä Denon AVR-X1600H vaikuttaisi hyvältä, mutta miten sitten Yamaha RX-V585 joka olis melkein satkun edullisempi? Uupuuko tästä just se kalibrointimikrofoni :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Kiitos kryptisestä viestistä. Todennäköisesti siis tarkoitat Audyssey MultEQ XT32 toiminnallisuutta? Äkkiseltään googletettuna mikään alle 1000€ vahvistin ei sisällä tätä ominaisuutta joten voidaan unohtaa :)
Äkkiseltään googlattuna Denon AVR X3600H 999€ @ audiokauppa ja Saksan amazonissa huntin halvempi.

Tod. näk. sinulle riittäisi myös Denon AVR X3500H (joka on täysin UHD etc. yhteensopiva) ja tuota saa jonninverran yli 600€ Saksasta. Suurin ero X3600H -sarjalaiseen on 2 kanavaa vähemmän (9.2 vs 7.2) sekä 1 HDMI -lähtö vähemmän. Nuo erot eivät ole showstopperi jos ajattelee käytettäväksi tuolla setupilla minkä ylempänä mainitsit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Ja jos Atmokseen riittää 2 kattokaiutinta niin jo X3500H löytyy XT32, hinta 700e hujakoilla.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 143
Kiitos kryptisestä viestistä. Todennäköisesti siis tarkoitat Audyssey MultEQ XT32 toiminnallisuutta? Äkkiseltään googletettuna mikään alle 1000€ vahvistin ei sisällä tätä ominaisuutta joten voidaan unohtaa :)
X3300H, X3500H, noista esim. löytyy, mutta hinta pysyy 500€ yläpuolella.
 
Liittynyt
16.12.2018
Viestejä
138
Äkkiseltään googlattuna Denon AVR X3600H 999€ @ audiokauppa ja Saksan amazonissa huntin halvempi.

Tod. näk. sinulle riittäisi myös Denon AVR X3500H (joka on täysin UHD etc. yhteensopiva) ja tuota saa jonninverran yli 600€ Saksasta. Suurin ero X3600H -sarjalaiseen on 2 kanavaa vähemmän (9.2 vs 7.2) sekä 1 HDMI -lähtö vähemmän. Nuo erot eivät ole showstopperi jos ajattelee käytettäväksi tuolla setupilla minkä ylempänä mainitsit.
No prkl nyt teitte asian hankalaksi :) Tuossa ei oo enää niin paljoa hintaeroa noihin aiempiin katsomiini. Pitää vielä perehtyä tarkemmin miten maata mullistava tuo XT32 on versus että sitä ei ole niin haukkuuko hintansa.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 143
No prkl nyt teitte asian hankalaksi :) Tuossa ei oo enää niin paljoa hintaeroa noihin aiempiin katsomiini. Pitää vielä perehtyä tarkemmin miten maata mullistava tuo XT32 on versus että sitä ei ole niin haukkuuko hintansa.
Ostin itse ensin X1500H:n mutta palautin ja otin tilalle X3500H:n ja eron XT vs XT32 kuuli selvästi. X1600H ja X3500H hintaero on niin pieni etten edes miettisi..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Täältä kun kyselee niin saa budjetin pomppaamaan! :D Tosin useimmin hyvien ehdotusten johdosta. Ja "säästäähän" toki siinäkin että ostaa kerralla toimivan eikä esim paria heikompaa alkuun.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
Ilmeisesti noissa Saksan Denon-tilauksissa on vieläkin se, että joutuu lähettämään takuuhommissa tilaamaansa paikkaan.

3600H:ssa olisi Dolby Atmos Height Virtualization technology, tiedä sitten olisiko siitä köyhän miehen Atmokseksi?
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
213
Denonin 3500: ssa on DTS Virtual X, joka ajanee saman asian kuin tuo Dolbyn vastine. En ole kumpaakaan formaattia koskaan kuunnellut, joten vaikea sanoa noista mitään, että miten hyvin toimii ilman kattokajareita.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
Kyllä takuuasiat hoituu Suomessa, jos on EU-alueelta ostettu tuote, jolla on edustaja Suomessa. Eli suoraan Denonin kautta pitäisi hoitua takuuasiat.
:facepalm: "Pitäisi". Voit katsella Googlesta miten tuo on kierretty tai vaihtoehtoisesti soittaa Simex Oy:lle, joka on näiden Suomen maahantuoja sekä kysyä onnistuuko Saksa-Denonien takuuhuollot heidän kauttaan.

