Autovaraosat edullisesti netistä

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
370
Hmm. kun etsin sparetolta syöttämällä merkin ja mallin jne niin ko. osaa ei löytynyt. Tuohan vaikuttaa vielä paremmalta. Kiitos vinkistä!
Osan sopivuuteen en ota kantaa. Hain vain tuolla sinun linkkisi tuotenumerolla. :)
Jostain syystä osan alle ei ole listattu sopivuustaulukkoa. Yleensäkin on varmempi tapa hakea noista puljuista suoraan auton alkuperäisellä osanumerolla. Tulee huomattavasti vähemmän huteja kuin niiden omilla hakusysteemeillä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
646
Miten voisin vielä varmistua tuosta varaosanumerosta? Tuo sama Bosali on kyllä tullut monessa paikassa vastaan kun olen osaa etsinyt.. Myös autovaraosa24:n aspasta antoivat koodin: 1K0254401FX

Lisäksi autodoc:n applikaatiota kun selailin niin sama bosali siellä keikkui.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
646
Kiitos linkeistä. Räjäytyskuva on aavistuksen erilainen, mutta eipä ne kait ihan tarkkoja olekaan. Omassa autossa katti on lähellä etukiinnitystä eikä keskellä kuten räjäytyskuvassa. Samalla tavalla siis kuin ebayssa myynnissä olevassa (samalla varaosanumerolla) putkessa. Pistän tilaukseen ja toivon, että sopii :)

EDIT: Tänään tuli torstaina tilattu katti Sparetolta. Nopeaa toimintaa ja hinta oli tosi edullinen. Näillä perusteilla peukku Sparetolle!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
761
Mitään kokemuksia topautoosat.fi:n halvemmista jarrulevyistä? Pitäisi Hyundai i30:een tilata levyt mutta onko noista halvoista mihinkään? Onko kieroja tms?
Niin ja takatukivarsista sama huoli...
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
429
Mitään kokemuksia topautoosat.fi:n halvemmista jarrulevyistä? Pitäisi Hyundai i30:een tilata levyt mutta onko noista halvoista mihinkään? Onko kieroja tms?
Niin ja takatukivarsista sama huoli...
eikös se ole autodoc rinnakkais sivusto? eli heillä on monta sivustoa, sama myyjä/postittaja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Mitään kokemuksia topautoosat.fi:n halvemmista jarrulevyistä? Pitäisi Hyundai i30:een tilata levyt mutta onko noista halvoista mihinkään? Onko kieroja tms?
Niin ja takatukivarsista sama huoli...
Sen verran kokemusta on kyseisestä lafkasta ja sen sisarsivuista, että sieltä luultavasti tulee sitä halpaa kiinakuraa 50% todennäköisyydellä vaikka tilaakin laatua.
Itse tilasin Brembon palat ja levyt niin levyt tuli ja palat korvattu jollain omalla "merkillä" (=merkittömällä kiinapaskalla).

Mielestäni jarrulevyjen hinnat, varsinkin tuollaiseen tehokoneiseen sporttiin kuten i30, ovat kuitenkin niin halpoja ettei sen kympin tai kahden takia kannata vaihtaa Brembosta, TRW:stä tai vaikka Zimmermanista johonkin Starkkiin tai muuhun romumetalliin...
 

JiiTee

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.02.2018
Viestejä
215
Ei kannata säästää jarruosissa, eikä oikeestaan missään muussakaan. Sen verran edukkaita nuo kunnonkin osat noissa autodoceissa ja muissa.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
429
Ei kannata säästää jarruosissa, eikä oikeestaan missään muussakaan. Sen verran edukkaita nuo kunnonkin osat noissa autodoceissa ja muissa.
Itse tilasin ihan halvimmat mitä oli. Hyvin pelaa jarruosat. Ei mitää ongelmia. Kalleimpien osien kanssa ollut muilla kuulemma ongelmia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Itsekin pistin Skruvatista halvimmat Vaico:n 269mm jäähdytetyt takalevyt (yht. 55,90€/2kpl) ja 314mm jäähdytetyt etulevyt (yht. 107,90€/2kpl) sekä Topran palat molempiin päihin (yht 64,17€/12kpl). Eli vajaalla 228€ kaikki levyt ja palat EDL/torsen quattroon uusiks. (Käyttää jarrua tasauspyörästölukkona)
Nuohan on jo merkkiosaa verrattuna noihin pahimpiin kura"merkkeihin" joissa säästää sen 10% max. :D
Topranista tosin ei omaa kokemusta kuin 2000-luvun alussa tukivarsista; eivät kestäneet 3B Passatissa kuin sen <20tkm ennen löystymistä.

