Autotapahtumia

Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Vieläkös siel on ömerican caar shöyssä myös jumputtajat edustettuina?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Kävin American Car Showssa. Eipä ole kovin kummoinen tapahtuma, ihan hyvä tosin ympäristönä se Messukeskus. Aika paljon olisi kehitettävää ja liput on kyllä kalliit, onneksi pystyi kulttuuriseteleitä käyttämään.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Tekniikan Maailma

Täällä olis kiva joskus käydä.

Taitaa Suomessakin tuo Lahden classic motor show kiriä aika hyvin acs:ää valtakunnan ykköstapahtumana. Ainakin itseäni kiinnostavaa kalustota tuntuu olevan siellä enemmän esillä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
989
Do-Dads ja Forssan picknick
"Vuonna 2019 Do-Dads ja Vintage Drags pitävät vapaata. Perinteisen Do-Dadsin järjestäminen järven rannalla, kauniissa puistomaisemassa ja halvoin yöpymishinnoin tuntuu olevan nykymaailmassa hiukan haasteellista. Myös Vintage Drags vetää happea. Suomessa tuntuu tällä hetkellä olevan yllin kyllin kisatoimintaa, joten päätimme katsoa mihin maailma kehittyy ja palata asiaan kun tilanne on Vintage Dragsille sopiva."
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Forssan picknick on kyllä hieno tapahtuma, varsinkin jos kelit on kohdallaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
999
Big Wheels®

Itse kaluston puuttumisen vuoksi kävelymiehenä tuolla, mutta siitä huolimatta tapahtumana mielestäni hyvä. Varsinkin kun sattuu säälle sopiva varustus päälle.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
602
Big Wheels on kyllä Savon parhaita autotapahtumia harmivaan, kun nyt viime kesinä sattunut samalle viikonlopulle radalle.comin kanssa, tekisi aina mieli tuonne radalle.comiin mennä driftaukset katsomaan, mutta kuka sitä mölyä kestää Big Wheelsin jälkeisessä krapulassa. :D
Saapi nähdä vieläkö järjestävät monta vuotta tuota Big Wheelsiä täällä Pieksämäellä, kun tapahtuman koko on kasvanut sen verta isoksi jo. Tai ainakin pitäisi löytää isompi tapahtuma paikka tuolle tapahtumalle, kun ei enään tahdo mahtua tuonne Poleenin/Savonsolmun rantapuistoon.

Big Wheelsiin liittyen: Olet aina väärässä paikkaa katsomassa ohiajo letkaa, ei taatusti kukaan hipaisekkaan kaasupolkimeen siinä kohti jossa itse olet letkaa katsomassa.:D Muualla kyllä tuntuu ilmestuvän mustaa viivaa tien täydeltä. Toissa vuonna letkaa katsottiin "hyvältä" paikkaa niin eikö poliisit tuleet kanssa siihen viereen letkaa katsomaan, siinä sitten sai pohtia, että saako tässä edes kaljaa juoda julkisella paikalla, mutta eipä nuo mitään sanoneet.:tup:
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
602
Tänään on täällä Savon sydämessä Pieksämäellä Big Wheels, liekkö Keski-Suomen isoin auto tapahtuma. Esittely alueelle 10€ liput ja 1700 lähtee esittely alueelta autot letkana heittämään kierroksen kaupungin ympäri.

Siihen kannattaa varautua, että kaupunki on aivan tukossa liikenteestä ihmispaljouden takia. Itse olin juuri 20min risteyksessä jumissa ruuhkassa kun ajatuksissani en tajunnut kiertää ruuhkaa, tuli kaljan haku reissusta vähän pidempi kestoisempi.:eek:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 197 299
Jäsenet
70 761
Uusin jäsen
aksl

Hinta.fi

Ylös Bottom