EDIT: yksi hyvä olisi koittaa ostaa Amazon Fullfilledinä, mutta eivätpä näytä pikaisen tarkistuksen perusteella shippaavan Suomeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Kyllä ne korjataan Suomen päässä (vaikkakin vähän kynsin ja hampain + mielellään pyritään myymään vähän sitä "ei onnistu kun ei ole hommattu finlandiasta"). Eli joskus voi joutua vähän korottamaan ääntä, mutta vain ½ dB.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
Niinhän sitä aina netissä uhotaan, että EU sitä ja tätä. Tuossa Suomen maahantuojan takuu ja takuuehdot .DENON FI. Saksan kaupoilla on sitten omansa ja se luultavasti on nopeampaa lähetellä vahvari sinne huoltoon kuin uhkailla EUlla ja tuomioistuimilla.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
Tuossa vielä asia yksinkertaistettuna ja sama lukee myös Kuningaslutkuttajan artikkelissa.

TL;DW Kohta c) EU-laajuinen valmistajan takuu puuttuu, joten takuuna on vain maahantuojan tarjoama.

Ei tarvitse varmaan vängätä asiasta enempää.

Denon X3300W
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 004
Niin mitään pakkoa ei maahantuojan ole ottaa huoltoon laitetta joka ei ole heidän maahantuomansa. Toki se osan valmistajia kanssa onnistuu kuitenkin, mutta mitään lakisääteistä pakkoa siihen ei ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 550
Amazonista ostettaessa ehdottomasti kandee katsoa, että Amazon vastaa takuista. Muutoin en ostaisi sieltä.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Eli Ces ei tuonut mitään uutta vahvistimien suhteen. Yamahalla mallisto jossa hdmi 2.1 ja nekin tulee markkinoille hieman ennen ps5 julkistusta. Muista valmistajista ei mitään tietoa milloin tuovat.

No siirretään sitten hankintoja tv:n ja vahvistimen osalta seuraavaan bf:ään
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 085
Eli Ces ei tuonut mitään uutta vahvistimien suhteen. Yamahalla mallisto jossa hdmi 2.1 ja nekin tulee markkinoille hieman ennen ps5 julkistusta. Muista valmistajista ei mitään tietoa milloin tuovat.

No siirretään sitten hankintoja tv:n ja vahvistimen osalta seuraavaan bf:ään
Uudet vahvistimet tulee valtaosalla valmistajia syksyllä. Vuoden 2019 mallit on julkistettu denon, marantz ja monen muun toimesta muistaakseni syys-lokakuussa 2019. Eli seuraajia odotellaan taas samoihin aikoihin.

Hyvin todennäköistä että PS5 julkaisun aikoihin on mahdollista ostaa tonnilla denoni tai marantzi jossa HDMI2.1 herkut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Tai sitten ostaa NAD : lta tai Marantzilta mallin johon voi päivittää itse sisuskalut. Marantz "snadisti" kalliimpi tässä yhtälössä.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 124
Uudet vahvistimet tulee valtaosalla valmistajia syksyllä. Vuoden 2019 mallit on julkistettu denon, marantz ja monen muun toimesta muistaakseni syys-lokakuussa 2019. Eli seuraajia odotellaan taas samoihin aikoihin.

Hyvin todennäköistä että PS5 julkaisun aikoihin on mahdollista ostaa tonnilla denoni tai marantzi jossa HDMI2.1 herkut.
Kyllä yleensä on tiedot uusista Denonin ja Marantzin malleista tullut jo joskus touko-kesäkuussa, alkaen halvemmista malleista. Denonin AVR-X3600H tuli näköjään Saksassa myyntiin heinäkuun lopulla ja lokakuussa sen hinta laski jokseenkin järjelliseksi (1199e -> 999e). Mutta joo, samaa mieltä tuosta PS5-asiasta.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 124
Tai sitten ostaa NAD : lta tai Marantzilta mallin johon voi päivittää itse sisuskalut. Marantz "snadisti" kalliimpi tässä yhtälössä.
Jos on kiire saada HDMI 2.1 samaan aikaan käyttöön kuin PS5, niin itse en ehkä NADia ostaisi. Vaikka päivitettävyys on ollut hyvä, niin NAD ei ole ollut ihan kärkijoukoissa uusia teknologioita tukemassa. Lähiviikkoina on tulossa myyntiin kolmen tonnin T778, mutta ei siinäkään ilmeisesti HDMI 2.1 -tukea ole.