Veicolla ja Brembolla taisi olla ~5 euroa hintaeroa 4F:n etulevyissä (jäähdytetyt, rei'ttämättömät), joten pelasin varman päälle ja pistin tuhlaten 2,5 eur per levy. ;)
 
Liittynyt
17.04.2018
Viestejä
15
Olen yrittänyt kaivaa yhden varaosan tietoja heiltä, vastaukseenkin kului viikko. otin sillä välin yhteyttä suoraan kyseisen osan valmistajaan. Totesivat suoraan että autovaraosat24, euvaraosat.fi eivät ole heidän asiakkaitaan. Antoivat tilalle 3 suomalaista firman nimeä josta lopulta tilasin kaikkien laskelmien jälkeen 70€ kalliimmalla.

kun he vihdoin viikon jälkeen vastasivat saatavuus tiedusteluuni. Yritin tiedustella mistä he tilaavat tavaransa, en saa millään vastausta vaikka olen saman kysymyksen toistanu moneen otteeseen, käytännössä sivuutetaan täysin. Kaiken huipuksi, ovat soittelleet perään ja se mikä hassua niin lauantaina sekä sunnuntaina. Taitaa olla niin salaista

Se mikä tähä kuvaantulee niin luulisi heidän luovan brändin mistä olisivat tunnettuja.
Joku viisaampi voisi selventää mikä järki tässä olisi?

Taitaa toistaiseksi jäädä asioimatta.
Screenshot_2018-09-09-20-59-57.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 010
Olen yrittänyt kaivaa yhden varaosan tietoja heiltä, vastaukseenkin kului viikko. otin sillä välin yhteyttä suoraan kyseisen osan valmistajaan. Totesivat suoraan että autovaraosat24, euvaraosat.fi eivät ole heidän asiakkaitaan. Antoivat tilalle 3 suomalaista firman nimeä josta lopulta tilasin kaikkien laskelmien jälkeen 70€ kalliimmalla.

kun he vihdoin viikon jälkeen vastasivat saatavuus tiedusteluuni. Yritin tiedustella mistä he tilaavat tavaransa, en saa millään vastausta vaikka olen saman kysymyksen toistanu moneen otteeseen, käytännössä sivuutetaan täysin. Kaiken huipuksi, ovat soittelleet perään ja se mikä hassua niin lauantaina sekä sunnuntaina. Taitaa olla niin salaista

Se mikä tähä kuvaantulee niin luulisi heidän luovan brändin mistä olisivat tunnettuja.
Joku viisaampi voisi selventää mikä järki tässä olisi?

Taitaa toistaiseksi jäädä asioimatta.
Olen huomannut saman ja ihmetellyt toimintaa.... :shifty:
-Pitäkööt tunkkinsa....! :tdown:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Maanantaina tilattu ZF:n alkuperäinen öljynvaihtosarja 6HP automaattilaatikolle ja perjantaina oli perillä.

Hyvä hinta ja alkuperäinen niin kuin luvattu. Suomessa pelkät öljyt 25-58€/litra (jos löytyy muualta kuin marmorilta), suodatin, tiivisteet, pultit ja magneetit yli satasen - täältä koko satsi 7L öljyllä alle 200€:

http://www.ws-autoteile.com/
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 785
Maanantaina tilattu ZF:n alkuperäinen öljynvaihtosarja 6HP automaattilaatikolle ja perjantaina oli perillä.

