- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 12 021
Mitä vähempi autoja kaupungissa on, sitä parempi paikka se on asua ja oleskella, joten hyödyt ovat älyttömät kun autojen määrä vähenee. Ruuhkamaksut vaan niin ylös, että se autolla tuleminen oikeasti vähenee.
Luulisi niiden työnantajien osaavan siirtää toimistot sinne kehä1-3:sen varrelle, jotka eivät saa julkisilla kulkevia työntekijöitä palkattua. Toimistotilaa ja teollisuushallia on muutenkin ihan älyttömän paljon halvempi pitää kehä1-3:sen tasalla, joten on vaan kaikille parempi jos autolla kulkevien ihmisten duunit siirtyvät keskustasta ulos, jolloin vastaavasti julkisilla kulkevien / keskustassa asuvien duunit mahtuvat paremmin sinne ytimen toimistoihin.
Luulisi niiden työnantajien osaavan siirtää toimistot sinne kehä1-3:sen varrelle, jotka eivät saa julkisilla kulkevia työntekijöitä palkattua. Toimistotilaa ja teollisuushallia on muutenkin ihan älyttömän paljon halvempi pitää kehä1-3:sen tasalla, joten on vaan kaikille parempi jos autolla kulkevien ihmisten duunit siirtyvät keskustasta ulos, jolloin vastaavasti julkisilla kulkevien / keskustassa asuvien duunit mahtuvat paremmin sinne ytimen toimistoihin.