Itse olin jo vahvasti harkitsemassa NAD T758 V3:sta (ei tarvetta HDMI 2.1:lle lähivuosina), mutta taidan nyt vielä kuitenkin odotella, että millaisia ovat Denonin ja Marantzin uudet mallit, ja toisaalta T777 saattaa tulla poistomyyntiin... Laadukas Dirac-huonekorjaus kyllä houkuttaisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 097
Jos on kiire saada HDMI 2.1 samaan aikaan käyttöön kuin PS5, niin itse en ehkä NADia ostaisi.
Ja minä en ostaisi yhtään mitään heti ilmestynyttä 2.1 laitetta koska lastentaudit. ja helvetin hyvin on toiminut oma T758 V3 (799e maksoi)
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 124
Ja minä en ostaisi yhtään mitään heti ilmestynyttä 2.1 laitetta koska lastentaudit. ja helvetin hyvin on toiminut oma T758 V3 (799e maksoi)
Lastentauteja voi olla, mutta Denonilta ja Marantzilta on tullut ainakin aiemmin ihan hyvin firmispäivityksiä.

Huippudiili tuo 799 euroa. Käytettynä Ebaysta tms?
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 124
Ihan uutena tuo tuli, ulkomailta toki (samalta hlöltä jolta ostin tykinkin). Sieltä myös uudet 2.1 kilkkeet sisuksiin sitten kun ajankohtaista.
Hyvä oli kyllä diili, kun sihtasin hintaseurannoista, että 1199e on ollut vuoden sisään halvin hinta, ja Ebaysta tosiaan käytettynä saisi 800 eurolla.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
439
Pitäisi saada edullinen av-vahvistin stereokaiuttimille ja tv:lle niin, että vahvistin kytkeytyy päälle samalla kun kytken tv:n päälle. Tarkoituksena ei ole käyttää muuhun kuin 2-kanava kuunteluun mökillä. Tällaisen bongasin SONY STR-DH590 VIRITINVAHVISTIN - Power.fi
Voiko mennä pahasti vikaan?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
@maug, luulisi jostain löytyvän paljon edullisempikin vaihtoehto stereotoistoon. Helpoin (halvin) tuo olisi kai toteuttaa jollain kiinanvahvarilla jos siihen saisi esim herätteen tv:ltä tai jonkimoisen master-slave -pistorasian johon tv:n ja vahvarin kytkisi.

Joku fiksumpi voinee tarkennella. :)
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
439
Ajattelin, että hdmi-liitännällä olevalla vahvarilla pärjäisin yhdellä kaukosäätimellä.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 124
Ajattelin, että hdmi-liitännällä olevalla vahvarilla pärjäisin yhdellä kaukosäätimellä.
Kannattaa sihdata myös käytettyjä esim. tori.fi:stä. Voi löytyä jotain ainakin jollain 150 eurolla. Jos vahvistimessa on vähintään HDMI 1.4, niin pitäisi toimia. Pitää tietysti googlata joka malli erikseen, kun tuolla myydään usein jotain jeesuksen aikaisia vahvistimia.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
439
Kannattaa sihdata myös käytettyjä esim. tori.fi:stä. Voi löytyä jotain ainakin jollain 150 eurolla. Jos vahvistimessa on vähintään HDMI 1.4, niin pitäisi toimia. Pitää tietysti googlata joka malli erikseen, kun tuolla myydään usein jotain jeesuksen aikaisia vahvistimia.
Vielä on sellainen rajoite, että tila mihin vahvarin pitäisi mahtua on korkeudeltaan 16,5 cm. Yläpuolelle pitäisi varmaan jäädä hiukan ilmatilaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 001
Minulla on ollut tuo Sonyn vahvistin joulusta alkaen ja olen tyytyväinen laitteeseen. Tekee sen mitä pitää, muttei pidä sisällään hienouksia.

Yksinkertainen, helppokäyttöinen ja edullinen laite.
 