Hyvä hinta ja alkuperäinen niin kuin luvattu. Suomessa pelkät öljyt 25-58€/litra (jos löytyy muualta kuin marmorilta), suodatin, tiivisteet, pultit ja magneetit yli satasen - täältä koko satsi 7L öljyllä alle 200€:

http://www.ws-autoteile.com/
Toi olikin hyvä sivusto, sillä tuolta saa suoraan tollasia huoltopaketteja.
Ei tarvi erikseen etsiä.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
865
Voin myös kompata ws-autoteilea paketit tulee Saksasta Suomeen ripeästi. Tarjonta ja hinnat ainakin BMW:n osien kohdalle kattava ja kilpailukykyinen. Kolmesti tilannut ja joka kerta tullut mitä tilattu eli OEM zimmermann, mann filter, stabilus, sachs, bilstein yms. keskimäärin n. 60-80 % vastaavista Suomi hinnoista.
 
  • Tykkää
Reactions: LFE
Liittynyt
15.12.2017
Viestejä
25
Nostellaas vanhaa topikkia omalla kokemuksella Autodocista. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tuosta puljusta.

Tilasin 25.1. jäähdyttimen autooni. Varastosaldo näytti positiivista. Autodoc lähetti 29.1. Postnordin seurantakoodin mailiin ja siinä vaiheessa siellä ei näkynyt muuta kuin tilaustiedot eli sähköinen ilmoitus.

Seurannassa ei näkynyt viikon jälkeen kuin esitiedot edelleen. Silloin chattailin Autodocin aspan kanssa ja väittivät, että tilaus on lähetetty. Sitten soitin Postnordille ja he taas väittivät, että Autodoc ei ole toimittanut tilausta heille.

No tänään mennyt se 2,5 viikkoa tilauksesta. Taas Autodocin aspan kimppuun ja kyselemään tilauksesta. Nyt väittivät, että eivät voi lähettää jäähdytintä Suomeen, koska on erityispaketti eikä mahdu johonkin standardeihin. Kysyivät haluanko tilaukseni Tanskaan tai Ruotsiin. :confused: No en halunnut, joten peruutin koko tilauksen ja etsin toisesta paikasta sen jäähdyttimen.

Onneksi olin ottanut laskulla tilauksen, joten omaa rahaa ei mennyt hukkaan eikä niistä tarvinnut tapella. Ainoastaan aikaa hukkaan 2,5 viikkoa ja eikä ole vieläkään ehjää jäähdytinta autossa.
On itselle tullut isompiakin kolleja Postnordin kautta muualta maailmasta, joten hiukan ihmetyttää Autodocin meininki.​
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 320
Nostellaas vanhaa topikkia omalla kokemuksella Autodocista. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tuosta puljusta.

Tilasin 25.1. jäähdyttimen autooni. Varastosaldo näytti positiivista. Autodoc lähetti 29.1. Postnordin seurantakoodin mailiin ja siinä vaiheessa siellä ei näkynyt muuta kuin tilaustiedot eli sähköinen ilmoitus.

Seurannassa ei näkynyt viikon jälkeen kuin esitiedot edelleen. Silloin chattailin Autodocin aspan kanssa ja väittivät, että tilaus on lähetetty. Sitten soitin Postnordille ja he taas väittivät, että Autodoc ei ole toimittanut tilausta heille.

No tänään mennyt se 2,5 viikkoa tilauksesta. Taas Autodocin aspan kimppuun ja kyselemään tilauksesta. Nyt väittivät, että eivät voi lähettää jäähdytintä Suomeen, koska on erityispaketti eikä mahdu johonkin standardeihin. Kysyivät haluanko tilaukseni Tanskaan tai Ruotsiin. :confused: No en halunnut, joten peruutin koko tilauksen ja etsin toisesta paikasta sen jäähdyttimen.

Onneksi olin ottanut laskulla tilauksen, joten omaa rahaa ei mennyt hukkaan eikä niistä tarvinnut tapella. Ainoastaan aikaa hukkaan 2,5 viikkoa ja eikä ole vieläkään ehjää jäähdytinta autossa.
On itselle tullut isompiakin kolleja Postnordin kautta muualta maailmasta, joten hiukan ihmetyttää Autodocin meininki.​
Ihan paskapuhetta, että muka ei voisi syyläri lähettää. Monta kertaa itse tilannut euroopasta syylärin eikä kertaakaan ole ollut liian iso kuljettavaksi.. Tuo nyt oli vaan joku hätä selitys kun olivat itse kämmänneet jotain.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
365
Otin tietoisen riskin ja tilasin Autodocista Swag merkkiset moottorin ja vaihdelaatikon tuet. Paketti saapui kohtuullisessa ajassa, mutta Swagin sijaan sieltä paljastui Stark tuet. En tietenkään hyväksynyt asiaa ja kirjoitin reklamaation Autodocille. Sieltä vastattiin muutaman tunnin sisällä, että olivat vaihtaneet minulle Swagin sijasta laadukkaamman Stark vaihtoehdon tilalle, jolle myöntävät vieläpä jopa kolmen vuoden takuun. Minun olisi pitänyt olla onnellinen, että sain samaan hintaan kalliimman ja heidän mielestään laadukkaamman tuotteen tilalle...

Autodocin vakuutteluista huolimatta Stark ei alkanut kiinnostaa. Viiden sähköpostiviestin kirjoittelun jälkeen saimme sovittua, että kauppa puretaan ja Autodoc maksaa postikulut. Sain heiltä esimaksetun postitustunnuksen, jolla sain viedä paketin lähipostiin ja jäin odottamaan rahoja.

Reilu viikko paketin postituksesta sain puhelun Autodocista aasialaisella aksentilla juuri ja juuri ymmärrettävää englantia puhuvalta asiakaspalvelijalta, että paketti on saapunut ja he haluaisivat maksaa hyvityksen minulle Autodoc tilille. Vastasin kohteliaan kieltävästi, että ei sovi, haluan hyvityksen maksukortilleni. Tähän suostuttiin ja muutaman päivän päästä tilaus hyvitettiin täysimääräisenä. Kokemuksesta viisastuneena tilasin osat Sparetolta, enkä ihan mielelläni Autodocista enää tilailee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 824
On ne kyllä tyhmiä kun jaksaa työntää tota Stark kuraansa. Ilmeisesti liian moni edelleen hyväksyy tuon.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 824
SmartPost automaattiin lähettävät kaupat:

Nimark
iparts
Varaosa24
ak24

oliko muita?
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 320
Suunnilleen kaikki postin kuljettamathan saa valitsemaan pakettiautomaattiin kun käyttää omaposti-palvelua (olettaen, että paketti sopii automaattiin)..
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
313
Itellä ei ole Autodoc toimittanut kertaakaan Starkia jonku muun merkin tilalla, aina tullut sitä merkkiä mitä tilattu. Kerran on tullut väärä osa, koska väärän osan tilasin. Sivuilla kuitenkin ilmoittavat OE-numerot että valmistajan osanumeron joita hyvä Googlen kautta katsoa onko osa sopiva omaan autoon.
Aion jatkossakin tilata varaosani Autodocilta mikäli naapurissa olevasta kivijalkaliikkeestä ei löydy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 340
Autodocista/autonvaraosat24 on tullut tilattua vuosien varrella kaikenlaista sälää riisikulhoihin..perussälää kuten suodattimia, hihnoja, iskareita, palloniveliä, pyöränlaakeria yms. ja erikoisempaakin kuten ajovaloumpiota ja hihnankiristintä. Aina on tullut sitä mitä olen tilannut ja varsin ripeästi. Yleensä olen valinnut vähän laadukkaampia osia kuten SKF yms. Viimeksi tuli Postnordilla hihnankiristin+hihna ja hain paketin itse lähistöllä olevasta terminaalista. Varmaan jatkossakin tilaan mutta ainahan näissä voi joku yllätysmomentti tulla eteen...

Seuraava auto saattaapi olla merssu, joten pitää pistää muistiin tämä mainittu Autoersatzteile zum günstigen Preis - ws-autoteile.com jos tulee osaongelmaa :tup:

Jäähdyttimen alavesiletkua taas ei millään meinannut löytää varaosakaupoista kotimaalta tai netistäkään mutta onneksi Ebay pelasti, joku sakemanni sen lähetti. Nimi oli kirjoitettu aivan miten sattuu ja osoitetiedotkin oli vähän niin ja näin paketissa mutta onneksi UPS löysi ovelle...
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
260
Tässäkin ketjussa joku kertoili saaneensa Autodocilta Starkin palat vaikka oli tilannut muuta.

Itsekin mielestäni olin tilaavinani Bosch/Ate/Valeo palat(en muista enää mitkä) , mutta missään sähköpostivarmennuksessa ei tietenkään ole merkkejä mainittuna vaan pelkät koodit.

Empä taida jaksaa palauttaa kun ihan kauppakassiin menee, mutta harmittaahan tuo

Edit: ostamani palojen hinta täsmää sentilleen Valeon paloihin mitä sieltä on muka edelleen saatavilla/varastossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
123
Tässäkin ketjussa joku kertoili saaneensa Autodocilta Starkin palat vaikka oli tilannut muuta.

Itsekin mielestäni olin tilaavinani Bosch/Ate/Valeo palat(en muista enää mitkä) , mutta missään sähköpostivarmennuksessa ei tietenkään ole merkkejä mainittuna vaan pelkät koodit.

Empä taida jaksaa palauttaa kun ihan kauppakassiin menee, mutta harmittaahan tuo

Edit: ostamani palojen hinta täsmää sentilleen Valeon paloihin mitä sieltä on muka edelleen saatavilla/varastossa.
Koitas lyödä se koodi googleen niin löytyy se tilaamasi tuote. Ja jos tilaamasi tuote on vaihdettu stark:iin niin se selviää/näkyy siellä autodoc/autonvaraosat24 asiakassivujen tilaushistoriassa.

Itse olen tuon roskapuljun käyttämisen lopettanut kokonaan ja siirtynyt tuonne Virolaiselle Aeromotorsille asiakkaaksi. Kaikki tuntuu menevän hyvin siihen saakka kunnes jotain pitää saada takuuseen tai vaihdettua oikeaan, silloin alkaa kyllä sellainen vänkääminen ja ja kuvien lähettelyn vaatiminen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Itse en jaksa enää Autodocia käyttää, kun lähettävät mitä sattuu halpa kuraa ja välillä toimitusajat ovat aivan saakelin pitkiä.
Nykyisin tilaan lähes kaiken perussälän Sparetolta, jossa homma toimii ja sähköposteihin sekä puheluihin vastataan sekä paketit kulkevat 2-4 päivässä, sitten jos tarvitsen jotain erikoisempaa nippeliä, niin etsin sen Ebaystä joltain luotettavalta myyjältä.

Joitain osia on joutunut kiireessä hakemaan Mätänetistä ja se harmittaa aina, kun maksaa esimerkiksi SKF:n pyöränlaakerista 50 €, kun Puolalaiselta Ebay.de kauppiaalta saa kaksi samaa laakeria kotiin kannettuna tuohon 50 € hintaan.
Vauhtipyöriä ja kytkinpaketteja on tullut hankittua ihan kotimaasta Nimarkilta, kun tietyissä tuotteissa hinta tiskillä Vartioharjussa on ollut sama tai jopa pari euroa halvempi, kuin Sparetolla tai Ebay kauppiailla ilman postikuluja.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Sparetolle ja Trodolle suuret suositukset.

Autodoccia en uskalla enää käyttää vaikka viimeksi kaksi vuotta sitten kaikki sujui hyvin. Tämän jälkeen on sitten frendeillä tullu juuri tuota starkin paskaa ja muuta kuraa. Pitäisi kuulemma tilatessa ottaa vitosella tuo kusetuksen esto pois, niin jos lähettävät "vahingossa" väärää osaa niin ei tarvitse omaan piikkiin lähetellä.

Autodoc vaikuttaa ihan kusetus firmalta nykyään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 054
Jarrusatula tuli eilen tilattua ja tälläkertaa kokeilin tuota @dagra mainitsemaa aeromotorssia. Autodocilla olis ollu paremmin valikoimaa mutta nyt olis hieman hoppu niin toivotaan että ilmoitettu 11.pv toimitusaika pitää. ws-autoteile myi eioota ja loput oli kalliita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
123
Jarrusatula tuli eilen tilattua ja tälläkertaa kokeilin tuota @dagra mainitsemaa aeromotorssia. Autodocilla olis ollu paremmin valikoimaa mutta nyt olis hieman hoppu niin toivotaan että ilmoitettu 11.pv toimitusaika pitää. ws-autoteile myi eioota ja loput oli kalliita.
Tilasin 21.4 pari vetaria joita ei luvattu varastoon kuin vasta 27.4, mutta olivat lähettäneet ne jo 24.4 ja seuraavalla viikolla tiistai (28.4 ) aamuna puoli 8 tuli jo viestiä että ovat saapuneet tänne vaasaan terminaaliin (piccolo).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
123
Niin sitä vielä ihmettelen että mihin katosi se suomalainen asiakaspalvelija sieltä Autodocin/autovaraosat24 yms chätistä? ihmeellistä käännöskoneella tuotettua sönkötystä siellä on sen jälkeen vaan ollut.
 

Qwerty

.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 082
Sparetolle ja Trodolle suuret suositukset.

Autodoccia en uskalla enää käyttää vaikka viimeksi kaksi vuotta sitten kaikki sujui hyvin. Tämän jälkeen on sitten frendeillä tullu juuri tuota starkin paskaa ja muuta kuraa. Pitäisi kuulemma tilatessa ottaa vitosella tuo kusetuksen esto pois, niin jos lähettävät "vahingossa" väärää osaa niin ei tarvitse omaan piikkiin lähetellä.

Autodoc vaikuttaa ihan kusetus firmalta nykyään.
Trodolle myös täältä suositukset. Toimitusaika-arviot pitänyt aina paikkansa ja tavara ollut aina sitä mitä on tilattu :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
123
Aivan oiken ryssäthän siellä takana häärii

 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
323
Olis pitänyt täältä lukea ennen tilausta autodocista:mad:
Tilasin tuolta iskareita ja jousia ja paljon muuta osaa. Kaikki jouset ja iskarit vaihtunut tuohon STARKKIIN. Tällä hetkellä sivuilla lukee että odottaa kuljetusfirman noutoa eli ilmeisesti ei ole vielä kuljetuksessa. Laitoin viestiä että vaihtavat osat tilaamaani merkkiin. Katsotaan mitä vastaavat. Jos sieltä nyt noi starkit tulevat kotiin asti niin eikö tuossa Paypalissa jolla maksoin ole jokin dispute(?) juttu? Miten tuo käytännössä toimii jos joutuu ruveta riitelemään asiasta?

Kaiken lisäksi tajusin että sähköpostit joita tuolta tilauksen jälkeen tuli niin niissä ei missään ole listaa tilaamistani tuotteista :rolleyes: Eikä sivuilta edes näy mitä olin tilannut alunperin. Uskomaton paskalafka. Ei tarvitse tuolta tilata ikinä kyllä uudestaan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
365
Itselläni vastaava kokemus, mutta huomasin asian vasta osien saavuttua. Pienen vääntämisen jälkeen suostuivat kaupan purkuun ja sain lipukkeet ilmaiseen asiakaspalautukseen. Olin maksanut tilaukseni Visalla, mutta en usko sen vaikuttaneen lopputulokseen.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Olis pitänyt täältä lukea ennen tilausta autodocista:mad:
Tilasin tuolta iskareita ja jousia ja paljon muuta osaa. Kaikki jouset ja iskarit vaihtunut tuohon STARKKIIN. Tällä hetkellä sivuilla lukee että odottaa kuljetusfirman noutoa eli ilmeisesti ei ole vielä kuljetuksessa. Laitoin viestiä että vaihtavat osat tilaamaani merkkiin. Katsotaan mitä vastaavat. Jos sieltä nyt noi starkit tulevat kotiin asti niin eikö tuossa Paypalissa jolla maksoin ole jokin dispute(?) juttu? Miten tuo käytännössä toimii jos joutuu ruveta riitelemään asiasta?

Kaiken lisäksi tajusin että sähköpostit joita tuolta tilauksen jälkeen tuli niin niissä ei missään ole listaa tilaamistani tuotteista :rolleyes: Eikä sivuilta edes näy mitä olin tilannut alunperin. Uskomaton paskalafka. Ei tarvitse tuolta tilata ikinä kyllä uudestaan.
On niissä sähköposteissa tuotekoodit millä selviää mitä olet alunperin tilannut. Lisäksi autodoc appi näyttää tilaushistoriassa tilattujen tuotteiden kuvat jne..
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Muttakun ei ole
Kyllä niissä mitä mulle ainakin on tullut lukee kaikki tilattujen tuotteiden tiedot. Mitä se nettisivu näyttää jos sieltä tilausta katsot? Eikö sielläkään näy. Jos en ihan väärin muista niin tullut jopa parikin eri sähköpostia tuolta missä on näkynyt tilatut tavarat.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
323
Kyllä niissä mitä mulle ainakin on tullut lukee kaikki tilattujen tuotteiden tiedot. Mitä se nettisivu näyttää jos sieltä tilausta katsot? Eikö sielläkään näy. Jos en ihan väärin muista niin tullut jopa parikin eri sähköpostia tuolta missä on näkynyt tilatut tavarat.
Nettisivulla näkyy kaikki tuotteet mutta starkit tullut osaan tuotteista tilalle. Se mitä se oli ennen starkkia (eli minun tilaamani merkki) en näe mistään.

EDIT: Olivat vastanneet mailiin. Sanoivat vaihtavansa osat tilaamiinii mutta tilauksessa menee kauemmin. Olisko osissa saataavuusongelma. Valitsin kuitenkin vain tuotteita joita varastossa. Saa nähdä...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 054
27. pv eli viimeviikon maanantaina iltapäivällä Venäläisiltä hämärämiehiltä (Autodoc) tilatut osat saapuivat tänään aamulla. Seurannan mukaan Ruotsista oli paketti lähtöisin ja melko rivakasti tuli. Osatkin oikeita Delphi, FAG ja Lemföder.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
27. pv eli viimeviikon maanantaina iltapäivällä Venäläisiltä hämärämiehiltä (Autodoc) tilatut osat saapuivat tänään aamulla. Seurannan mukaan Ruotsista oli paketti lähtöisin ja melko rivakasti tuli. Osatkin oikeita Delphi, FAG ja Lemföder.
Joo niillä taitaa olla nykyään Ruotsissa varasto myös. Muistan, kun aikoinaan ne paketit tuli Saksasta.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
323
Olis pitänyt täältä lukea ennen tilausta autodocista:mad:
Tilasin tuolta iskareita ja jousia ja paljon muuta osaa. Kaikki jouset ja iskarit vaihtunut tuohon STARKKIIN. Tällä hetkellä sivuilla lukee että odottaa kuljetusfirman noutoa eli ilmeisesti ei ole vielä kuljetuksessa. Laitoin viestiä että vaihtavat osat tilaamaani merkkiin. Katsotaan mitä vastaavat. Jos sieltä nyt noi starkit tulevat kotiin asti niin eikö tuossa Paypalissa jolla maksoin ole jokin dispute(?) juttu? Miten tuo käytännössä toimii jos joutuu ruveta riitelemään asiasta?

Kaiken lisäksi tajusin että sähköpostit joita tuolta tilauksen jälkeen tuli niin niissä ei missään ole listaa tilaamistani tuotteista :rolleyes: Eikä sivuilta edes näy mitä olin tilannut alunperin. Uskomaton paskalafka. Ei tarvitse tuolta tilata ikinä kyllä uudestaan.
Jatketaas tätä täydellistä osien tilaus tarinaa. 2 pakettia lähti liikkeelle viime viikon loppupuolella. Osat ovat nyt ilmeisesti tilaamiani. Ainakin näin luvattiin. Nyt sitten toinen paketti lähtenyt ilmeisesti takaisin Autodocille koska seurannassa lukee näin
"The shipment item does not comply with the service terms and might be delayed"
Kyseisen paketin paino 37.85kg joten onko liian painava vai mikä hitto siellä mättää. Alkaa huumori loppua pikkuhiljaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 729
Nyt on tilattu pari kertaa täällä mainitulta Aeromotorsilta ja kummallakin kerralla on tavarat olleet sitä mitä tilattu ja tullut alle viikossa kotiovelle.

Tilattu 4kpl peruutustutkia (mersut näköjään syö niitä :D ), matot, puskurin osaa, tuulilasinpyyhkijöitä, lamppuja, ym. Takuuseen ei ole joutunut mitään laittamaan vielä, joten siitä ei sanottavaa...
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
323
Tilanne edelleen päällä. Ensimmäinen paketti saapunut mutta tuon toisen kanssa "vähän" ongelmia. Nyt kehtasivat laittaa tälläisen sähköpostiin.

Saimme varastosta vahvistuksen siitä, että lähettämäsi paketti on vastaanotettu ja tarkastettu.

Voimme siirtää tuotteen hinnan asiakastilillesi nettisivuiltamme tulevia ostoksia varten tai voisimme hyvittää rahaa tilillesi, jolta suoritit maksun.
Mikäli haluat tallentaa rahaa asiakastililläsi, niin huomioithan, että summa tallennetaan asiakastililläsi toistaiseksi. Summa vähennetään automaattisesti täytettäessä maksu koriin.
Tarvittaessa voit aina saada rahaa takaisin.
Ole hyvä ja määritä haluamasi vaihtoehto varaosan hinnan palauttamiseksi.


Eivät sitten voineet lähettää osia uudelleen näköjään. Vihjaavat tuossa postissa että minä olisin lähettänyt osat takaisin. Itse pakkasivat liian painavan paketin joka lähti takaisin kuljetusfirman toimesta. Taas kerran laitettu palautetta tuonne. Katsellaan miten asia etenee.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
323
Olipa nopea vastaus tällä kertaa. Vastaus nyt vaan ei ollut ihan sitä mitä odotin.

Thank you for your reply!
In this case we are kindly asking you to provide us please your car registration number in order to check compatibility of spare parts before we will re-send it.
Waiting for your reply!


No laitetaan taas palautetta ja eihän tässä varmaan muuta voi kun taas katsella miten asia etenee :sfacepalm:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 317
Tuossa about kuukaus sitten tilasin mister-autosta tarvikkeet rouvan i20:n huoltoa varten.
No tänään sitten innostuin tekemään itse huollon ja oli varsin ei niin kivaa huomata että öljyn suodatin oli aivan vääränlainen :mad:

Tietenkin asian huomasin siinä kohtaa kun muut hommat olin tehnyt ja olin aloittamassa uuden suodattimen asentamista. Mutta onneksi löytyy toinenkin auto taloudesta joten kävin lähikaupasta hakemassa oikeanlaisen.
Semmoiselle kellä ei olisi kahta autoa tämmöinen olisi voinut alkaa oikeasti vituttamaan.

IMG_20200602_124018.jpgIMG_20200602_124023.jpg

Vasemmanpuoleinen on mikä tuli mister-autosta ja nuo kaksi muuta ovat ne oikeat.
 

Vladimir Computin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.11.2019
Viestejä
205
Ja koitahan reklamoida asiasta , yllätyt mister auton / autodocin /mitälie paskuudesta :tup:
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Olisit nyt vähän enemmän avannut mikä siinä väärää on? Suodattimen koko voi vaihdella valmistajasta riippuen ja myös tuo tiivisteen toteutus vaihtelee valmistajasta riippuen. Jos kierre on oikea suodattimessa niin kyllä se silloin käy. Muutenkin jättäisin nuo halvimmat suodattimet kauppaan, kun laatumerkki ei montaa euroa enempää maksa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 512
Viestejä
4 189 849
Jäsenet
70 763
Uusin jäsen
Diileri85

Hinta.fi

Ylös Bottom