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
190
Pitäisi saada edullinen av-vahvistin stereokaiuttimille ja tv:lle niin, että vahvistin kytkeytyy päälle samalla kun kytken tv:n päälle. Tarkoituksena ei ole käyttää muuhun kuin 2-kanava kuunteluun mökillä. Tällaisen bongasin SONY STR-DH590 VIRITINVAHVISTIN - Power.fi
Voiko mennä pahasti vikaan?
Mulla on vanhempi vastaava (-DH550), ihan kelpo laite hintaansa eikä tuo varmasti huonompi ole. DGAC nyt ei minkään Audussey XT32 veroinen ole, mutta hintakin on sitten toinen niissä laitteissa.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
439
Mulla on vanhempi vastaava (-DH550), ihan kelpo laite hintaansa eikä tuo varmasti huonompi ole. DGAC nyt ei minkään Audussey XT32 veroinen ole, mutta hintakin on sitten toinen niissä laitteissa.
Taidan ottaa tuon Sonyn. Luulen sen olevan passeli. Ja jos jokin tökkii, niin onhan noissa Powerin myymissä tuotteissa mahdollisuus palautukseen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
208
Onkyo TX-SR444 on ollut yksi, jossei edullisin (199€ halvimmillaan uutena) atmos:ta tukeva vahvari mutta ei ole enää kovin uusi malli. Mikä tai mitkä vahvarit olisivat vastaavia tätä nykyä, joissa olisi 4K läpivienti HDR:llä ja Atmos-tuki (arc:n kautta dd+:n mukana)?
 

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 015
Ilmeisesti AV-vahvistimetkin alkavat jakaamaan käyttäjän dataa "reilulla kädellä":

Denon X1500 uploading ~36mb every night : hometheater
Seurailin omaa AVR-X2300W pari päivää PfSensellä ntopng:llä ja minulla tuo on lähettänyt 607 KB ja vastaanottanut 212 KB tuossa ajassa. Tuosta on ollut ihan tavallisia DNS tai MDNS kyselyitä ja hieman Spotifyn liikennettä suurin osa, mutta 195 KB lähetettyä ja 159 KB vastaanotettua on mennyt Kiinaan Google Cloudiin jonkun tuntemattoman protokollan yli. Tuo kyseinen yhteys on ollut lisäksi yli 3 tuntia päällä joka on valtaosa n. 4 tunnin liikenteestä koko ajalta. Kyllä tuosta hieman epäillykset herää mutta enpä tiedä enää miten tuota tarkemmin tutkisi.
 
Liittynyt
02.12.2018
Viestejä
90
Hitto kun tää homma aina lähtee käsistä. Muutama kuukausi sitten ostin Denon AVR-X3500H:n, mutta nyt kun jäi käsiin 5kpl. pikku Genelecejä, niin ajattelin ne hyödyntää kotiteatteriin ja tehdä sinne 7.1.4:n. No eihän tuo vahvistin sitten enää riitä. Denon AVR-X3600H riittäisi ja sitä saisi nyt 999€ hintaan audiokauppa.fi:stä. Onko joku löytänyt vielä paremman hinnan jostain ja kiinnostaisiko jotain tuo muutaman kuukauden vanha X3500H?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Tuo tonni on halvin mitä toistaiseksi ikinä itse olen nähnyt. Ellei jostain K-Euroopasta saa muutamaa kymppiä halvemmalla mutta tuskin sen halvemmalla (jos siihenkään hintaan) mistään.
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
221
Hitto kun tää homma aina lähtee käsistä. Muutama kuukausi sitten ostin Denon AVR-X3500H:n, mutta nyt kun jäi käsiin 5kpl. pikku Genelecejä, niin ajattelin ne hyödyntää kotiteatteriin ja tehdä sinne 7.1.4:n. No eihän tuo vahvistin sitten enää riitä. Denon AVR-X3600H riittäisi ja sitä saisi nyt 999€ hintaan audiokauppa.fi:stä. Onko joku löytänyt vielä paremman hinnan jostain ja kiinnostaisiko jotain tuo muutaman kuukauden vanha X3500H?
Niin siinä tuppaa käymään. Itsellä meni alle parissa vuodessa Sony Str 1080-->Denon 1500-->Denon 3500-->Denon 4500 ja Emotivan pääte vielä kyljessä. Nyt ei ole ollut tarvetta päivitellä :rofl:
Ja varmasti saat hyväänkin rahaan myytyä tuon, tuntuvat olevan aika haluttuja kuitenkin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 459
Viestejä
4 162 761
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom